Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ga nu echt pitten, zit al in bed
morgen bij Kirk en Alf in de rij
lekker voordringen:D
en spieken wat er in die karren zit
ook onderop die stapel hoor!
Truste
fijn nog ff hier
zonder problemen
nou ja met jullie dan
maar dat was nog net te doen
(dacht ze dat ze leuk was:sun::angry:

• Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Wing, dank en wat een geluk idd. En trusten, slinger jezelf in bed.

Thee, ja ik had kunnen komen, speel overigens nog veel meer instrumenten....

En die baard, wat klopt er nou niet, ik heb zelf idd geen baard en ook geen snor, maar die
iko wel, kan ik ook niet helpen, andere iko's heb ik niks mee of zijn al vergeven
en doe niet aan dubbelen.

Geplaatst

Duhhhh Jane,
wat denken jullie toch wel niet allemaal
van Alf???
Eerst dat hij homo is
Nu weer dat wij samen naar bed gaan.
Het moet echt niet gekker worden hoor
op dit forum.......

Geplaatst

Witte
doet me ineens nog aan Bol denken gisteren die dacht, nav een opmerking die ik maakte
aan jou, dat ik een mannelijke partner zou hebben!
DAt is dus niet zo, zag hier vandaag iets over jaren getrouwd, ikzelf dus 29 jaar...

Geplaatst

Truste Wi en Wo

.^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:):)^^:moon::moon:^^:musicnote::musicnote:**:heart::heart:--:present::present:||:heart::heart:"":rose::rose::moon::moon:\\:)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...