lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Ik ga nu echt pitten, zit al in bedmorgen bij Kirk en Alf in de rijlekker voordringen:Den spieken wat er in die karren zitook onderop die stapel hoor!Trustefijn nog ff hierzonder problemennou ja met jullie danmaar dat was nog net te doen(dacht ze dat ze leuk was:sun:
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Ik druk gewoon op pagina's onderaandus klik nu op 28...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Jane trusten en tot morgen in de rij
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Truste Jane,Dan gaan wij ook maar he Alf?Of was er nog iets dringends dat je kwijt wilt??
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 gaan jullie samen........???????????????????????
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Wing, dank en wat een geluk idd. En trusten, slinger jezelf in bed.Thee, ja ik had kunnen komen, speel overigens nog veel meer instrumenten....En die baard, wat klopt er nou niet, ik heb zelf idd geen baard en ook geen snor, maar dieiko wel, kan ik ook niet helpen, andere iko's heb ik niks mee of zijn al vergevenen doe niet aan dubbelen.
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Duhhhh Jane,wat denken jullie toch wel niet allemaalvan Alf???Eerst dat hij homo isNu weer dat wij samen naar bed gaan.Het moet echt niet gekker worden hoor op dit forum.......
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Wittedoet me ineens nog aan Bol denken gisteren die dacht, nav een opmerking die ik maakteaan jou, dat ik een mannelijke partner zou hebben!DAt is dus niet zo, zag hier vandaag iets over jaren getrouwd, ikzelf dus 29 jaar...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Nou 1 ding staat vastwe denken over deze vraag van Janehetzelfde hahaha
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Met een vrouw dus..hahaSnap het niet van Bol, die weet dat allemaal allangen idd laten we;)gaan slapentruste
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 tis allemaalalcoholgerelateerd zullen we maar zeggen:D
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Ik ga afsluiten lieve mensenMn hondje is ongeduldig en wil naar buitenZou nog even kletsen maar dat komt dan morgen xxSlaap zacht zz
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 We stoppen het maar onder hetkopje afgestorven hersencellendan is het zeker alcohol gerelateerd:)Truste Alf en de groeten aan mevrouw Alf;)
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Truste Wi en Wo.^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\:)^^:moon:^^:musicnote:**:heart:--:present:||:heart:"":rose::moon:\\
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden