Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 He Wittealtijd nog laat van de partijNee die boodschappen, zal me een zorg zijnHeb een lekker dagje sauna achter de gescrubde rug
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Was jouw avond beter dan de vorige keer?
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Tegen wie heb je het?Als je het tegen mij hebt,jaaa beter dan maandagIs echt niet fijn als je je ergens opverheugd en het gaat niet door.Had ik vanavond geen last van gelukkig.Gewoon tv avondjekan niet veel mis aan gaan, alhoewelWoman heeft daar vanavond wel last gehad
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 TheeIk speel viool, al 30 jaar:moon::moon::moon::moon:
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Er is idd iets#@$%^%^& mis met deze siteWitte ik had het idd tegen jou, volgens mij is er niemand naast Wing
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Dank, dank, dank,Mijn dank is groot.Voelt goed om ook is een slinger te krijgenzelf als het nergens om gaat,en ik er zelf om gevraagd heb;)
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Das ook weer waar Alfmaar ja hier weet je het maarnooit wie er allemaal nog zijn
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 das mooi voor in de arreslee Alfen Wing mag m versierenWitte jij ging zingen, toch?en ik kan mee duwendie arme rendieren
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Ja ikoontjes zijn nog te zien, maar die zijn misschien toch al uitgelogdEen ding is zeker: wie hier schrijft is er zeker nog.
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 ik heb even geknepenen ja ik ben er nog
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 icoontjes Alf?ik druk altijd op forums, maar moet dan via d&d weer terug,kan het sneller/simpeler?
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 He daar hebben we JaneLas iets over je sauna vandaag, heb ook wel eens aan gedachtom aan te schaffenMoet dan alleen nog even wachten tot een van de kinderen de deur uit gaatzodat er ruimte ontstaat.Vandaag dus de sauna buiten de deur bezocht, van 10.00 tot 21.00 uur, het washeerlijk.Maar ook zwaar voor een ex alcie, want zag veel mensen genieten van grote bellen wijn e.d. Deed ik vroeger ook bij s. bezoekMaar jaa, gereinigd is gereinigd blijven.
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Niet goed gelezen Jane...We gaan nl allemaal zingen!!En we hoeven niet te duwen,Want we krijgen er extra renpaarden voor,omdat de eigenaar het, beste foruminitiatief vindvan 2009!!Hij is blij met zoveel mensen;)
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 eindelijk een voor mij?!?klein maar fijnWing:):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB)
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Jeetje van 10-00 tot 21-00...Ben je nu niet verschrompeld dan????Voor wie was die slinger dan wing???
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Wing is de nachtshift in de slingerfabriek begonnen?Kan ik een bestelling plaatsen?Een klein slingertje van 5 voor de 55 droge dagen tot nuStuur de rekening maar
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Voor jou Wing en alle andere ingelogdeHeerlijk toch he, dat we slingerles hebben gehad:)
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Was je in El? Alf met die opgietrituelen?Juist lekker om te ontgiften; ik heb nooit gesnapt dat drinken tijdens1 keer een Belg.B geprobeerd, beviel echt niet.Na afloop wel, dat was traditie; de slagroom op de taart zeg maar.Maar ik koester herinneringen en ben blij dat ze dat zijn herinneringen.maar goed idee voor als er een kamer vrijkomt Alf, kan het aan raden.OK Witte, ik zing mee,dan wordt het wel net als Drs Per valt er steeds een van de sleeen uiteindelijk blijft niemand overoei, toch maar dirigeren dan ikke
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Jane,ik druk op Homedan zie je eigenlijk al wie er zijn en dan voor de iko's op xx 'gebruikers'
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Ja Alf, maar dan moet je ook via home en d&d terug, dus niet echt sneller. Ik kijk nooit naar de ikoontjes, maar naar de namen
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 El? Ken is nietNee was bekende van tv e.d: de ZwaluwhoeveHad een toegangsbewijs gewonnen (en heb er nog eén, volgend jaar maar)Was er nog niet eerder geweestwel in meerdere andere s in den lande.Thermen 200 vind ik erg mooi, maar daar moet je wel kledingaan in het zwembadNee, gek, voorheen voelde ik ook nooit de behoefte om te drinken, maar nu welen niet zo'n klein beetje ook
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 quote: Originally posted by: jane4Ja Alf, maar dan moet je ook via home en d&d terug, dus niet echt sneller. Ik kijk nooit naar de ikoontjes, maar naar de namen Nee, hoeft niet: home en dan(als je geen iko's wilt zien) terug met de blauwe terugpijl, 2 klikkenIs eigenlijk hetzelfde als jij doet, alleen jij drukt op Forums, ik op Home
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Geplaatst 24 december 2009 Truste Wing slaap lekker en droom van mooie slingers!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden