willie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Albert Remmo,Gaat bij mij ook lukken Het lichaam herstelt zich alHeb wel gehoord dat het een van half tot een jaar duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Zo mn hyves enzo even aangepastSnel even de hond een plas en dan de top afmakenKan ik em morgen op internet zetten Leuk hoor dit. En, vragen de mensen dan, wat heb jij gedaan met kerstmis ?Ik heb mn atelier geopend. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Jee zeg ik krijg gewoon zin in zo'n vette frikandel met vette mayo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wáááááter,gezellie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Willie,die BB verdwijnt als je geen B meer drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Goed gevoel zeker, Woman!Ik mag een gitaar van een professioneel gitarist repareren en afstellen,het eerste aangenomen en betaalde werk in wat eigenlijk m'n hobby is. We gaan dus tegelijk open! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Tina, hoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Water,ik heb niets te klagen.Dus goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Zijn we al onderweg met de arreslee trouwens? Even spieken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Willie wel heel veel blijven drinken hoor anders droog je uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Goedenavond allenBol, ik moet erg om je lachen:) (´daar heb je Wil weer met zn diarree´). Wel balen van die arts heIk wist niet dat je die Refu al zo lang slikte. Daar moet dus regelmatig een lichamelijk check bij uitgevoerd worden?WilEen zin uit je ' gemopper' spreekt me aan: dat iedereen om je heen vrolijk aan het drinken is.Ja, dat vind ik ook naar om te zien en denk dan ook: zij wel en ik niet... Wil dan ook welmopperen of klagen, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee(en mn omgeving!). Denk dan liever: het is jammer, maarwel veel prettiger om nu eens nuchter en helder met vrouw en kinderen de Kerst te beleven.leuker voor hun ook. En dat voor het eerst na 35 jaar.Tapasje positieve instelling werkt echt heel aanstekelijk! Sterkte!:present:Om te verzachtenHoi CoJa liepen we elkaar net mis he, maar geeft niet ik zie je in de slee!WaterRepareer jij gitaren e.d.? El. of acou of beide?Ik heb nog een Ibanez RG750. Wil hem eigenlijk verkopen want speelde niet prettig naar mn zin.Maar vermoed dat dat misschien wel aan de afstelling lag, of aan de elementen...Heb vorig jaar een Epiphone Les Paul aangeschaft. Speelt mn zoon nu op...Vraag me af wat ik voor de Iba kan vragen, zie op internet verschillende berichtenheb ook nog en leuke buizenversterker in de aanbieding... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Tssss wat stil... iedereen zit van zijn/haar rust te genieten? (ik ook hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik kijk tv en af en toe kom ik hier lezen oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 quote: Originally posted by: AlfWater Repareer jij gitaren e.d.? El. of acou of beide? Ik heb nog een Ibanez RG750. Wil hem eigenlijk verkopen want speelde niet prettig naar mn zin. Maar vermoed dat dat misschien wel aan de afstelling lag, of aan de elementen... Heb vorig jaar een Epiphone Les Paul aangeschaft. Speelt mn zoon nu op... Vraag me af wat ik voor de Iba kan vragen, zie op internet verschillende berichten heb ook nog en leuke buizenversterker in de aanbieding... Hoi Alf, ik repareer en stel af, maar aan akoestische is meestal minder te doen dan aan elektrische. Ik ben niet zo thuis in de Ibanez metal-gitaren, maar van Marktplaats moet je toch een aardige indicatie kunnen krijgen.Gewoon een advertentie met zoveel mogelijk info plaatsen, bieden openzetten, en een week of twee drie afwachten wat er gebeurt...Hetzelfde geldt voor de versterker. Die gaan meestal wat sneller weg dan gitaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 WaterJa dat was ik al van plan. Heb net nog een engelstalige site gezien.Wordt van 300 tot 6oo $ voor gevraagd. Maar eens zien.Speel jezelf gitaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ja, maar niet goed genoeg... In 2010 wil ik wat minder gaan handelen en wat meer gaan spelen. Ook meer theorie oefenen.En als er nog meer aanbesteed werk komt is dat alleen maar leuk natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Stuur maar op, Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 WingEen Fender tele? Das al een oudje, maar wel een goeie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wellicht. Probeer het eens? (even op ImageShack zetten en de links PBen ofzo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Man Talk.........eindelijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Een '67er Tele... die is wel wat waard ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Zeer zeker, collecters item Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 WingSlaggitaar.. toch niet gebruikt om mee te slaan? (1 slag. twee wide..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Alf, Ik ben nu 35 dagen bezig met mijn worsteling mijn als perspectief bevrijding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Het probleem met zo'n ouwetje is, dat als er reparaties aan zitten, en je wilt 'm wel origineel houden, die oude onderdelen lastig te verkrijgen zijn en dus ook duur zijn.Maar er is wel een hoekje op 't Internet waar al die Tele freaks zitten, zoek maar eens op TDPRI. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden