bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Tuurlijk Witte. Ik ben op de eerste plaats bijna nooit boos, of ze moeten aan mijn vrienden komen, dan wordt Bol ineens ff heel anders, maar boosheid keert zich altijd naar mijzelf terug omdat ik me dan ook heel schuldig voel. Heb ooit een agent gevraagd die mij een bon gaf, of hij daar zolang over heeft moeten studeren om dit te kunnen, en dat hij maar niet langer moest zeuren met z'n 25e naar mij maar gauw most gaan schrijven omdat ik geen zin had in dat ge o.h. van hem. Ja met wat andere bewoording.Daar kan ik me kwaad om maken. Maar heb daarna m'n verontschuldigingen aan geboden want ik wist dat ik dan met rotgevoelens bleef zitten. Maar verder, nee kwaad worden lukt niet zo gauw bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Nien die kinderchampagne kun je toch gwoon in de winkel halen/ Dan ga ik dat doen en proosten we hier met de kids op een gelukkig 2010;)En geen zorgen over het weer. Dat zien we dan wel, en anders stellen we het gewoon uit. Geen punt hoor. Veiligheid is het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Nien die kinderchampagne kun je toch gwoon in de winkel halen/ Dan ga ik dat doen en proosten we hier met de kids op een gelukkig 2010;)En geen zorgen over het weer. Dat zien we dan wel, en anders stellen we het gewoon uit. Geen punt hoor. Veiligheid is het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Nina, als je ctrl en + tegelijk indrukt krijg je grotere letters, met ctrl en - word het weer kleinerje kunt het proberen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Bijna slaat de klokke 17.00 .... dat is de aanvang van het gat waar ik de afgelopen 20 jaar in gevallen ben ...... het gat van de borreltafel ..... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ............................ oetjes Nikje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Bijna slaat de klokke 17.00 .... dat is de aanvang van het gat waar ik de afgelopen 20 jaar in gevallen ben ...... het gat van de borreltafel ..... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ............................ oetjes Nikje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Nee NIKY ik vind hem niet meer in mijn hoofd! Wat was het ook al weer? Geef de eerste letters??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Willie met wel bericht was je niet zo tevreden? Dit kun je ook vertellen hoor. Zo blijft iedereen in het ongewissen en vraagt zich af, zou dat bericht van mij zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Lieve Isa,ik hoop van harte dat je toch mijn berichtje nog leest.Alle begrip dat je het moeilijk hebt, daarom juist welblijven schrijven.Ik ben ervan overtuigd dat er hier meerdere mensen zijndie proberen het beste van de komende dagen te maken.Dus lees alsjeblieft niet dat het gras groener is bij de buren.De leuke en vrolijke verhalen zijn wellicht ook omdat een iederhet beste wil maken van deze dagen.Meissie voel je niet alleen en weet dat er hier aan je wordt gedacht.Liefs voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Nu staat er een kerstboompje op dat gat ...... NUNC EST BIBENDUM = "nu moet er gedronken worden " .... vraag maar aan Alf Ik moet deze opwellende gevoelens nullificeren ( = tot NUL terugbrengen ) Sorry mensen --> ik heb iets met "taal " ..... van Nik tot Nok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Lieve Isa Ik wens je, ondanks je moeilijke tijd nu, heel veel kracht en sterkte. Probeer jezelf een beetje te verwennen met een kado of zo. Ook, als je er van houd is er veel op de t.v.Ja ik zou zeggen kom hier naar toe maar ik weet niet of je dat wilt of daar behoeft aan hebt. Misschien de volgende keer. Dan ben je tenminste niet alleen. Krijg je helemaal geen bezoek lieverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Lieve mensenIk wil jullie allemaal een fijne dagenwensen maar vooral droog;)en voor degene met verdriet,steek ik liefdevol een kaarsje aandeze kerst wordt voor mij anders dan anderejaren, zonder drank,maar dat ga ik wel redden ,en velen van jullie met mijwant we zijn allemaal kanjers en kanjerrinnen Bij deze een hele lieve kerst knuffel van me voor allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Nik wou je een kleine pb sturen maar de server werkt nie mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 aan het Vlaandermeiske ---> de eerste letters zijn Henri.......... ( zie mijn PB tje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 UWE SERVER WERKT NIE MEER NIE ? AWEL ZAL IK PASCAL LANGS STUREN ? Dat is mijn computermanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ab hoc et ab hae!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 lieve mensen --> een heeeeeeeeel gezellige Kerst gewenst van mij en van Anja !!!! en morgenochtend verwacht ik jullie allemaal in den kerk !!! veels liefs, kracht en gezond- en weerbaarheid,jullie medestrijder en medelijder ( medeleider ? ) NikNok ( Paul ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wacht nog steeds op je pbtje niky!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Een hele uitgebreide heb ik je gestuurd ... awel , kijk nog eens goed !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Is hier "nyctalopie "in het spel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Iedereen een fijne kerst toegewenst. Tot over een paar dagen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Nien had je oudste wel het mailtje ontvangen. Maar de jongste wil ik ook wel een mailtje sturen hoor. Maar K. is toch de oudste? O die namen toch. Ik leer het nooit:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hoi, allemaal, Nog steeds problemen van de noordpool hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ga je uit huis Hermie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Jacc lief hoor van die aanbieding, maar het gaat me lukken hoor. Ik weet wel dat ik in het vervolg genoeg Refu. hier heb liggen. Dit overkomt me nooit meer.Ik kan trouwens niet op pag. 13 komen. Vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden