dhen Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Speciaal voor de kerst: engelengeduld op het adb forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 OkeeTijd voor koffie!Na het uitgebreide ontbijten Mahalia Jackson die moeder ieder jaarweer tot tranen weet te roerenWaar is da funky jazz-beat toch gebleven?Koffie met gebakPure soep met paddestoelenradjetoe en gerookte spekreepjesvarkenshaas in sinaasappelsaus met verse koriander, aardappeltjes uit de ovenen hele stoofpeertjes met de stokjes er nog aan en toe een ijsje met warme kersensausAch, best gezellig zo te horen tochIt's againjust meEn die protserige kerst natuurlijkA lovely white-one this yearHmmmm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Kaia&SootheMooi gedaan!Dikke tút! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Freddy, je bent gescheidenIk dacht ik ookHet blijkt van nietIk was nooit vast...Veel plezier morgen met je kinderen!Ik laat ze gaanLaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik was laatst in een blokfluitwinkelNee, blaasinstrumentenwinkel waarze ook wat fluiten hadden liggenDie man had zulke mooie klompen aanvergat ik nog te zeggenIk was laatst op een kerstmarktIk dacht na een lekker tochtje opde fiets; maar al die mensen..Dus ik ging en als ik het niet prettig vondging ik gewoon terug. Maar het was wel grappig, ik ontmoette nog wat lieve mensen en kreeg tweegebakken vrolijke flierefluiters cadeauOp een ochtend liet ik de hond uit en plots begonik zachtjes te huppelen en neuriede van Pippi LangkousOp de terugweg liep ik statig het Wilhelmus te zingenZe beginnen me al te kennen in het dorp, de oude mannenhouden me in de gaten als ik ploegend door de sneeuw langs het kanaal loop.Hoofdschuddend vraagt hij hoe het daar was,en moet lachen als ik altijd niets anders zeg dan: Mooi.Het boemeltreintje vertraagd zijn gangLangzaam glijdt het door het stille witte landIk vertraag mijn pas als de molen pulserendwiekt en wiektWie langzaam leeftleeft het langst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Yep! Gone..Dag dag lieve allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Dag Marjo,Toch nog een fijne dag !groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Dit zegt Alf tegen mij,En dan zo'n Willie die niets anders doet dan mopperige postings insturen, en dan vervolgens niet reageert op de vele reacties die daar weer opvolgen, komt zonder enige kennis van zaken zeggen dat we ermee moeten stoppen! Wat een gotspe. En een gebrek aan relativeringsvermogen en humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 ZoVriendin is vertrokkengezellig dat ze er even wasfilm gekeken en bijgekletstBedacht dat ik morgen, als het weer meezit, met da dog op de fiets stap en ergens warme chocomel ga drinkenIk weet niet of ik de kerst leuker vind zonder drankMet drank lijkt alles erger dus ook de kerst. En eerste kerstdag lag ik altijd met een kater in bed, dus dat scheelde een dag. Ik weet wel dat ik niet meer wil drinken. Maar of de kerst daar leuker van wordt, nou nee. Vanmiddag stond de kelder blank, dus dat was dweilen. Zo snel mogelijk een dakdekker bellen en de voorpuirand met cement volgooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Even chillen en dan naar buiten met de hond. Misschien wel ergens een pizza bestellen ofzo ? Of is echt alles dicht.....ben bang van wel. Niet echt veel zin om uitgebreid te koken ofzo. Nou ja eerst maar chillen. Doewie x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Sorry maar kom er gewoon niet door. Telkens weer buiten dienst, probeer het later nog eens. Klik me suf om wat te posten en nu ben ik er door maar de posting dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Zo eten alweer een paar uurtjes op en net even ge-Wii-fit. Echt leuk en de evt. extra kalorietjes er alweer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 wingchun,Leve de Koningin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hoezee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Gekkigheid, ze had wel een punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Kijk,Want dat blijktKijkenMeedogenloos kijkenIk dat nog niet doeAl veel gezienNiet genoegBeter kijkenVanaf nuMijn manierHet went heusIk was ontslagenNadat ik had verteldeen alcoholist te zijnDe wereld verging nietHet verbaasde mij dat niemand zei: Ik ookWant ik wist wel beterIk loop al drie maanden met een helse pijnin mijn hoofd. Ontstekingen en een grote trekvan opgehoopte energieOp een gegeven moment dacht ik, ik heb me natuurlijkeen tumor gedachtOp zeker moment liep ik buitenEn had iets van: Hee! Wat hoor ik?Of liever wat hoor ik niet? Vreemd, ik hoorde de stilte eromheener was nog van alles, maar ik deed er nietsmee. Toen had ik even geen hoofdpijn.Morgen weer naar huis. Lekker alleen.En als de opdringerige buurman komt,dan krijgt hij thee en mag ie een bod op mijn kar doen.Dan spreek ik volgende week een werkcoach die ik helemaaalniet nodig heb, maar wellicht mijn voordeel mee kan doen.Dan doe ik wat van die testen die mij vertellen wat ik goed kan.Ik kan alles goed, dat is het niet, wat die testen nooit vertellenis wat ik wil. Dat kan niemand mij vertellen. Volgens mijn rebalancing-jufwordt ik timmervrouw. Ik denk het niet of wel. Nah. Testen dus.Voorlopig wordt ik klusjesmens bij de oudere medemens. Die leven langzaam, hebben geen haast. Daar kan ik beter naar luisteren.En geef ik ze wat van mij.Ik schrijf veel in mijn boekTeken weer waten zit in mijn blootje op de bankIk schuur en ontkit de hele donderse boelKrab en schuur de oude vloer, wip de deureneruit En was mijn haar niet meerIk heb een snor en behaarde benenIk eet wanneer ik zin heben loop anderhalf uur naar de winkelvoor een boodschapIk slaap op mijn zolder met gebogen balkenals in een schipAls ik wakker wordt moet ik lachen om mijzelfNou en! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ha Wing! Konijntje!Hier staat een hartige taartte pruttelen in de oven. Moeders houdt van koken.Lucky us Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goed dat je dat zegtDat is juist wat ik tot nu doeMedogenloos voor mijEen ouwtje. Hebbes!Zachtjes kijkenHet is allang goedIk ga naar bedWant moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Nog maar eens, ik had graag een mooi liedje voor alf op de site gezet! Ik weet al sowieso niet hoe het werkt en met al die toestanden al helemaal nie!! Dus volgende keer Alf, het was van Gainsbourg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeNog maar eens, ik had graag een mooi liedje voor alf op de site gezet! Ik weet al sowieso niet hoe het werkt en met al die toestanden al helemaal nie!! Dus volgende keer Alf, het was van Gainsbourg!! Lief van je VM, :)maar waar heb ik dat aan verdiend?Is van Serge denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Deze misschien, is wel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik heb mezelf verrast met een technisch vernuftigheidje in mn atelier. Ik kan nu hier ook films kijken over mn boxen, en ook nog mn muziek afspelen over mn boxen vanuit mn computer. Nu nog kijken of ik mn teveedigitene ook zover kan krijgen dat ie over mn boxen klinkt. Moest me even kwaad maken maar dat was ik toch al dus dat was geen probleem. de homecinemaplayer ga ik terugbrengen. geld terug en een versterker aanschaffen. Muziek klinkt voor geen meter over dat ding, dus gewoon een versterker en dan hoop ik dat die fluittoon ook wegblijft. Best wel weer blij en trots dat ik zoiets voor elkaar krijg als niet-technische-vrouw-zijnde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Maar VM, hier wordt ik helemaal wild van....http://www.youtube.com/watch?v=JsBL-s85eaQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Alf als je dit mooi vindt moet je eens The Pogues luisteren, rauwe Ierse folk op zijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden