Spring naar bijdragen

vrijdag 25 december eerste kerstdag


witte

Aanbevolen berichten

Zooo de laatste visite de deur uit.

Goeiemorgen allemaal,

Voor iedereen hele fijne kerstdagen.
De mensen die het moeilijk hebben, wens ik extra veel kracht deze dagen.


Ik weet dat er geen draad geopend mag worden als je nog niet geslapen hebt,
maar dit is zo een bijzondere eerste kerstdag.
Buiten is alles wit en mn eerste droge kerstnacht sinds jaren... De eerste tussenstop van de arresleepact heb ik overleefd dus
En aangezien er niemand is, dacht ik, het mag vast wel voor 1 keer.
(ben trouwens benieuwd of ik het goed gedaan heb, als avondploeger zit het er nl
bijna nooit in dat je een draadje opent...)

Zo nu dit berichtje snel plaatsen voor een ander me voor is.

Ik hoop trouwens dat Tactive het forum weer een beetje op orde heeft
(Ook alle tactive medewerkers fijne kersdagen gewenst)

Laterzzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal en ja Witte, je bent me voor. hahaha
Precies de opening die ik in gedachte had, want ik bedacht mij ook al dat het wel een jaar of 30 geleden moet zijn dat we een witte kerst hadden. In ieder geval hier in de randstad.

Zal denken aan de behoeftigen en hoop dat iedereen een beetje makkelijk drankvrij door deze dagen heen komt. Ik heb er geen last van zal ik jullie zeggen. Feestdagen zijn voor mij geen aanleiding om drank te moeten gaan drinken. En ik zal gewoon hetzelfde soort dagen vieren als de meesten van ons, duis gezellig in gezelschap en lekker eten.

Overgens, persoonlijk heb ik nooit iets met kerst gehad, maar voor de kinderen probeer ik het wel een beetje te leren.

Hoe dan ook, IEDEREEN EEN HELE FIJNE KERST GEWENST !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik overdenk nu ook de woorden van Witte (tsja, tijd voor overdenken dit he) dat het sinds jaren haar 1e droge kerstnacht is.

Ehhh, hoe lang zal dat van mij zijn geleden? Ook wel een jaar of 20 denk ik? Onvoorstelbaar !
Waarom niet niet op tijd wakker geworden, laten we zeggen toen ik 25 was en had moeten zien dat mijn drankgebruik opliep en dagelijkse vormen aannam?

Het sluipt er echt in he, om vervolgens jarenlang (voor velen tot het einde) aanwezig te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha, lollig Vie

Minder lollig, Heb zelf wel ongeluk gezien onderweg Carolien. Auto van de weg afgeraakt. Niet ernstig. Goed oppassen, maar het is zo gebeurd.

Ik zit nu kerstlliedjes te luisteren bij Evers op 538 en gelukkig zijn die de laatste jaren een stuk leuker geworden. De afgelopen 2 jaar hoor ik Shakin Stevens (mary christmas everyone) trouwens niet. Dit jaar ook nog niet gehoord. Vind ik persoonlijk de leukste (erg vrolijk).
En Mariah Carey heeft het mooiste liedje (weet ff de titel niet, maar het werd gisteren ook gezongen aan het begin bij All you need is love door .....(ik weet niet hoe ze heet)

Jullie nog favorieten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Everyday should be a Christmasday van Daniel Sahuleika en Silent Night van een zwarte gospeldame op wier naam ik even niet kan komen. We lijken wel een beetje dement, hihi, eeeehhh, ja die ene, die toen in die film speelde waar ook dinges, toe, je weet wel....
(Mahalia Jackson bedoel ik.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G'morgen :)

Ik verbaas me hoeveel herinneringen er zonder drank, nog steeds, voor bij komen.
Ik dacht dat ik het meeste wel gehad na 10 maanden zonder, maar ja de kerst dus blijkbaar
nog niet. Ik geef al jaren niet zoveel om kerst dus ik dacht ook dat die dagen niet veel
anders zouden zijn dan andere dagen zonder drank. Afgelopen dagen wel gemerkt dat dit
2 onderschattingen waren. Met de drank veel te lang maar doorgerend en dat ontnuchterende
gevoel steekt van tijd tot tijd wel de kop op. Dat vind ik niet erg maar het confronteert me wel
weer even; wat een giga-hap heb ik laten lopen met die drank.

Nou ja ik ben weer uit mijn dipje geloof ik; dat gaat nuchter wel sneller,
met drank bleef ik veel langer in een stemming hangen.

Fijne dag en hou m alco-vrij :present::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Witte, dat je een dagopening gemaakt hebt. Ik heb in die 10 maanden
dat ik hier ben maar 2 keer een dagopening gemaakt. De eerste keer heb
ik m ook sochtends heel vroeg gemaakt (zonder dat ik had geslapen)
en toen ik m dus eindelijk kon maken wist ik eigenlijk niet hoe je
dat moest doen, maar het lukte ;)

Hoi Vie; omdat ik had verwacht dat dat allemaal wel wat sneller kon
of wel mee zou vallen. Ook al lees ik natuurlijk hier wel dat het
z'n tijd kost moet ik dat blijkbaar toch zelf ondervinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...