herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 ik word onderhands echt ziek dat alles wat ik typ weg gaat door een scherm van temporaly weet ik nog wat, dit gaat nu al dagen zo.jullie vinden dat schijnbaar heel normaal want ik wordt er over aangevallen dat ik er wat van zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 ik word onderhands echt ziek dat alles wat ik typ weg gaat door een scherm van temporaly weet ik nog wat, dit gaat nu al dagen zo.jullie vinden dat schijnbaar heel normaal want ik wordt er over aangevallen dat ik er wat van zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: kirkyis trouwens wel grappig , dochterlief kwam speciaal vandaag naar ons toe om mee te eten omdat ze wist dat ik voor het eten ging zorgen . en ze wist wat ik ging klaarmaken . dat zijn pas bonuspunten . Dat is pas echt een (kerst)cadeautje lijkt me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Nee Herman niet dat je er wat over zegt maar de grove manier waarop dat is wat anders, en natuurlijk balen wij er ook van, logisch toch.Val dat berichtje was n.a.v. die 4 postings, is erg lang onderweg geweest,via deventer denk ik:Dnou Heintje davids zegt nogmaals welterusten en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Kirky, wat heb je gekookt dan, moet wel bijzonder zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 ik stotterde een beetje, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hannah,gelezen hoor, was er ook uitgeknikkerdwelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Jane truste en goed om te lezen dat je toch een fijne avond hebt gehad.Want je schreef het heel snel, maar ik begreep dat je ex niet was gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 huh Alfdacht dat ik dat niet op de draad had gezetmaar inderdaad, die had ik voor de kids gevraagdveel te laat natuurlijk en voor mij was het goed dat ie niet kwamdochter was ff teleurgesteld, maar was gauw over gelukkighebben heerlijk gegeten en gesjoeld met vriendinnetje erbijjaren geleden was dat, ik had de sjoelbal ak bijna weggedaangelukkig te laks geweestwant nu vakerouderwets gezelligniet gewonnen, dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Slaap lekker allemaal, Ik ga nog een uurtje borduren en dan is de dag eindelijk voorbij En denk erom he ! De eerste laten staan potjedorie. De eerste slok is zo genomen, een halve seconde heb je ervoor nodig. Waakzaamheid geboden dus !!! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 weltusten allen dit type ik nu voor de vijfde keer of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Jane, je weet toch dat ik alles wat je schrijft nauwgezet lees? Dat doe jij toch ook?Ja die ouderwetse spelletjes zijn leuk om te doenHeb vanavond met beide zoons gepokerdIs lang geleden dat we dat met zn drieen deden, het samenspelenmaar het was erg leuk en vooral omdat ik volslagen helder was.Rest van de dag ook zeer geslaagd, veel gelachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 TRuste Herman en Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Heee arreslee rijdersGaat goed met ons allemaal he...toch??ff snel laatste twee blz lezen hahaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Heee arreslee rijdersGaat goed met ons allemaal he...toch??ff snel laatste twee blz lezen hahaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Witteje icoon is pleite....!!O, nee is weer terug na deze posting, gelukkig praat zo moeilijk tegeniemand met gezichtsverlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 haha ja zag hetmaar ik ben er toch echt nog hoor!!!Hoe ging het gourmetten je dit keer af Alf??Leuk om te lezen dat je zo een lol met je kinderen hebt gehad.Best wel apart zeker om de kerst nu op deze manier mee te makenna zo een lange tijd??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 zoals het nu gaat hier is echt niet leuk meer, dus tot in het nieuwe jaar, hopelijk.ik heb mijn vrouw vanavond mijn voornemen bekend gemaakt, namelijk per 1 januari 2010 niet meer minderen maar stoppen.als het forum zo blijft werken als nu, kan ik daar niet veel uit halen.dus dan maar zonder forum, we zien wel hoe ver ik kom op mijn eigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 JA het is apart, maar ook weer niet zo eigenlijk, vind het verschil nog nieteens zo heel groot. Ben wel stabieler, door de drank kon ik nog wel eens van slagraken zomaar door een opmerking ofzo, nu helemaal niet. dat is winst en idd veel gelachen.Heb jij je een beetje vermaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 HermanHet is idd niet leuk zoals het nu gaat, irritant, zeker.Persoonlijk wind ik me er niet zo over op, want dat helpt niets en ik heb er alle vertrouwen in dat er hard aan wordt gewerkt.Bovendien zijn er wel ergere dingen om je druk over te makenVind het ook een sport om er toch doorheen te komenHet is als met die sneeuwval: je wilt toch ergens naar toeen ploegt je door de sneeuw heen.Ik zou toch blijven komen als ik jou was, tenzij je hier niets meer kunt halenJe voornemen om te stoppen vind ik erg goed en ook dat je dat al hebt meegedeeld, heb je jezelf ook een stok achter de deur gegeven!Hoe reageerde je vrouw?Overigens sterkte met je hond.Maak je trouwens gebruik van AdB hulpverlening? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Ik wil wel sneller antwoorden maar... nou ja je weet waar t door komt hahaJaa ik heb me zeer zeker vermaakt Alf,Heb een heerlijke dag gehad.Net als jou ook lekker gecoumet.Ik heb 1 mazzeltje dat ik alcohol bij het eten niet lekker vind.Dus dat is nooit een moeilijk punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 WitNog een vraag die ik onlangs steldeJe opende de draad en zei dat dat niet mocht als je niet geslapen had. Mijn vraag: wie zegt dat?staat dat ergens in de regels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 alf, mijn vrouw reageerde dat ik nog meer dingen aandacht moest geven dan denken dat door de drank op te geven alles is opgelost.er speelt dus nog meer, en mijn statement werd dus met enige argwaan ontvangen, maar goed ik heb het uitgesproken, voor het eerst en zal proberen een goede start te maken in het nieuwe jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Dat is de norm Alf, de ongeschreven regel, het gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Volgens mij niet Alf,Maar ik heb het wel is gelezen dat, dat niet echt de bedoeling was.Hebben de forumleden denk ik zelf verzonnen.Is volgens mij meer zoiets als een ongeschreven regel.En aangezien ik wel van traditie;s hou hou ik me daar ook wel aan.Maar vannacht lekker niet hahahaWas wel apart om te doen hoor.Heb dat natuurlijk nog nooit eerder gedaan omdatik een avond mens benDe sneeuw en mn droge kerstnacht waren voormij zeer grote drijfveren om het toch een keertje te doen.Maar je kunt zien dat het niet echt regel iswant niemand heeft er iets van gezegd.maar stel je komt nu ongeveer nieuw binnendan lezen andere ook weer dat het eigenlijk niet de bedoeling isEn zo gaat dat denk ikGrr nu niet vergeten te kopieren witte(trouwens als ik kopieer dan gaan ze wel in 1 keer door haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden