Spring naar bijdragen

vrijdag 25 december eerste kerstdag

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Hermie

Alf als je dit mooi vindt moet je eens The Pogues luisteren, rauwe Ierse folk op zijn best.

Maar Hermie, alle he die ken ik al lang hoor..!!
Nog mooier is Wolfstone, wat minder ruig, maar lekker vette folkrock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Hermie

Alf twee van de mooiste films die je met een cinema surround moet/mag kijken zijn 'Das Boot' en 'The hunt for red october' dan komt het geluid echt van alle kanten..

Herm
Ik ken ze beiden, maar niet via de hcs, ga ik dan nog eens doen
Vond Saving private Ryan ook zo'n goede voor de hcs, vooral als die tanks
in de laatste scene aankomen rollen, de hele kamer dreunt dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjonge Alf mijn smaak gaat van A tot Z al naar gelang mijn stemming. Ben klassiek onderlegt haha v.w.b. Stones, Pink Floyd, Black Sabbath, Mike Oldfield en Alan Parsons en de gehele Deutsche Welle tot en met DJ Tiësto, Robbie Williams en laten we vooral niet vergeten my man Lenny Kravitz. Je kunt met mij alle kanten op als het maar niet van dat gemakkelijke werk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in mn atelier mn versterker aangesloten op mn computer én op mn dvd speler....
Dat wil dus zeggen dat als ik op mn versterker cd selecteer, ik muziek kan afspelen die ik aanzet op mn pecee.
En als ik op mn bed of in mn hangmat een film wil kijken selecteer ik vcr en dan krijg ik het geluid van de film over mn boxen :)
Kwestie van de juiste snoeren in de juiste gaatjes en voilá :)
Mooie is ook nog dat mn pecee aan de ene kant van de kamer staat en mn tevee en versterker bij mn bed en hangmat :)
Nu beneden in de woonkamer nog. Vind het echt drie keer nix met dit homecinemasysteem. Over draadjes en kleine boxen en ik kan mn cedeetjes niet eens lekker hard zetten.
Dus ook daar gewoon een versterker met boxen.
Nu mn tevee digitene nog, moet kunnen volgens mij, maar dat zoek ik een andere keer wel uit.

quote:

Originally posted by:
Dar

Surround system... Harry Potter en The lord of the Rings zijn van die films waarbij dat effect heel groot is... eng ook..

ik heb het een tijdje gehad maar .. nee niet aan mij besteed!

Maar wat je nu precies gedaan hebt Woman, daar ben ik wel nieuwsgierig naar..
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...