Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 WomanKnap van je. Heb zelf op aanraden oudste zoon ook ooit zo'n homecinema setlaten aansmeren. Is fantastisch, maar zelf weet ik nog niet de helft van allemogelijkheden die erop zitten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: HermieAlf als je dit mooi vindt moet je eens The Pogues luisteren, rauwe Ierse folk op zijn best. Maar Hermie, alle he die ken ik al lang hoor..!!Nog mooier is Wolfstone, wat minder ruig, maar lekker vette folkrock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Alf twee van de mooiste films die je met een cinema surround moet/mag kijken zijn 'Das Boot' en 'The hunt for red october' dan komt het geluid echt van alle kanten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Heb ff geluisterd Alf maar allez (schijnbaar zijn we op z'n Vlaams bezig) ikk ik vind da toch te gelikt hey. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: HermieAlf twee van de mooiste films die je met een cinema surround moet/mag kijken zijn 'Das Boot' en 'The hunt for red october' dan komt het geluid echt van alle kanten.. HermIk ken ze beiden, maar niet via de hcs, ga ik dan nog eens doenVond Saving private Ryan ook zo'n goede voor de hcs, vooral als die tanksin de laatste scene aankomen rollen, de hele kamer dreunt dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Dar,de enige juiste reactie mbt Willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Nee echt Alf het geluid van die sonar dat is echt subliem en kippenvel. Bij Das Boot is de sfeer beklemmder en bij The hunt of zijn het met name de effecten (echt Amerikaans hè everything is muuuuch bigger..). Laat maar eens weten wat je ervan vond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: HermieHeb ff geluisterd Alf maar allez (schijnbaar zijn we op z'n Vlaams bezig) ikk ik vind da toch te gelikt hey. Hermie, waar houd jij van (behalve de Doors of is dat alleen een quote) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 O, sorry de zoons komen vragen of ik kom pokeren....Dus ga er even uit om te verliezen (of te winnen)Lees later wel weer bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Tsjonge Alf mijn smaak gaat van A tot Z al naar gelang mijn stemming. Ben klassiek onderlegt haha v.w.b. Stones, Pink Floyd, Black Sabbath, Mike Oldfield en Alan Parsons en de gehele Deutsche Welle tot en met DJ Tiësto, Robbie Williams en laten we vooral niet vergeten my man Lenny Kravitz. Je kunt met mij alle kanten op als het maar niet van dat gemakkelijke werk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik heb in mn atelier mn versterker aangesloten op mn computer én op mn dvd speler....Dat wil dus zeggen dat als ik op mn versterker cd selecteer, ik muziek kan afspelen die ik aanzet op mn pecee. En als ik op mn bed of in mn hangmat een film wil kijken selecteer ik vcr en dan krijg ik het geluid van de film over mn boxen Kwestie van de juiste snoeren in de juiste gaatjes en voilá Mooie is ook nog dat mn pecee aan de ene kant van de kamer staat en mn tevee en versterker bij mn bed en hangmat Nu beneden in de woonkamer nog. Vind het echt drie keer nix met dit homecinemasysteem. Over draadjes en kleine boxen en ik kan mn cedeetjes niet eens lekker hard zetten. Dus ook daar gewoon een versterker met boxen. Nu mn tevee digitene nog, moet kunnen volgens mij, maar dat zoek ik een andere keer wel uit. quote: Originally posted by: DarSurround system... Harry Potter en The lord of the Rings zijn van die films waarbij dat effect heel groot is... eng ook.. ik heb het een tijdje gehad maar .. nee niet aan mij besteed! Maar wat je nu precies gedaan hebt Woman, daar ben ik wel nieuwsgierig naar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 AR zijn je peertjes gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hé Hermie,De peren waren gaar euh ik bedoel SUPERRRR!! zo rood als rode bieten van binnen en van buiten en de smaak was ook écht lekkerdus het kan ook met bosvruchtenlimonadesiroopde rest van het eten was ook geslaagd trouwens;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 hoe was jullie gourmet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Toppertje ben je ook hè, à l'improvis en con amore toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Errug lekker maar zoals gewoonlijk veels te veel toch weer..maar wat aan vlees/vis over was heb ik lekker voor de kat gebakken, hij ook een extraatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Nou onze hondjes morgen ook een extraatje want ik heb ook nog vissies over dus gaat morgen door hun eten heenen niet zeggen dat honden geen vis lusten want voor je het geeft moet je eerst je vingers tellen en daarna weer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 valt het me op dat de site weer normaal doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Haha mijn kat (Wolf) heeft respect voor zijn vrouwtje (hij wel haha) want wacht totdat ik zeg 'kom maar Poek' en dan pas pakt hij het heel voorzichtig van mijn hand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Iedereen nog een fijne avond toegewenst, ik ga slapen morgen staat ex op de deurmat en dan moet ik fit, flex en gewapend zijn want we gaan het over de alimentatie hebben die hij al zo'n 2 jaar niet betaald dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Van Thé -hier naast mij- moet ik wat zeggen.Wat -helaas- weet ik niet.Vertel mij,hoe het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmovalt het me op dat de site weer normaal doet? Hier merkten we toch iets anders. "Service temporarily unaviable." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Alf,Wanneer jij begint met ( En dan zo'n Willie) dan stop ik direct want tegen windmolenns verlies je altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 ... alhoewel de naïviteit van Don Quichote ook wel mooi is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hermie ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden