jacc Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 goedemorgen allemaal, ik ben er maar even, ga zo mijn bed weer in met een hoop paracetamol, een giga hoofdpijn, gelukkig niets met A te maken..Jane, je bent er nog niet maar dit las ik net: http://www.nu.nl/binnenland/21...ud-nieuwjaarsduik.html Doe je voozichtig meissie en allen die met je mee gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hey Goedendag Vie en Jacc.Jacc enig idee waar je hoofdpijn vandaan komt? Wat vervelend nou zeg. Ik hoop dat je niet ziek wordt. Zou vervelend zijn met het oud en nieuw jaar. Kruip maar lekker terug in het warme bed hoor en slaap maar eens lekker uit;)Vie ga je echt het water op? Hoelang is je boot? Lijkt me zo fijn he om heerlijk op het water rond te dobberen. Zet mij maar op een boot met een stokkie en een draadje er aan en je hebt geen kind aan me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Nee hoor Bol. Ik heb wel jarenlang een heel mooie boot gehad met mijn toenmalige lief. Die lief is overleden en toen heb ik de boot weggedaan. Mijn huidige boot is dus 1 en al fantasie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Alf 2 mnd????? Voor jou ook een slinger ff wachten. Zo. Voor jou heel veel zonnetjes in de hoop dat je je vandaag weer veel beter gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Goede morgen allemaal,Ik heb nu dus 10 uur geslapen, eerst nog maar een kop koffie want ik ben me toch raar aan het typen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Morge lieve Bolletje, pf das 'n goeie ... 'n naamke voor ons roeibootje .... liefs Nick, roeierOK VIE, ik snap het .... hoe lang geleden is het dat jouw toenmalige lieffie overleed :$Hoe heette jullie schip ? Heb jij een suggestie voor de naam van ons roeibootje. Nou bootje --> we varen wel op zout water en soms in vliegende storm !!! Vraag maar aan Nina, die moet, als ervaren stuurmadammeke en lieve vriendin & ( scheeps ) maat het schip op koers houden Jullie ook 'n koffietje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Isa,ik hoop van harte dat de nieuwjaarsduik wel doorgaat,niet dat ik mee ga hoor.Je verheugt je er al zo lang op ik duim voor je dat het doorgaat.Hier ook erg lang geslapen mocht ook wel na de slapeloze nacht ervoor.Tjee, ik ben al een oudje als ik zo lees dat de Sara en Abraham noggehaald moeten worden bij sommige mensen.Ik ga mijn 3e Sara jaar in, dus ik word 53 in 2010.Qua uiterlijk zie ik niet zoveel verschil met 10 jaar geleden,een kraaiepootje meer zo hier en daar, dat is het wel.Dus ik heb niet zoveel te klagen wat dat betreft.Zo en dan nu een paar klussen in huis en hier af en toe een beetje meelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 MorgeScherp, Ari...En dank je Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Goedemorgen, ik heb mijn sneeuwwandeling voor vandaag er al op zittenvuurwerk en hond is geen fijne combinatie dus zolang het nog rustig is nemen we het er vanHet knallen begint nu weer dus zijn rijstevla met rust-compositum en nervosa druppels gaat er nu in en dan zien we wel hoe we vandaag weer doorkomennog 2 dagen afzien, nu zou ik toch wel graag in een hutje op de grote stille heide willen wonen maarja ik woon midden in een volksbuurt waar ze dol op vuurwerk zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Nik, die lief is zomer 2006 overleden aan de gevolgen van excessief drankgebruik. We waren toen al jaren geen geliefden meer, eigenlijk, maar wel heel goede vrienden en gingen nog vaak met dat scheepje de hort op. Ik zag Lianne om het hoekje gluren. Alles goed gegaan met de vakantie-kerstdagen?Als het inderdaad zo hard gaat vriezen als voorspeld is, lijkt zo'n duik me ook niet echt gezond.... maar jammer is het wel natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Then againIt was quite simpleIk zeg coachListen up coachDit is het planZo ga ik het doenEigenlijk hoefde ik nietste zeggenEen blik was voldoendeStrak plan MarjoKlinkt gedegenAkkoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Twee maanden, tsja die waren eigenlijk een makkieomdat ik zeer overtuigd was van mijn beslissingnooit meer te drinken.Wordt nu minder en heb het idee dat de werkelijke strijd nu pas begint..Strijd tegen de demonen in mn hoofdM'n huis is wel opgeruimd, maar nu is de kelder aan de beurtEn wat daaruit komt.....Als je begrijpt wat ik bedoel.Maar drank, nee, op naar de 100 dagen.Even mn brood afbakken nu, espesso erbijen dan een slinger voor Co maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Op mijn fietsje door de sneeuwEr lag een laagje ijs onderNiet bang zijn johOntspannen, losjesHet gaat vanzelf..Terug in de regen/ijzelHarde wind hier op de kleiIk steek mijn tong uitVang de regen en proef!Ik maak stapjesDie ik eerdernooit zou durven..Ik ben bereidDe hele mik-mak overboord te gooien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Alf gefeliciteerd met 2 maanden###:present:###:musicnote:++++++###:present:###:musicnote:++++++###:present:###:musicnote:++++++###:present:###:musicnote:++++++###:present:###:musicnote:++++++###:present:###:musicnote:++++++Coco gefeliciteerd met je 3 maanden******~~~:present:~~~\\\;)///:heart:***:***~~~:present:~~~\\\;)///:heart:***:***~~~:present:~~~\\\;)///:heart:******~~~:present:~~~\\\;)///:heart:******~~~:present:~~~\\\;)///:heart:***:***~~~:present:~~~\\\;)/// Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Knap gedaan Co, Alf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Moghu lieve Ap. 10 uur gepit. Das een hele ruk zeg. Nou ff op gang komen en lekker rustigaan doen. Geniet van je bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Coco en Alf, jullie zijn echte doorzetters!!Nu het lichamelijke afkicken wel voorbij is komt het geestelijk afkickenje leven aanpassen, andere uitdagingen zoeken, het avontuur in stappenLeren nuchter emoties te doorstaan en dingen gaan doen waarvan je dacht dat je ze nooit zou kunnen!De nieuwjaarsduik in Zandvoort gaat wel door, die is nog nooit afgelast de afgelopen 50 jaar.en dan kan je nog uitslapen ook, die begint om 14.00 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Even een slinger voor Alf en Coco,:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:van harte met jullie mijlpaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 O Isje ik hoop zo voor je en voor al die gene van het forum, dat het door gaat:( Kan me heel goed voorstellen dat je hier van baalt. Maar het is nog niet zo ver hoor. Nu hoor je weer niets over strenge vorst dus wie weet. Houd moed meid.Ar. slecht geslapen. Ja er gaan dan toch, met zo'n begrafenis allerlei herinneringen door je hoofd. Het is altijd erg treurig zo'n bijeenkomst. Een hoop verdriet dat je toch op vangt en mee neemt.Maar blijf er niet mee zetten hé meis, deel het met ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik vind dat wel grappigwat je doet KirkyAan de andere kant; What's the use?We leven hier met wetten en regelsWaar zou ik me aan storen?Gun die mensen ook een verzetje Zou ik willen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ja maar dat kan ook niet Kirky. Plaatje van appelflappen ok maar warme dekens... foei foei foei:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Alf demonen in je hoofd? Bedoel je daarmee te zeggen dat je veel aan drank denkt of komen er negatieve gevoelens naar boven. Is het zo dat je nu het gevoel hebt dat je zoveel gefaald hebt en een hoop hebt laten liggen? Als je er niet over wilt praten heb ik daar alle begrip voor hoor maar jullie hebben me gisteren zo goed geholpen dus hoop ik dat ik nu voor jullie iets kan betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Gewoon doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 KirkGa me nu bijna schuldig voelen dat ik iets van je 'dekens' heb gezegd.Ze laten je zo wel mooi in de kou staan...Wie deelt hier de lakens uit?Maar idd, heel kinderachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden