Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: Hannah1nee Alf daar ging het dus net over, Kan je dat maken of niet. Dus echt niet vond vriendin. Ik loop op eieren hier momenteel. Wil niet weer een ban. Ben niet zo goed in tactische dingen, het is zoals het is en vaak zonder kwade bedoelingen. Ik ga het ook maar houden bij prietpraat dan. Nee HannaH dat ga je dus niet doen, ik bedoel het houden bij prietpraatwordt nu net iets minder vanavond, kom op zeg.Maar ik voel me wel onveilig bij die vage aanduidingen en denk dan : doe ze niet of noem man en paard. Ik kan ook wel gissen wie je bedoeltmaar kan er ook naast zitten. Of misschien bedoel je mij wel, weet ik veel.En nee stuur ook geen pb met de namen, want ik heb het idee dat er heel wat wordt afgep'beet wat soms is te merken aan onduidelijke antwoorden op de draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik zit bij mijn werkcoachIk zeg: CrashedAgainDit gaat niet nog eens gebeurenNiet meer van nul naar honderdDus ik had het zo gedacht:Rustig aan opbouwenWat werken, ja graagLaten we beginnen met 3dagdelen per week. What ever. Simpel. Alfa-hulp bij ouderen..JaEen begripvolle knikDanDaarnaast, 1 of 2 dagdelen per weekDagbehandeling binnen de GGZGeen gewauwel met psychologenMaar doelgericht op verandering vangedrag..Oh my god! Ik had het rapport van 5 jaargeleden bij me. Op advies van de toenmaligeeerste-lijns lieverd..Nee joh, geen tijdpast nietkinderen enzoMaar, joe knowDus HA gebeld voor verwijzing(no pills no more )Dat ga ik doenEn dan, als het allemaalwat voeten in de aarde heeftDan ga ik doenWat ik altijd heb willen doen:De opleiding waarvoor ik 20(!) jaar geledenauditie voor mocht doen, maar niet durfdeDoen!Just stick to the planOver een week gaat alles lopenIk heb er zin in, maar het is ook engGelukkig ben ik wel een beetje gegroeid alAlles achter me gelatenMan, kinderen, huis, baan, auto,een uitkering aangevraagd..Het zegt me nietsStrangeMaar ook nietAlleen de hond is geblevenook een uitdaging..Lieve Marten, dank je wel Lieve, alle forumgasten; Tnx! Goeie vraag Hermie!(ik heb het voor de verandering maar eens kort gehouden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Kirk praat hier op het forum over je ergenis. Dat heb je al gedaan maar bent het nog lang niet kwijt. Je hebt misschien het gevoel dat je terug uit gezet bent. Waarom pakken ze mij, waarom mag een ander wel dingen posten en jij wordt er voor gestraft. Misschien is dit vroeger wel vaker gebeurd en komt die kwaadheid nu weer naar boven. Probeer eens te kijken waarom het jou zo ontzettend raakt, en laat ons deelgenoot zijn. Dit heeft geen nut, daarmee raak je je kwaadheid niet kwijt vriend, maar wij jou dadelijk wel en dat zou ik echt heel erg vinden.En stop met koppig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Zo, ben er eindelijk doorheen, heheCo, je geheugen nog niet beter?. Heb ik ook nog hoor,alhoewel ik het idee heb dat het wel wat beter gaat.Of eigenlijk houd ik me er niet meer zo mee bezig.Vergeet wel regelmatig dat er bv deeg staat te rijzen odzoals nu ook. Maar dan heb ik M nog die me daar op attendeert.Weet niet of het nou ligt aan de drank, apneu of depressie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 KirkIk begrijp je frustratie, ben ook zeer allergisch voor ongelijke behandelingmaar je verwacht iets van het forum dat we je niet kunnen geven. Ja, alleen erkenningdat het onterecht of oneerlijk is. Ik stel toch voor het vooral met T. op te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ach, achteraf valt het wel mee allemaaldaar zie ik de humor nog wel van inAls ik maar niet met de verkeerde intentiehieraan beginNiet weer vanuit het denkenMaar, ik voelde het zohet ontvouwde zichWe zullen zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Dat is ook het enge Wingde lange termijnik leef bij de dagAltijd al gedaanEn ik leerde: Fout!Maar ik weet: Het enigeWe'll see! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: Hannah1Ha ha Tina we krijgen levenslang zo... wat bedoel je hiermee Hannah? stout geweest? .Volgens mij is dit de vraag............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik ga een plop verhaaltje voorlezen en val daar waarschijnlijk zelf ook bij in slaap! Nu met die vakantie is alles in de war! Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Het is zó simpel..Wat maakt het uitWat er ooit wasDat is niet die ik benOnaangetast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Maggie, what's up?Fuck off! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Marjo welke opleiding ga je (eindelijk) doen?Ik heb ook jarenlang gedaan waar anderen zeiden dat ik goed in was en nu heb ik voor mezelf gekozen, sportmassage. Onzeker maar voelt goed dus ben heel benieuwd wat jouw plan is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Mensen ik ga ook weer eens voor de verandering af sluiten. Wens iedereen weer een rustige nacht toe en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Maggie is het levenloze lichaamwaaruit ik al verdwenen wasJe raakt me nietHet was niet goedmaar ook niet slechtIk zag waardoor het kwamIk werd verkrachtHet gebeurdeSoiLang geledenDat is niet nuIk benNUEen met alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Leuke tests waren het;)Dank voor de tip Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hermie: Docent Drama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Nu ga `k nog even tv kijken en dan naar bedtruste allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Graag gedaan AR:sun:Marjo: Wow, echt gaaf denk wel dat het je gaat lukken als je het echt wilt. Ik wilde toen ik jong was naar de toneelschool, kon niet, mocht niet, zat geen toekomst in. Mijn dochter tekent zoooo gaaf uit de vrije hand, heb haar opgegeven voor schilderles en probeer haar daarin te stimuleren. Kunstacademie? Doen, kun je je brood misschien niet mee verdienen maar dan doet ze iig wel wat haar leuk lijkt/ligt. Life's what you make it toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Coco, er zijn geen woordenHet is okee! Ik heb er geen lastmeer vanI like your nameHet is die ik mijn dochter gaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hee Hermie!Ik heb ook een dochterZe is erg zelfstandigEn zichzelf!Ze volgt een mooie opleidingLekker eigenwijs!Maar zo gewoon!Ze is twaalfCo, ik hou van jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ja zo doe ik het ook, als er in de verte iets knalt dan is het joehoe te gek zeg, wat een feest !Als er dichtbij iets knalt til ik er op. Doe ik zowie zo nu veel. Ze is nóg niet bang voor vuurwerk en dat wil ik graag zo houden. Optillen naar een rustig grasveldje, blijven praten dat het allemaal reuzegezellig is en dat ze het hartstikke goed doet en dat ik zoooooo trots op er ben en blablabla. Mijn hondje kan op commando plassen en poepen, erg handig tijdens dit soort dagen... quote: Originally posted by: HermieTapas een dier voelt de gemoedstoestand van een mens. Probeer zo rustig mogelijk buiten te lopen en niet te reageren op het geknal. Als jij rustig bent, grote kans dat je hond dan ook rustig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Wing as Wing isI like that!Lekker praktisch!Kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 De mijne is 10 Marjo maar heeft ook een eigen willetje en ideeën en met een beetje sturing hier en daar is dat helemaal ok. Dan doen we het als moeders toch niet zo slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Tuurlijk niet HermieWie had je dat wijs gemaakt Toch niet jij?Come on! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Stukje ervaring Woman. Wij hadden thuis altijd Duitse herders en daar deden we de opleiding politiehond mee. En als er dan met een pistool geschoten werd en wij reageerden daarop dan deed de hond dat ook, reageerden wij niet dan liep hij ook gewoon door. Ik doe dat nu ook nog (onbewust) met de kat, die reageert ook niet op het geknal omdat ik dat ook niet doe. Zorg er uiteraard morgen wel voor dat hij niet naar buiten kan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden