Spring naar bijdragen

Zondag 27 december 2009


niknok

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen, ik zit hier al klaar in mijn hardloopkleren om alle chocola van de kerst er weer af te rennen.

Ik liep gisteren ook in de Haarlemmerhout maar ben die man die alle coupletten van het Wilhelmus zong niet tegengekomen
Ook NikNok en WIng zag ik niet, of zaten jullie aan de overkant in de Hout?? bij de hertjes?
Wat een mooi stadsbos is het toch he ! en ik mag daar dagelijks heen met de hond

Nou, ik ga mezelf in de kladden grijpen en buiten de deur zetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,
Wat grappig dat jullie je beeldjes hebben veranderd!
Niky heel erg proficiat met je Mijntje Konijntje! 2 al!
Voorts heb ik een verschrikkelijke nacht achter de rug met een soort van buikgriep. 'T begon al gisteren namiddag met maag krampen en deze nacht was het alles erop en eraan! Emmer naast het bed, motilium, imodium en buscopan boven gehaald pffff ellende dus! Nu gaat het alweer wat beter en ga ik iets proberen te eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah dat icoontje past goed bij je, nieuwe schone witte huiskamer, kleurrijk icoontje:)
Das wat minder van de eters zeg. Heb je zo je best gedaan, zijn ze weer gauw weg. Bah.
Tuurlijk wil je graag hjoren dat je het goed gedaan hebt. Maar ja soms vinden mensen het de gewoonste zaak van de wereld, en vergeten dat jij je het gompus gewerkt hebt om iets lekkers op tafel te zetten. Voelt ondankbaar aan meid.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Best jammer hoor, dat alle sneeuw bijna is verdwenen.
Maar dat de zon schijnt is toch wel heerlijk!

Goh Bol, ik moet erg wennen aan jouw nieuwe uiterlijk! Weet je zeker dat je dat zo laat?
Vanmorgen is het allemaal nog wel leesbaar qua hoeveelheid tekst. Ik vond het gehakketak van gisteren ook lastig Kit. Je komt er toch niet uit met al die verschillende mensen die er op hun eigen manier inzitten.
Mens, ik las gister het woordje 'port' in iemands tekst en FLITS zat ik even later aan de port. Niet om die iemand de schuld te geven, maar om aan te geven hoe snel de greep gedaan is. En dat ondanks mijn besluit om weer een avond niks te nemen. Ik ben er nog niet... al drink ik in elk geval geen hele fles per avond meer.

En Dar gaat nog uitgebreid koken, mmmm wat komen er lekkere dingen voorbij zeg. Poehh!!
Ik laat me vandaag verwennen met een etentje in de sauna; zal wel weer zalm worden met een frietje ernaast. (en bitter lemon)

Nina: vervelend om ziek te zijn. Knap gauw weer op!
Kirky: gefeliciteerd, en ik vindt Pippie ook al knap met 78 dagen. Ook felicitaties!

Dan nu maar eens de douche in!

Fijne dag allemaal. Nik nog felicitaties met je kleinkindje.
Doeiiii
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, heb je al eens een dag overgeslagen?
Wat ik dom vind van mezelf is dat ik zo goed weet hoe lonend het is om niets te nemen. Echt.
Ben nu toch weer duf. Anders was ik tja... frisser geweest.

Wat Bolletje zegt over jouw 'ziekzijn' ja, dat zou ook kunnen van het afbouwen van de A. Bij mij raken mijn darmen dan ook wel een beetje van streek. Kan zomaar, als je er gevoelig voor bent.

En weet je: vandaag gewoon weer opnieuw proberen om droog te blijven!

fijne dag nog:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...