dhen Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Kirky: 18 maanden stop, je gaat top:;):rose:;):rose:;):rose:;):rose:;):rose:;):rose:;):rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Kirky : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik ben Spud niet Bolletje; NikNok heeft een persoonlijker beeldje gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goedemorgen, ik zit hier al klaar in mijn hardloopkleren om alle chocola van de kerst er weer af te rennen.Ik liep gisteren ook in de Haarlemmerhout maar ben die man die alle coupletten van het Wilhelmus zong niet tegengekomenOok NikNok en WIng zag ik niet, of zaten jullie aan de overkant in de Hout?? bij de hertjes?Wat een mooi stadsbos is het toch he ! en ik mag daar dagelijks heen met de hondNou, ik ga mezelf in de kladden grijpen en buiten de deur zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hannah woont ook in Haarlem Tapas ; Albertina ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Tapas, loop je ook namens mij?Dar,Complimenten voor je geweldige diner!Het zal zeker smaken, omdat het met LIEFDE is gemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Niknok,ik denk dat je mij en Hannah een beetje door elkaar haalt,wij hebben hetzelfde icoontje.Nee, ik woon niet in Haarlem, wel erg dichtbij,ik woon onder de rook van Amsterdam.Mijn zus woont wel in Haarlem, ik ben er 1e kerstdag nog geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hier is het flink aan het dooien. Lag ik net nog bijna op m'n platte muil zeg:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hihihi Hannah,je laat het............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hannah,zo associeer ik je wel met iemand......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Zo mijn icoontje ook maar eens veranderd. Nu kan ik iedereen in de gate houden. Sleep ze voor de rechtbank hoor als ze het niet goed doen.Tina jij flink bonnen uitschrijven en dan delen we de winst. Goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Bol,ik heb mijn bonnenboekje al in de aanslag........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hoi allen,Wat grappig dat jullie je beeldjes hebben veranderd!Niky heel erg proficiat met je Mijntje Konijntje! 2 al!Voorts heb ik een verschrikkelijke nacht achter de rug met een soort van buikgriep. 'T begon al gisteren namiddag met maag krampen en deze nacht was het alles erop en eraan! Emmer naast het bed, motilium, imodium en buscopan boven gehaald pffff ellende dus! Nu gaat het alweer wat beter en ga ik iets proberen te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Oké Tina houden we nog meer geld over. Kunnen we lekker op vakantie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Moghu Nien, dat klinkt niet goed zeg. Misschien is je lichaam wat van slag doordat je nu met de alco. bezig bent. Hoor je wel vaker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hannah dat icoontje past goed bij je, nieuwe schone witte huiskamer, kleurrijk icoontje:)Das wat minder van de eters zeg. Heb je zo je best gedaan, zijn ze weer gauw weg. Bah.Tuurlijk wil je graag hjoren dat je het goed gedaan hebt. Maar ja soms vinden mensen het de gewoonste zaak van de wereld, en vergeten dat jij je het gompus gewerkt hebt om iets lekkers op tafel te zetten. Voelt ondankbaar aan meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Zou kunnen Bollie. En weet je waar ik dan nu ook nog het meeste zin in heb nu, pekelharing of bloedworst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Gebakken bloedworst? Ligt zwaar op de maag hoor. Maar misschien duurt het niet zo lang en ben je morgen weer de oude.Hoe is het met de kids? Dat rode brilletje staat onwijs gaaf. Een professor in de dop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goeiemorgen allemaal,Best jammer hoor, dat alle sneeuw bijna is verdwenen.Maar dat de zon schijnt is toch wel heerlijk!Goh Bol, ik moet erg wennen aan jouw nieuwe uiterlijk! Weet je zeker dat je dat zo laat?Vanmorgen is het allemaal nog wel leesbaar qua hoeveelheid tekst. Ik vond het gehakketak van gisteren ook lastig Kit. Je komt er toch niet uit met al die verschillende mensen die er op hun eigen manier inzitten.Mens, ik las gister het woordje 'port' in iemands tekst en FLITS zat ik even later aan de port. Niet om die iemand de schuld te geven, maar om aan te geven hoe snel de greep gedaan is. En dat ondanks mijn besluit om weer een avond niks te nemen. Ik ben er nog niet... al drink ik in elk geval geen hele fles per avond meer.En Dar gaat nog uitgebreid koken, mmmm wat komen er lekkere dingen voorbij zeg. Poehh!!Ik laat me vandaag verwennen met een etentje in de sauna; zal wel weer zalm worden met een frietje ernaast. (en bitter lemon)Nina: vervelend om ziek te zijn. Knap gauw weer op!Kirky: gefeliciteerd, en ik vindt Pippie ook al knap met 78 dagen. Ook felicitaties!Dan nu maar eens de douche in!Fijne dag allemaal. Nik nog felicitaties met je kleinkindje.Doeiiiix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Die wachten op de pakjes he op 31 december!! Misschien heb ik wel iets zwaars op de maag nodig, omte herstellen! We zien wel, misschien wel maar een bouillonetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wat is Mijntje een leuke naam eigenlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Cathy,Ik ben zoals jij bezig op en af enop en af! Vervelend omdat we er eigenlijk toch zo graag af willen!!Dom van ons he!Maar het lukt ons, ben ik zeker van!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 VM, heb je al eens een dag overgeslagen?Wat ik dom vind van mezelf is dat ik zo goed weet hoe lonend het is om niets te nemen. Echt.Ben nu toch weer duf. Anders was ik tja... frisser geweest.Wat Bolletje zegt over jouw 'ziekzijn' ja, dat zou ook kunnen van het afbouwen van de A. Bij mij raken mijn darmen dan ook wel een beetje van streek. Kan zomaar, als je er gevoelig voor bent.En weet je: vandaag gewoon weer opnieuw proberen om droog te blijven!fijne dag nog:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wat is er dan Hannah?De famillie die het je moeilijk maakt?LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Verder dan drie dagen raak ik voorlopig nog niet!Maar zoals ik zij we geraken er wel!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden