dhen Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hai Coco; je eerste lange verhaal: ik wil een plaatje met omhoogstekende duim; "bravo" zeggen ze hier.Je verhaal stukje verderop zit ik om te lachen; met pms gierde de trek altijd door m'n lijf. Ik zat een keer er helemaal klaar voor; knuppel bij de hand om gremlin te meppen, manlief de deur uitgezet; let maar niet op mij; ik ga ontzettend chaggi worden de komende dagen. Weet je wat er gebeurde; niets, geen gremlin, ik snapte er niets van, waar bleven ze nou, ik nog 2 dagen over m'n schouder kijken, ik vertrouwde het niet. Maar nee ze bleven weg. Die trek komt toch meestal als je m net niet verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 hahahaha zo'n blauwe smiley die zo goed kleurt bij mijn belldje en met zo'n kromme mond naar beneden zal wel stommdronken zijn .... staat blauw van de kou ? van de drank ? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Dit is niet persoonlijk bedoeld. Alleen maar indruk hoe ik met mijn afkick emoties omga.Mensen, ga maar lekker door met dat gegrien. Ik laat me niet kisten. Ik word er alleen maar sterker door want ik weet zeker dat ik het wel vol hou ondanks dat vervelende recetten van mijn lijf. Natuurlijk is het bij mij ook geen rechte lijn. Ook regelmatig een hevige chicane Maar mijn perspectief is dan altijd: ik wil nooit meer een dergelijk slappe zuiplap worden dan eerder.Nu na vijf weken niet zuipen is heel af en toe en heel zuinig de wereld positief aan het veranderen.Dat geeft mij de kracht om het vol te houden ondanks dat het in deze fase vaak meer achteruit is dan vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Gelukkig Coco.Zo gaat het hier soms idd.Ben wel blij dat Alf zoveel reactie krijgt, misschien helpt het hem, te lezen hij niet de enige is.En ik hoop ook dat hij terug komt. Mooi verhaal Anna, ik denk dat dit soort verhalen hem wel goed doenIk ga ff lekker naar buitenLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 stoken = gestoken .... sorry foutje Nick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hi Co,Moe vooral, heel slecht geslapen, kids die om 7h. bokes willen hebben met chocomelk!!!Gisteren vreselijke dag achter de rug!! Dus vooral moe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ah Willie daar ben je eindelijk!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Annadank je wel voor je verhaal. Daar heb ik ook iets aan en vermoedwel meerderen.groetjes aan Soothe (of aan sweety zoals VM het zo mooi kan zeggen )DhendroDank je wel! Ja, wat meer emoticons zou leuk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Trouwens Niky zijt blij da je canvas hebt want de rest????Hoe doen jullie dat toch, die mooie tekeningen met icons! Veel geduld denk ik en dat heb ik nu net niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 NinaDat kan ik mij goed herinneren met mijn kids.Vanavond lekker op tijd naar bed met blauw.Maarre Nik maakt het te gek met al dat blauw, welophouden anders val ik in slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Of emocons noemen ze dat zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hoi Alf,met veel herkenning heb ik je posting gelezen.Toen ik 12 jaar geleden stopte met drinken heb ik een soort gelijkend proces doorgemaakt.Ik ben toen in therapie gegaan en dat heeft mij toen geholpen.Het was niet makkelijk, integendeel, ik heb erg vaak in de spiegel die Tina heet gekeken.Toch zo'n bijna 10 jaar later ben ik toch weer terug gaan drinken.Tja, ik kan mij herinneren dat ik in de jaren dat ik niet dronk ontzettend bang was voor drank.Ik heb met deze angst in al die jaren niets gedaan.Laat ik zeggen dat ik een soort van kunstmatig droog stond.En ja, dat bestaat echt kunstmatig droogstaan.Gelukkig heb ik na het terug gaan drinken het niet al te ver laten komen.Ik wist dat ik nog het één en ander moest opruimen.Daar ben ik nu hard mee bezig.Het is niet altijd leuk, integendeel.Ook ik heb dagen dat ik denk, waar doe ik het voor?Toch weet ik diep in mezelf dat ik op de goede weg ben.Met alle ups en downs, ik moet en wil er doorheen.Dus, Alf alle begrip en respect voor je openhartige posting.Als je gevoelens onder ogen durft te zien is dat pure winst,hoe pijnlijk en moeilijk dat soms ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Fijne reacties hier allemaal.Willie, de kop erveur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 hOI Cathy,Alles kits vandaag?Ik had gisteren dus een rot dag en voel me vandaag dus vreselijk!!Ik hoop dat jij je goed voelt vandaag!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ja Co, dat zou nog es een idee zijn! Dat Niky een blauw emoscherm voor ons bed kwam installeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 de " Emocons " zijn verdwaasde achterneefjes van "de Sireentjes " .... genmutatie ooit .... :light:voor mij is dat Basiskennis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Grote mutatie dan toch!! Ik heb het altijd wat moeilijk met emocons, hou liever van de echte sirenesi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Of de grote Hydra natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 geef mij ook maar een Sireentje .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Liever een propje in m'n oren dan in m'n keel of esophagus .... keel/slokdarm .... wat een stom woord eigenlijk ... slokdarm ..... en soort darm maar dan om een slokje te nemen ..... oooo daar ga ik weer .... ALFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf .... NINAAAAAAAAAAAAAAA .... COCOOOOOOOOOOOOOOOOO .... Helpppppppppppppppppppppppppppppppppppp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Nick gaat Nokken bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 VM haha een blauw emoscherm... hoeven we helemaal niet meer te denken, alleen kijkenZeg Nik nok nokPas op hè anders is het straks Tok tok op de grondIk heb een verstandige gremlin op mijn schouder die propjes in mijn oren stopten 2 knuppels in zijn rugzak heeft. Je mag zijn tweelingbroer lenen zegt hij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ach Niky,Die darm zal nog wel meevallen, als het slokken onder controle blijft!!Liefs, N (wat een kanjer was je trouwens vroeger!!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 BAKKOMJe profiel staat open!Iedereen kan zo je gegevens zien! Even veranderen en aan moderatorvragen of hij het profiel wil sluiten?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden