smart Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Alf, schrijf maar gewoon hoe je je voelt hoor! Met of zonder heftige problemen.... hoewel opruimen ook zinvol is natuurlijk:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Alf toch maar de vraag omdat je je gisteren geloof ik niet zo prettig voelde. Gaat het weer wat beter met je? Ga je vandaag nog iets leuks doen waardoor je je weer wat beter voelt?Als je wilt vertellen waarom het wat minder ging moet dat kunnen hoor, ook op de vroege ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Welkom Norbert,Als je iets wilt melden of vertellen, gewoon bij een bericht op antwoorden klikken dan krijg je een apart schermpje waar in je je tekst kunt typen en dan op op discussie antwoorden klikken.er zijn wat haperingen met deze site dus blijven proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Lieve mensen ik moet werken vandaag. Werd gebeld en ik zei "het klopt niet want ik moet pas de 27e en de 28 werken"DAT IS DUS VANDAAG:angry: Nog ff en ik word stapelgek van mezelf. T'Zal de ouderdom wel zijn denk ik dan maar, maar het gaat sterk achteruit. Ik onthoud alleen nog maar de hele belangrijke dingen. Vervelend is dat hoor, maar ik blijf wel lief:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Nien, houd je goed vandaag hé meisie? Je kunt hé? Dat weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Moghu Ap:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Succes dan maar vandaag Bolhoe laat moet je werken en hoe lang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 morreguh Isa,Ja dat heb ik dus ook nog 4 nachtjes slapen en dan bbbrrrrr;)Ben je nu klaar met die nachtdiensten? ben je al klaar met dat werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Potverdorie zeg!!!!In plaats van ramen te lappen zit ik uitgebreid me te verkeukelen na een email waarin me een prijs wordt beloofd van 350.000 pond! Waawie.Maarre, had ik eerst maar es info achterhaald.... het blijkt hartstikke nep te zijn!! Scam noemt men het...Wat kunnen die lui? Mijn emailbestand inpikken? Wie heeft hier ervaring mee.Ik heb dus braaf enkele gegevens gestuurd (ja stuur die cheqeu maar!), geen bankrekening hoor.Wel de volledige namen....K**De prijs kwam via een bekende zoekmachine including there logo. Vuilakken!Brrrrr ik denk dat mijn ramen zodirect erruggg schoon worden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ja dat is wat Cathy, iemand blij maken met een dood vogeltje hèje kunt even naar internet optie`s gaan om je cookies te verwijderen daar staat die site waarschijnlijk nog opgeslagen in je pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ja vanmiddag met Will het dorp in want ze is heel erg toe aan een nieuwe huistelefoon, dus die gaan we even uit zoeken.even slenteren in het dorp heet dat ook wel, voor de rest hou ik me maar lekker gedeisd.na 31 December weet ik voor 100% dat ik mijn jaar haal;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 AR, tuurlijk haal jij dat jaar!! op je sloffen!!Ik heb echt bewondering voor jou hoe je zonder klagen maar vol blijft houdenAltijd positief, altijd prettig om te lezen!!Je bent een kanjer, weet je dat? en Will mag heel blij met jou zijn oei Cathy hoe kan je daar nou intrappen??inderdaad cookies verwijderen wat Albert ook al zegtHet klinkt ook wel erg verlokkelijk, 350.000 pond winnen!!Okee ik ga weer verder door mijn foto's spitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hoi Carolien, voor sommige word het zeker een "frisse" startMisschien hebben we wat aan die leidraad, in ieder geval iets om over na te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Dank je Hannah en Tapas Dank voor de tip Hannah maar het moet een telefoon worden met antwoordapparaat en een extra handset die dingen zijn tegenwoordig niet meer zo duur en zeker niet in deze tijd nu er opruiming is.We hebben al wat gezien voor 30 euro dus valt mee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Isa laat je nog even weten wat, wanneer en waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Wie gaan er eigenlijk allemaal de zee in volgend jaar?Is mij eigenlijk nog niet duidelijk?Ik kan het op de duikdraad niet vinden:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 de duikdraad;) komt op hetzelfde neer als de lifeline:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 AlbertRemmo, bedankt voor de tip. Cookies zijn verwijderd.Toch zag het er zeer betrouwbaar uit!Wat kunnen die Arabieren (waarschijnlijk) met mijn adres??Staan ze hier morgen op de stoep of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Je tuint er niet in AR, die laatste, wat zijn het 22 dagen. Dat mag niet van mij ok En daar komt bij; zie je jezelf met een kater de Noordzee in duiken, lijkt me ook niet tof.En ik blijf ook een jaar droog, dus ik volg je en jij en ik redden dat wel, deal ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 dank je Carolien.Irritante fenomenen zijn dit hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Cathy, ze kunnen niks verder met je e-mail adres.Hannah ik zal in geuren en kleuren vertellen hoe de duik was op 1 Januari kee?en wie kijken wil vind ik bestB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ja Mamma Dhendro:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hallo allemaalNauwelijks geslapenKan echt nog niet tegen drukZit niet voor niets thuis in de ziektewetNou ja, flink wat koffie en er wat van maken vandaag. Het wordt vast gezellig. Als ik me niet ok voel kan ik altijd weer naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hannah je krijgt van mij alle disgusting details oke? maar dan wel in een privé bericht anders word ik alsnog van deze site gegooid;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hoi hoi, tijd voor koffie. ik heb het gekift (blijkbaar was het dat) van gisteren niet gelezen. Maar 1 ding wil ik wel zeggen: ook dat heeft nut. Het gaat hier toch allemaal om onze gevoelens en hoe we op elkaar reageren? Zelf heb ik nu niet zoveel behoefte meer aan heftige discussies, maar vorig jaar had ik dat wel. Mij heeft het geholpen om af en toe even hard tegen hard te gaan. Het hoeft allemaal niet zo snoezig. Als het maar eerlijk gaat.Kreeg net van mijn liefste zus een mailtje, half grappig en half serieus, hoe ze mij typeerde: "I want it all and I want it NOW!" En ze heeft nog gelijk ook. Ook weer een punt om over na te denken, of ik daar iets aan wil veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden