Spring naar bijdragen

maandag 28 december


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 302
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:moon: Goedenmorgen Allen! :rose:
Vandaag maar weer eens wat gaan doen, van al dat geluier wordt ook niemand (en ik zeker niet) beter van.

Herman, sterkte gewenst, en zorg maar dat je Debby een liefdevol begin van een lange reis heeft.
Ik deel je gevoelens want hier ligt ook een hond te slapen die door de DA is opgegeven, nog een kwestie van weken.
Je weet het als je aan een huisdier begint, maar het is nooit makkelijk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Tina,

Leuk dat je er aan denkt. Ja, ze vond het erg leuk en een paar hintjes (die ik vooraf gegeven had op aandringen) die natuurlijk erg vaag waren begreep ze nu wel. Echter een paar ook niet, Dat kan ook niet want die zijn pas van toepassing straks in Venetie. :D

We (met name zij) waren ook wel erg toe aan een uitstapje en ik denk dat met name met zijn tweetjes ons even goed zal doen. Helaas maar 3 dagen. De afgelopen zoveel jaren brengen we in december 2 weken door op de Canarische eilanden. Dit jaar dus een groot gemis en dat ook nog eens in zo'n tumultueus jaar.
Nou, over 3 weekjes dus nog een leuke verrassing te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Kanjers,
Wow wat is het rustig op het forum. Ligt iedereen nog in bed of zijn we alles weer aan het opruimen:(
Verder straks ff naar de huisarts. Wil vandaag ook aan de poets, dat als Nien met de kids komt, het hier lekker schoon is, dus ramen zemen, en in ieder geval m'n aquarium van 1200 liter leeg laten lopen en schoon maken. T'Zal hier koud worden maar goed.
Ben het met de opening van Tina helemaal mee eens, hoewel ik het gisteren nog al mee vond vallen maar het kan zijn dat ik ergens overheen gelezen heb.
Nou mensen ik ga aan de gang.:heart:
Ga vandaag extra denken aan Herman die misschien z'n hond moet laten in slapen. Vreselijk.
Verder gaat Hannah er vandaag weer tegenaan. Ja wanneer niet;) Je hebt nooit rust als je zoveel dieren hebt. Ben beneiuwd wanneer het eerste lammetje komt bij haar.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bonne jour a tout !!!

Ik heb een druk daggie vandaag met de kleinkids. Hun pappa en mamma zijn weer te werk en zij hebben vakantie deze week .
Wordt ik lekker moe van .... doei .... Bol, ben je weer volledig hersteld ... oude beeldje weer, zie ik ...
krijg je Nina= VM op bezoek ???? Nick :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen vroegers onder ons!

Ik wil eerst Herman sterkte wensen met het laten inslapen van zijn hond. Héél verdrietig is dat.

En Dar: ben je je copieuze maaltijd te boven gekomen? En al het werk wat je daar van had? Ja vandaag een boel opruimwerkzaamheden voor ieder. Ik ga straks vooral ramen wassen, zijn behoorlijk beslagen van het roken en kaarsen branden. Ik hoop dat mijn rug het goed blijft doen want ik heb nog aardig last van mijn stuit sinds de uitglijer op de ijzel van kerstochtend!

Lief is vandaag voor 3 dagen vertrokken naar het westen, naar zijn jonge kids en knapt het huis aldaar verder op voor de verkoop.
Ik heb 3 kalme dagen voor me en hoop dat ik het nóg droger dan anders kan houden.
Ik voel me een stuk beter door minder te drinken. Merk wel dat het te maken heeft met compleet de lifestyle om te gooien. Eigenlijk wil ik telkens vroeger naar bed. Wat ook mooi is is dat ik er achter kom dat alcohol in de meeste gevallen niet eens lekker is. Zat gisteren naar een glas wijn te staren in de sauna en had er niet eens zin in. Bijzondere gewaarwording. Het deed me niks. Goede les dus. Volgens mij zijn dat toch stappen in het proces.

Ik merk ook dat het forum niet altijd goed voor me is.
Het lokt ook uit... steeds te denken over A etc etc.
Ik weet het nog niet goed; in elk geval brengt het extra drukte met zich mee, terwijl er nog zoveel ander werk ligt.

Sorry, ik klaag niet hoor. Even zaken goed op een rij krijgen/houden.
I
doei
C.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen.
Vrouw op weg geholpen naar haar werk.
Restanten van de Kerstdis uit de koelkast verwijderd.
Stofzuiger door het huis en nu op weg naar de koffie en krant.
Gezellig in de kroeg.
Geroezemoes om me heen.
Jammer dat het verbod op roken niet wordt nageleefd.
De grijze lucht voorspelt regen.
Maar daarvoor is de regenjas en de paraplu uitgevonden.
Misschien eens goed te kijken naar die afhankelijkheid.
Hoe wij in veel kleine dingen afhankelijk zijn van elkaar.
Neem een brood.
De boer, het graan, de molenaar , de bakker en de winkelier.
Veel mensen hebben een steentje bijgedragen aan het sneetje brood dat
ik morgens in mijn mond schuif.

Misschien zet deze boodschap de buurman plotseling in een heel ander daglicht.
Ik heb weleens gedacht dat ik alleen mijn boontjes kon doppen.
Maar dat was een misrekening.

Wij hebben elkaar nu eenmaal nodig, kunnen niet zonder.

En dat is een mooie gedachte om de dag mee te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie woorden Rvanth. Zo smaakt dat sneetje brood echt beter denk ik zo. Een beetje dankbaarheid - zoals ik dat uitleg - kan geen kwaad!

Hannah, wat naar als je iets met je vaten hebt. Moet je daar ook speciale wandelingen voor doen?

Volgens mij heeft ieder er wel weer zin in vandaag. Ik wel!:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze morgen, de werkweek is weer begonnen, we zijn op de helft. Ik heb deze week vrij en dat is best prettig
Ben nu mijn foto's aan het uitzoeken op de computer, zijn er meer dan 20.000 dus geen overbodige luxe, steeds mapje voor mapje
Ik ben er al weken mee bezig, zo af en toe een map maar nu moet het even rigoreus!! net als de overige mappen ..oeps!!

ik ben zo eentje die alles op het buroblad knalt, en dan in mapjes 'opruimen' zet en die mapjes weer in een grotere map 'opruimen' zet, dus dat zet geen zoden aan de dijk
Wil ik ooit voor mezelf kunnen beginnen dan zal ik toch eerst meer systeem daarin moeten aanbrengen! en daar is het nou mooi tijd voor!!
opgeruimd het nieuwe jaar in

Tina, ik hoop ook dat deze dag iets respectvoller zal verlopen dan de afgelopen dagen
ik heb het idee dat drank daar wel een rol in gespeeld heeft.

Herman, sterkte vandaag bij de dierenarts, het is zo zwaar om een maatje die 12 jaar bij je is te moeten laten gaan
maar het is ook moedig om te kunnen besluiten dat je hond niet verder mag lijden.
mijne is 8 en van het vuilnisbakken-survivor soort dus hopelijk wordt ie nog wel 16,
maar ik moet er niet aan denken dat er ooit een dag komt dat ik hem moet laten gaan
Het zal een zware dag voor jullie worden vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:angry: waarom wordt ik er iedere keer vanaf gegooid????

ik dacht om er vandaag maar een hele rustige dag van te maken, lekker relaxed achter depc-tje maar de comp. doet een beetje raar.

zo hier een giga drukke week achter de rug en ik weet echt niet meer of ik van voor of achtere leef.
heb nog pijn in mijn buik van het eten en rugpijn om iedere keer alles weer op te ruimen.
maar goed, het was gezellig en druk maar ik heb het weer voor een jaar gehad.

tapas,
succes met opruimen :D
ook dat doe ik niet meer dit jaar!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Waar zal ik het eens over hebben?
Iets met humor? Mmm nee, als er drank bij komt dan is dat niet gewenst...
Iets ter discussie stellen? Mmm, nee wordt al gauw gezeur en over en weer gesmijt
Een leuke stelling? Mmm, nee te zware kost op de vroege morgen..
Vertellen hoe ik me voel? Mmm, welnee wie zit daar nou op te wachten, anderen hebben
veel ernstiger problemen..
Vragen naar iemands ervaringen? Neh, dan hoor je dat je niet goed leest terwijl dat achteraf wel zo was..

Tsja, dan maar melden dat ik een espressootje ga drinken enne ook maar ga opruimen
Wat een klutenvakantie(dank voor het woord Bol)

Een prettige dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...