druppeltje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ja mijn Banjo is een beetje een zeikerd hahaha en zoekt kwennie hoe lang op een geschikt plaatsje om te poepen.Begin novermber werd mijn ene kat ziek en de 19e moest ik haar in laten slapen wegens kanker. Nu kreeg mijn andere kat voor de 2e keer een insult waardoor ik weer naar de spoedkliniek moest. Ze kreeg een spierverslappende injektie en een prednisonkuur. Morgen haar eigen dierenartst bellen voor verder onderzoek want ook bij haar wordt kanker gevreesd. Ben erg verdrietig maar dat is het leven als je dieren neemt. Telkens zeg ik dat ik er nooit meer aan begin vanvege het verdriet en telkens kan ik het niet laten.Egeltje heeft het niet gered en jankte me de tandjes. Mereltje doet het wel goed en kijk elk uur. Deze week weer een nieuw egeltje. Ben echt een watje al zeggen jullie van niet.Naja ik ben druppeltje en niet anders, wilde dat ik mezelf wel kon veranderren maar dat gaat niet meer. Ben gestopt met drinken of heel weinig (iets in de maand een stuk of 2)Dat ben ik niet meer of minder. Kan alleen niet meer tegen het verdriet dat ik telkens kijg want kan dan wel weer een hele sloot laaf drinken en dat wil ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik ben blijmet dat gedoe vandaagHet laat me zienIk wist het alKom op zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 ja Alf ik heb een mooie vraag voor jouJe zit zo lekker in je taalkundige modus vanavonddus hoop dat je hier ook een antwoord op hebt.Het is nu 2010, hoe spreek je de jaren nu uit.Bijvoorbeeld we hebben de jaren 60, 70, 80spreken we nu dan over de jaren 10???Dat klinkt me zo raar.Ben benieuwd of je hier een antwoord op hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik schrok ook een beetje van je berichtje wing.Je lijkt me nl wel een beetje cool en niet snel overdonderd door iets.Ben blij voor je dat je letterlijk en figuurlijkje "actie"plan had liggen voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hee druppeltje,Ben blij je weer te lezen.Wat heerlijk voor je dat je zo een goeie vriendin hebt aan Carolien.Sinds ze terug is op het forum, lees ik pas echt goed de betekenis vanjullie vriendschap.Lekker voor je!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ja zou kunnen Dar.Ik weet het echt niet...Maar volgens mij zit Alf te broeden op wikipedia;)Mooi stuk trouwens over de band van jou en je moeder versus jou en je dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 WitteIk had veel verwachtjou inschattende,met deze vraag echter overschat je mijnvermogens en die zijn op zich niet gering, nochtansen toch heb ik hier nieteen pasklaar antwoord opbevind me in een lastig parketwat zei men in 1910?Mm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Aaahh grove fout Dar.Ik twijfelde nog zo of ik niet beter kind had kunnen opschrijven, wist t nl niet meer zeker.had ik t maar gedaan!!!Het leven zit vol verassingen WingDat maakt het soms zo leuk om te levenen soms zo moeilijk om te leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 En nee, gebruik geen WikiDrink niet meerIk broed wel maar het leidtniet tot een doorbraakDar, de milleniumjarenklinkt me te algemeen..Ik zal dit morgen in de rondvraag voorleggennamens Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Wacht, een ingevingzomaarde Tienerjaren?Wingminister van BZ?dan moet ik over mijn grenzen gaanHeb ik al gedaan vandaag..Geeft geen pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hmmm ik dacht dit vind jij vast wel een leuk puzzeltje.Nou misschien krijgen we op een dag misschien vanzelf het antwoord.Jou oplossing vind ik ook leuk hoor Dar...Andere vraag wellicht wat makkelijker voor je AlfAan de andere kant is het wel een persoonlijke vraag.Dus kijk maar of je wilt antwoorden.Wat mis je van de week dat je niet op het forum was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Dag DarSlaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 truste DarBij de tienerjaren, heb ik toch direct een andere assosiatie hoor.Maar ben benieuwd wat je rondvraag oplevert.Leuk dat de vraag je schijnbaar toch intrigeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 scoothe.....gespot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 WitteSnap de vraag niet helemaalof helemaal nietLaat staandat ik een antwoordkan formulerenStraks worden de vragennog makkelijkeren val ik door de mandIk wordt opeens heel slaperig...Wat mis..dat je niet op het fr was'Ik was er de hele week volgens mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik zou willen dat het anders wasDat is niet zoHet is goedZoals het isDat zie ikIk voel het!Who cares?IIk had vanmiddag hetgevoel van: Graag!Kom maar! Ik ben klaar!Ik schaam me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Witte alles wat je zegt intrigeert me (nee, er staat niet irriteert...zeker niet)Heb het zelfs al even aan de huisgenoten voorgelegdZij deden er het zwijgen toeOok toen ik vermeldde dat jij de vraag stelde...De Onbeschaamden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Is dat zo Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 MarjoHoe kun je willen dat het anders is en tegelijkzeggen dat het goed is zoals het is?Deze ongerijmdheidwekt verwarring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Zo, ik kom even binnen vallen. Ben ws ook zo weer weg om verstandig te gaan slapen.Ik werd ergens verdrietig van ... in de film 'love actually'van vanavond. Werd getriggerd om te gaan drinken en heb dat met lief besproken. (mijn lief is erg lief)Hoe voel je je morgen, zei ie. Ik: dat weet ik wel: 'Dan moet ik weer opnieuw gaan tellen'...Heb wel (3) wat genomen en ben er niet trots op.Toch is mijn weektotaal opnieuw minder dan vorige week, dus van afbouw is wel sprake.En ik ben gemotiveerd omdat ik voel dat mijn lijf veel herstel nodig heeft.Ja, ik bespeurde een gemis daarstraks. Ik denk niet dat ik onzin spreek en dat jullie allen dat kennen. Gemis!!What the hell do we mis. Anser me!!!!!Brrrr. Wat is dit lastig zeg.Het leven word terug gebracht tot wat het is.Een redelijk gewone toestand van.... relijke toestanden....Je staat op, drinkt sloten koffie, doet je ding en de dag is ook zomaar weer voorbij....Tsssss. Ik zal blij zijn als ik zometeen weer in een gewoon dagritme met WERK zit.wie zegt even iets opbeurends? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Al een tijdje scoothe....Alles goed met je??Ok misschien te lastig gesteld.Jij bent toch een keer een tijdje niet op het forum geweest??Wat mis je nu (nu je er dus wel weer elke dag bent) van die tijd dat je er toen niet was.Zo duidelijker???Ik moet stiekum wel lachen, want eigenlijk heeft niemand tot nu toe een antwoord.Ik denk zelf dat het toch gewoon "de jaren 10" zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ja dat is zo schaamte komt van buitenaf en is aangeleerd Spud.Iets opbeurends Caty ik ga het proberen,je bent een kanjer dat je al zover bent gekomen dat hetdeze week toch weer minder is dan vorige week!!!Zo opbeurend genoeg??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Schaamte is een cultureel bepaald fenomeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Cathy, iets opbeurends?Helaas ben ik een een slechte opbeurder.Druk doende mezelf op te beuren.IK lees in je onderschrift, dat dag vier niet meevalt.Dan zal ik je wapenen. Je hebt een lange adem nodig.Ik ben twee jaar verder en nog zijn er niet meevallertjes.Je investeerde ook tijd in het inschenken en oppakken van je glas, dus nu even rustig aan.Easy does it. Het wordt beter. Je veert wat op en zakt wat in, maar beter wordt het.Believe me.Groet. P.S En uiteindelijk is radicaal stoppen eenvoudiger, dan steeds tellen en beheersing aan de dag leggen.Pas met stoppen ervaar je de vrijheid. wat is mooier dan de ketenen af te werpen.Niet altijd leuk! Het leven is per definitie niet altijd leuk.Wel dragelijker,. Aan jou de keus.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Alf, ik wou wel doodIk stuurde en stuurdeIk wist mij te herinneren:tegensturen!Maar, ik ging alle kanten opEr viel niets meer te sturenGeen grip, alle kanten opGeen benul wat ik deedGeen zin, dat zienToen kwam er een overgaveEn ik liet allesHet was niet engHet gebeurdeEn alles lijkt anders en hetzelfdeIk zag Ik zagIk heb gezienWat ik allang wistEn ik botsteEn alles was er nogMaar dan andersZelfs mijn huisje lijkt andersNet alsof het er niet meertoe doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden