Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Woman, het speelde al een tijdje.Ik zal het Sint Jans eens proberen.Duurt ook wel een tijdje zeker voor het aantikt.Thanks. Kira. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 En over Oscar Wilde, hij zei ooit : Ik kan alles weerstaan behalve de verleiding... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hangt een beetje vanaf hoe gevoelig je bent. Normaal doe ik altijd een kuurtje van een week of 6, ergens in februari en als het nodig is tegen de zomer nog eens. Zal het wel even voor je opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Klopt! Hij zei ook mijn smaak is eenvoudig, ik houd alleen van het beste. (of zoiets) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Mooi al die reacties over depressieSchrik wel van Hannah, maar kan het wel invoelen, nu zekerSootheik heb recent ook 'echte' testen ingevuld met resultaat "matige depressie'Dat van gisteren was meer melancholieke spielerei, want ik weet wel hoe die testjes in elkaar zitten, het geeft een indicatie, meer nietIk geef het de tijd en ga voorlopig zeker niet aan de AD want ken van dichtbij ook de nadelige kanten..Grote kans is ook dat het aan de apneu ligt en daar komt nog nader onderzoek naar, sta op de wachtlijstHoe lang moet ik mezelf de tijd geven? VMdank voor je medelevenCoJa HA is op de hoogte, maar zit volgens mij zelf aan de boozeDarIk vind het onbegrijpelijk dat een psy aan de hand van een emailbeoordeelde dat je depri was, kan bijna niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 KIRA ST. Janskruidhttp://www.drogisterijaanbiedi..._160/1140/Default.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ja die moet je echt hebben, de rest werkt niet (bij mij tenminste) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 quote: Originally posted by: bolletjeWoman dat hebben we, Jos en ik, gebruikt. We werden daar hyperactief van. Mensen met een hoge bloeddruk moeten hier voor op letten. Ik drink het als thee, maar heb ook HB dus in pilvorm beter maar niet dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Woman gelezen.Morgen ga ik er achteraan.Dank.Let's give it a try. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik snap die opmerking van Hannah wel hoor. Toen ik als kind het drama geboorte-leven-dood kon begrijpen had ik ook zoiets van "had mij d'r even lekker buiten gelaten dan, ik heb d'r niet om gevraagd toch".Heeft volgens mij niet zoveel met depressie of neerslachtigheid te maken, is gewoon een manier van tegen 't leven aankijken.'t Is geen feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 CoCo en SootheIk kan het de tijd geven als ikthuis kan blijven zittenmaar er wordt toch verwacht dat ik 5 dagen werken juist dat gaat niet echt goedde laatste tijdwaar ik vroeger nog een uitlaatklep had,een foute weliswaar, maar tochen nee, ik ga er niet meer naar terug,maar heb vooralsnog niet anders dan.. de tijd dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik ga me even niet mengen in de discussie over psychofarmaca.Merk wel dat mijn reactie op de eerste bladzijden van vadaag een beetje raar staat tussen alle sombere en serieuze berichten nu ik ben bijgelezen tot het eind. Dat spijt me.Dar,Ik heb af en toe ook het gevoel dat de discussie me te oppervlakkig wordt, en geen raakvlak meer heeft met onze (alcoholgerelateerde) problemen. Die berichtjes lees ik dan amper maar ik probeer me er niet aan te storen. Blijkbaar voldoet het aan een behoefte van iemand op dat moment. Gelukkig zijn er meestal meerdere mensen aanwezig en lukt het wel van iemand anders een reactie te krijgen die meer bij je past op dat moment.Ik lees je reacties graag; je geeft slimme antwoorden en veel inzicht. Ik antwoord er vaak niet op omdat het overpeinzingen in het algemeen zijn of gericht aan iemand anders; maar ik heb er vaak wel steun aan.Hannah,Wat een sombere gedachten! Kan je ze wel onder controle houden? Je hebt ze al zo lang; blijkbaar heb je toch methodes om er mee om te kunnen gaan. Is het nu anders dan hiervoor?Niet alleen mee blijven zitten he, daar zijn we voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 quote: Originally posted by: womanSeroxat, Soothe, dat is best een pittig goedje...goed dat je er vanaf gebleven bent. Zo kreeg ik ooit Lithium voorgeschreven na 1 gesprek met een psych. Dat recept heb ik verscheurd en weggegooid. Lithium krijg je vooral bij manisch depressiviteit, had jij dat W.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Toch verleid.Coco, baat het niet dan schaadt het niet gaat NIET op voor St.Janskruid.Het kan bijwerkingen hebben en lelijke interacties met andere medicijnen (o.a. SSRI's=bepaalde antidepressiva, triptanen=middelen tegen migraine). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Alf, misschien ook de San Juán kruid proberen.Hij was een heilige, dus moet het waarmaken.Ik werk niet, maar moet me ook met geweld tot alles zetten.Toch doe ik dat, om niet te verzanden. De concentratie kan ook beter.Ik begrijp dat het met een baan lastig is, maar kijk vooruit.Er zijn hier veel stoppers met een job!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 quote: Originally posted by: alaineToch verleid. Coco, baat het niet dan schaadt het niet gaat NIET op voor St.Janskruid. Het kan bijwerkingen hebben en lelijke interacties met andere medicijnen. Klopt, dat staat duidelijk in de bijsluiterBovendien is er een site met reacties van mensen die het hebben geprobeerdNiet allemaal positief, maar dat geldt natuurlijk voor meer middelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 St.Janskruid is niet een regulier geneesmiddel (wordt niet gebruikt in de reguliere geneeskunde). Het is hierdoor niet opgenomen in de farmacotherapeutisch kompas.Bij de receptgeneesmiddelen is een bijsluiter verplicht waarin werking, bijwerking, interacties etc moeten worden vermeld; dit geldt niet voor een hoop zelfzorgmiddelen of bv homeopatica). Dat er bij St. Janskruid wel een bijsluiter zit is goed; of deze volledig is vraag ik me af.Google: Interacties kunnen bijvoorbeeld optreden met andere geneesmiddelen voor de behandeling van depressie, met geneesmiddelen voor de behandeling van epilepsie, met bepaalde geneesmiddelen voor de behandeling van immuunziekten, kanker en HIV en met antistollingsmiddelen en cholesterolverlagende geneesmiddelen, tevens vermindering werking orale anticonceptie.Bijwerkingen: o.a. agressie, suicidale gedachten, manie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 SoothJe ziet het, ik ben er al mee bezig geweestmet de St JohnBen maar eerst met de thee begonnen...daarna maar overstappen naar de 'harddrugs';) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 AlaineWerk wel afgekregen, maar je hebt wel wat weinig geslapen heEn ja die energie, herkenbaar hoor, had ik ook meer toen ik nogdronk, terwijl ik me nu lichamelijk uiterst gezond voelen er volgens anderen ook veel beter uitzie..(geen wijnvlekken meer..haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Water heeft ook een job.Of heb je de zak gehad Mr H2O.Geintje, alles in het midden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 gift;:light::light::light::light:Voor jou Jane!!!:light::light::light::light:Voor jou meiskeSorry dat ik ff zo inbreek maar wilde dit ff kwijt..Ik lees weer verder (trouwens eerst terug) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Die wijnvlekken zijn leuk Ik ga maar eens in bad; vrees dat ik daarna zo slaap.Misschien log ik nog even in straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 O Soothe,dit is ook van Oscar W., maar daar kunnen we het toch niet mee eens zijnThe only thing to do with good advice is pass it on. It is never any use to oneself. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 AlaineVal niet in slaap ín het bad.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden