Har Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Sorry, dat ik hiervoor een apart topic aanmaak maar ik wil niet plompverloren in een discussie binnenvallen die ik niet gelezen heb.Ben helaas totaal niet op de hoogte hoe het jullie vergaat omdat ik al enkele weken het forum niet gevolgd heb. Heb door het gebruik van medicatie de afgelopen tijd in een rollercoaster gezeten (AD) en dat maakte het voor mij moeilijk om bij mijzelf te blijven, laat staan.. mijn aandacht op jullie lotgenoten te richten. Dat voelt voor mij op zijn minst ongemakkelijk, heb hier immers lief en leed gedeeld.Vandaar dat ik iets van me laat horen. Ben uit een ongewis dal uit aan het klimmen, het valt immers niet mee om je persoonlijkheid/identiteit "aan te laten tasten" door medicatie, althans zo heb ik het ervaren. Voelde me eerder slechter dan beter.Gelukkig sta ik nog steeds droog na de terugval juni vorig jaar toen ik besloot een fles wijn naar binnen te kiepen....eerder uit euforie dan depressie overigens, maar dit is geen excuus uiteraard. Heb mijn handen vol aan real life zonder te onderschatten wat het forum aan back-up kan betekenen, maar ik heb genoeg aan mijn relatie die me gelukkig maakt en waarin ik meer dan voldoende feedback krijg over mijn staat van zijn. Hoe anders is het om een forum op de voet te volgen, ik kom er gewoon niet meer aan toe. Het kost zoveel tijd en daarbij zit ik momenteel in een proces waarin ik beter mijn ervaringen kan delen met mijn psychiater om de juiste beslissingen te kunnen nemen over mijn leven. Dat gaat diep, (te) diep om hierover zomaar te delen. Neemt niet weg dat ik het jammer vind om jullie lotgenoten uit het oog te verliezen daarom laat ik toch maar even wat van me horen. Wie weet dat er weer tijden aanbreken dat ik actiever en ondersteunend op het forum aanwezig kan zijn...ik hoop van wel.Tot die tijd wil ik jullie groeten en zeggen dat ik me verbonden voel.Lieve groetHarrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Har, hou je taai!Fijn wat van je te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Thx Marjo, maffe spring in het veld Ik hoop ooit eens een autobiografie over je te mogen lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Zal niet gebeuren rareWees blij dat je alleendit stukje hebt gezien!Welcome back Har! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Har,Ik ken je niet zo goed (heb een tijdje terug wel berichtjes van je gezien maar ben zelf pas kort op het forum); maar warm om te lezen dat je je verbonden voelt met de forummers!Zelf merk ik dat ook; door het delen van onze slechte gewoonte en het elkaar steunen ons hiertegen te verzetten maakt dat ik al vele bondgenoten voel. Zelfs meer dan bij een hoop mensen uit het lijfelijke leven, omdat ik hier (anoniem) mijn ware ik mag tonen. Het werkt verslavend, maar dan wel een prettige.Ik wens je veel kracht in de klim uit het dal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Och Hannah, het was een slechte dag waarin ik geen onderscheid kon maken tussen mijn beleving en die van anderen. Overkomt ons allemaal wel eens dunkt me zo...nietemin daarvoor mijn excuses.GroetHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik ken die forumverslaving Alaine....eentje die met mate aan te raden valt iig. Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Dank Wing, goed om te horen dat jij mij dat toewenst. Ik wens jou met je diepgang de juiste vaardiepte toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hadie Har! goed je weer te lezenhoud voor ogen dat AD tijd nodig heeft om aan te wennende eerste 6 weken zijn het ergst en daarna breekt er een tijd aan dat het beter gaat en je niet eens meer door hebt dat je ze sliktde bedoeling is natuurlijk wel dat je je dan langzaamaan beter gaat voelen.Fijn om te horen dat je het nog droog houdt en dat je relatie nog aan is!!!!!dan is de basis aanwezig waarop je verder kunt bouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Har heeft zich altijd verbonden gevoeld. Het is goed dat hij adequate behandeling heeft.Soms hadden we een menings verschil en dat spraken we uit.Het is correct dat hij zijn tijdelijk afwezig zijn op een apart draadje zet, om er niet tussendoor te denderen.Dus hoop ik dat het goed blijft gaan. Hij heeft vijf jaar niet gedronken, dus kent de voordelen.Als er een terugval was heeft hij daar altijd erg mee gezeten,omdat hij dat absoluut niet wenste.Dan was hij een tikje obstinaat. Dat kan drank met een mens doen.Hij is er blijkbaar nog niet helemaal, maar dit is de Har zoals ik hem ken en hoop dat hij zichzelf mag hervinden.En hij werkt aan zichzelf, wat wil een mens nog meer.Har, je komt er wel.Houd de drank uit de buurt, zeker met AD en ik hoop je weer te ontmoeten.Dirty HarryB) Soothe groet je en gaat te bedde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Har, goed te lezen dat je nu weer aan de beterende hand bent.Ff vraagje: ging jij nou op een camping werken bij familie???En zo ja, is dat nog door gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Har,fijn weer eens wat te lezenen idd wat een zwaar proces lijkt me datjezelf overgeven aan de medicatieMoedig dat je dit aangaat en gelukkig heb je er hulp bijIk hoop je binnenkort weer wat vaker te lezen(want dat betekent dan dat je weer ruimte hebt, toch?)en blijven niet drinkendat is vanzelfsprekend:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden