Kohtje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Hai marjo,Lees net het één en ander terug. Ik was in m'n ateliertje, meis. Maar wat een gedoe met en bij jou, zeg.. Ik hoop dat je nu eens even gaat doen wat anderen zeggen dat goed voor je is en even niet naar jezelf luistert. Fijn, zoals je bent bijgestaan, hier. En ja, voor crisisopvang had ik destijds ook een verwijsbrief nodig. Die kon de verslavingszorg me meegeven, maar bij die verslavingszorg moest ik eerst terechtkomen na verwijzing door m'n huisarts. Ik hoop dat je snel zo'n verwijsbrief hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Tnx Caro! Zit aan de jusKoffie fokt op, you see.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Zeker fijn Koh!Dank je welIk luister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Dank je Caro, maar 's middags alleen een mok Bambu. Koffie geeft me (nog) teveel trek in een sigaretje. En koffie maakt me stuiterig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Caro, ik waardeer uw aanbod, maar ik heb net een hot chocolat op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Hallo allemaal.Wat fijn dat jullie Marjo opvangen. Marjo, ik vind het echt fijn dat je nu hulp gaat krijgen.Ik ken je niet zo goed. Maar ik lees dat het 2 jaar geleden veel beter ging met je.En ik merk wel dat het nu niet zo goed gaat.Fijn dat Soothe met je heeft gebeld.En dat Bam naar je toe komt.Ik hoop dat het je snel veel beter gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Dank je wel Katjeik heb iig goed latenzien hoe het niet moetHaal er wat uitDoe je best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Dank lieve Caro:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Marjo, ik ga met woef lopen en macadamia-noten halen.Ben verslingerd aan noten.Ik geef je een virtuele knuf.Kijk uit naar de lente, als de crocussen op komen, zou je je beter moeten voelen.Aan het werk Marjo.Geef Bam Bam de groeten!En een ieder een warme groet.@ Katje welkom in het dorp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Crisisopvang was destijds (nu zo'n vijf jaar geleden) m'n eerste kennismaking met verslavingsklinieken. Later heb ik nog een gedeeltelijke deeltijd behandeling gedaan en een klinische opname gehad van vier maanden. Twee jaar geleden nog weer een dagbehandeling. Achteraf gezien zie ik die week crisis/detox als een weekje "rusthuis", een beetje vergelijkbaar met het rusthuis van zuster Clivia in Ja zuster, Nee zuster. Maf zooitje was dat, maar wel relaxed.. En de hele dag maar zitten, roken, af en toe een soort groepstherapietje.. eten, slapen. Ik dacht dat ik na dat weekje wel "genezen" was. Maar het was het o, zo belangrijke opstapje naar een lange, doch heilzame weg, die ik niet gemist zou willen hebben, anders was ik niet waar ik nu ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Thee, met wat voor smaakje dan ook, kan me nog steeds niet erg bekoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Bam is er!Heel veel dank allemaalJullie zijn me dierbarlater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Zelfs thee met koffiesmaak niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Het beste, marjootje. En de groeten aan Bammie. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Marjo, hoe laat zou die dokter je bellen?Hou even vol he? Schrijf hier maar af en toe even.Kohtje, ik heb een echte thee-drinker. Ik drink geen kopje, maar potten. Haha.Maar ik hoor dat iemand hier Bambu drinkt.Wat is dat?Is dat lekker (ja, anders dronken ze het niet denk ik)Ik heb er nog nooit van gehoord.O, ik kan niet tegen koffie. Ik stuiter na een half kopje. Helemaal niet fijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 quote: Originally posted by: katjeKohtje, ik heb een echte thee-drinker. Ik drink geen kopje, maar potten. Haha. Maar ik hoor dat iemand hier Bambu drinkt. Wat is dat? Is dat lekker (ja, anders dronken ze het niet denk ik) Ik heb er nog nooit van gehoord. O, ik kan niet tegen koffie. Ik stuiter na een half kopje. Helemaal niet fijn... Hahaha, Katje.. geen kopje maar potten. Klinkt erg verslavingsachtig. Ging bij mij met drank net zo.Bambu is een vruchtenextract, oplosbaar in heet water. Lijkt wel een beetje op koffie maar is het niet. Verkrijgbaar bij de Reformwinkel of gewoon in de supermarkt ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Marjo, fijn dat Bam er is.Nu ben je in goede handen. Later!Ik heb vandaag paardgereden.(nou en???)Ik heb eigen paarden en dat is mijn lust en mijn leven.Door de sneeuw en het ijs is mijn bak bevroren en niet begaanbaar.Al weken niet inmiddels.Normaal wacht ik gewoon even af, zo lang duren die winters bij ons nooit.Maar nu duurt het te lang dus heb ik bij mij in de buurt een manege geregeld.Ik mag er elke dag om 12 uur komen rijden. HOERA!!!Ik zit dus weer in het zadel.Daar voel ik me een stuk blijer van. Ik wou het even vertellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Ik ga nog een uurtje aan het werk en dan naar huis, eten koken, eten en vanavond een meeting. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Kohtje, Ik drink alles in grote hoeveelheden. Daarom drink ik water bij de wijn.Anders zou het nog veel meer zijn wat ik drink.Is gewoon een tik of zo. Ooit aangeleerd om een POT thee te drinken als pauze. En daar wen je dan aan.Pauze? Potje thee voor de TV.Heerlijk. En ik blijf dan ten minste minstens 20 minuten zitten. Of een uurtje.(ik heb de pauzes nodig omdat ik lichamelijk niet zo veel kan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Eerst even meldenVreselijke nacht gehadBahmenstruatie is begonnen, dan heb ik dat altijd de nacht ervoorWakker liggen tot St. JuttemisNou ja vanmiddag geslapen tot St. Juttemis, dus de uren die ik u nog over heb ben ik in ieder geval fit. Ik ga van de week op zoek naar iets rextra's rustgevends. Met St. Janskruid mag je geen pammetje , dus dat is dan wel weer nasty voor zulke nachten (en vorige week toen ik finaal van de rel was)Dus zoeken naar iets wat wel mag en toch ook wel goed werkt. Nu eerst lezen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Marjo ! Ben je wel lief voor jezelf .....Hoop dat alles in orde is x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Woman, ik slik soms een pammetje. Het is te verwaarlozen, al bijna afgekickt, 2 mg, heel soms 2x2 mg.Nergens lees ik iets over een interactie met St Jan.Niet in de bijsluiter en niet op Google. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Soothe, ik zal het voor je opzoekenAls je St Jans combineert met een pammetje heft het elkaars werking op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Okè, als je tijd hebt. Geen haast.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Kostte wel 18,95 -40 stuks.Dat wordt vasten. Wat een duur spul.Misschien kan ik als st Jan doorwerkt het enkele pammetje stoppen.Stelt toch al weinig voor. Dat zou mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden