Francois Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 ja ik merk precies hetzelfde op 2 andere forums, het zal wel aan de woensdag liggen, morgen donderdag is er meestal veel activiteit, hoe dat komt weet ik ook niet precies.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Nou dan zeg ik ook welterusten Francoisik ga mijn melk warmmaken en naar bed toe,groetjes jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 ja weltrusten Jane, spreek je morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja heb ik ook(onder favorieten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja die heb ik ook al Wing, thnx,1 x ADB en 1 x gelijk forum, maar dit leek nog sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 oei Wingwel offence ben ik bang hoor.ze geeft er les in!en eigenlijk is het ook sneller, zodra ik mijn laptop heb opgestartkan ik meteen ADBforum aanklikkenen meteen d&d dagdraad, en favorieten moet ik via internet expl.dus ik blijf blij met de tip,maar ik ben er blijkbaar nooit helemaal alert bij, want reageer altijd op dat pbtjeterwijl ik niet eens ingelogd ben.ach ja er zijn ergere dingenen toch mooi weer ff wat te vertellen, toch?maar bedankt voor het meedenken, nu echt die koe melken van Wing en naar boven, truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Mailtje terug gehad over mn soloZe laat het me niet alleen doen, denkt zoals ik al verwacht had dat ik dat niet durf. Zelf is ze altijd erg nerveus als ze het podium op moet. Dus uit een lief hart. Ik zie wel hoe het gaat, mijn kans komt echt nog wel. Wel aangegeven dat ik het juist niet eng vind om alleen te doen.Ik denk dat ik zenuwachtiger wordt van haar gezenuwenpees om me heen dan dat ik het alleen zou doen en mn spanning omzet in prestatie Morgen kijken hoe het gaat tijdens de les. Ik hou alle opties open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 so right you areik ben ook niet erg consekwent hoordan weer de enedan de andereHeintje davids gaat weer,Woman for solo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Indeed WinchiDus uit liefde offert ze zich op Haha wel komisch eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Hallo hallo allemaal,ik ben voor het eerst weer eens wezen sporten. Kalm aan opbouwen, morgen weer verder daar.Ben helemaal blij met de 2 km lopen, 1km fietsen en 1km roeien......tss Goed voor ruim 150 kcal. verlies.Maar de hartslag is nog in t geheel niet genoeg opgestuwd. Dat komt nog. Kopje thee en niet te laat naar bed.Zijn er nog zinnige dingen te bespreken hier?Woman, hoe vaak ga je naar dansen toe? 1x per week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja 1x in de week, en dan nog om de week bij Yonina en regelmatig hele zware workshopsEn ik "train" elke dag thuis ook nog xEn na de les gaan we ook meestal nog een uur door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Pittig! Volgens mij heeft iedereen er dan echt lol in als ze dan nog een uur doorgaan.Hoe gaat het nu met je knieën dan? Jij kampte toch met pijn e.d.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Was misschien rustig hier want kon zelf met moeite op internetkomen en ja was nat. IQ-test he dus veel int.verkeer...Nu lukt het eindelijk weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Nee dat was ik niet.Ja buikdansen is erg verslavend, na de les stuiteren we altijd met zn allen van de energie dus dan gaan we nog even door, heerlijk is dat dan....zit je er helemaal "in" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Misschien bedoel je wel mn nek, Cathy ?Daar heb ik geen pijn als ik buikdans, dat is juist zo heerlijk dan. Die pijn is zowiezo zo goed als weg sinds de klanktherapie die ik een paar weken terug had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Is die omgeving er ook een waar gedronken wordt Woman?Hee Alf, viel het mee met je intelligentie?Verder niks verklappen hoor; ik wil de test op internet nog gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Hoi Akelei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Nee foe gelukkig niet. Wel tijdens de vrijdansavondenmaar mn buikdansvriendinnetje drinkt ook niet dus dat is altijd heel fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja viel mee, beter dan vorig jaarmaar toen deed ik hem ook met een glaasje wijn erbijmaar op de geheugenonderdelen was en bleef het ook nu weer zweten hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Overigens, buikdansen en drinken gaan (bij mij) niet samenDe muziek gaat zoooo snel en ik moet nog zo goed concentreren en tellen....Heb het wel eens geprobeerd, maar dat was geen succes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja heb ik ook Kirkgekopieerd uit favorietenop het bureaublad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja, twee telefoontjes en ik was al weer een stuk verder.Ik heb de pest aan regelzaken waar ik niet zo bar veel verstand van heb, maar er zaten gelukkig aardige jonge mensen aan de lijn.Ik las al dat jouw dag wat meoizaam was, als ik het goed heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja het is echt een meisjesdroom die uitkomtToen ik 10 jaar was, kwam Yonina voor het eerst op de Nederlandse televisie, toen wist ik het eigenlijk al. Nu heb ik les van haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ik ga nog even een uurtje bordurenToedeloetjes xxKom straks nog even gedag zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Geen film Woman?H. 'Kietel" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden