bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Witte gaat het om de uitspraak dat je soms over dingen heen kan groeien als ze niet te erg zijn? Dan heb ik het niet over traumatische ervaringen of dingen die de ziel geraakt hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Lady T. Ja als je ziek bent en daar nog eens bij gaat drinken doe je je lichaam extra geweld aan. Heb je veel gedronken of het je het een beetje in de hand kunnen houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ja Ladytinne,het lijkt wel of verslaafden zichzelf willen straffen. Voel je je al rot, doe je er nog een schepje bovenop.En de schaamte maakt het alleen maar weer erger.Ik weet nog wel hoe ik bij ontstekingen rustig bellen wijn wegkapte waardoor alles alleen maar erger werd. Ik moest me wel heel misselijk voelen wilde ik een dag niet drinken.Dat kan ik me eigenlijk al niet meer voorstellen.Wat moet ik tegen jou zeggen om je te helpen?Ik weet het niet.Misschien moet je jezelf afvragen hoe je jezelf kunt helpen of laten helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Bol, ik denk dat Witte, die er nu niet meer isje eerdere post bedoelde, van 19:50Ik ga er effe tussenuitIedereen bedankt voor de reactieshet was weer leerzaamM. vraagt of ik even wil stofzuigenen ja dan doe je dat, kan ook niet de hele avond op het fr. zitten en de ander laten werken...toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 quote: Originally posted by: KateJa Ladytinne,Ik weet nog wel hoe ik bij ontstekingen rustig bellen wijn wegkapte waardoor alles alleen maar erger werd. Ik moest me wel heel misselijk voelen wilde ik een dag niet drinken.Nou Kate, hier zit er nog eénMoest wel heel ziek zijn om het glas te laten staanhad altijd wel een smoes want wijn heeft toch een helende werkingBij 39 graden koorts gerust nog een glas...Maar goed is het zeker niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 voorlopig naar mijn normen,ca va...En ik weet het, want dokter heft medicatie voorgeschrevenen die combinatie is NIET verstandigMaar eerlijk,kon het écht niet uithouden...Met jou wat beter?xxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Wing Het woord Persentiel kun je op zoeken bij Wikipedia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ja Wing als je dat al niet snapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Manlief vraagt of ik evenkom kijken om een leuk vakantiehuisje uit te zoeken voor de meivakantie.Ja dat kan ik niet weigeren he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 He Wing98e?Van de 100 neem ik aanLijkt me wat hoog voor je...De stijve, o ja voor jou nog....want ik las het wel hoor gisteravond. stijfkop.een koppig persoon; iemand die ondanks veelvuldige tegenslag of oppositie doorgaat op de ingeslagen weg. . STIJFKOP-dein -deiner -deinoor -dikkop -dwarsligger -eigenzinnig mens -eigenzinnig mens -halsstarrig mens -koppig mens -Persoonsbenamingen -steiloor -stijfhoofd -onverzettelijk iemand -naboth -insect. stijfkop[zelfstandig naamwoord]. iemand die zijn mening niet verandertvb:mijn zus geeft nooit iets toe, het is een echte stijfkopstijfkop (de ~ (m))pig-headed person (the ~), stubborn person (the ~stijfkop (de ~ (m))Dickkopf (der ~), Starrkopf (der ~)stijfkop (de ~ (m))entêté (bijv.nw. bijw.), tête de mule (la ~ (v))stijfkop (de ~ (m))terco (bijv.nw. / bijw.), testarudo (bijv.nw. / bijw.), obstinado (bijv.nw. / bijw.)Prefereer definitie één of anders de benaming deinoor of steiloorNet als de Geuzen ga ik het als een erenaam beschouwen denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Kate heb je al enig idee waar je dat huisje gaat huren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ja kAtedan komen wij ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Alf kom je dan hier langs. Zal ik zorgen voor iets lekker om mee te nemen. Saté of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Dan neem ik een fles wij...eh water meeof theeen kaasoudeoverjarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Duurt lang voordat Kate eruit is Kiezen iets wat heel ver weg is denk ikwaar geen frummers komen..eindelijk samen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Bij ons zoekt M altijd de vakantie huisjes uit..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Het is gelukt joepie!Locatie strikt geheim haha.He alf moest je niet stofzuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 He Wing verwacht een reactie op zn minsten wel vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ja klopt maar vrouw kijktnu naar de Pfaffs (pfff)dus heb even uitstel(misschien kom ik er onderuit)en haal nog even een espresso.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Mensen trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Wat mij dat zegt?"Zo worden wij wat we denken"Dat hier de ratiokrachten worden toegedicht die wellicht overtrokken zijn'Ik denk, ik ben vrolijk' en dus zou ik vrolijk zijnof worden...Was het maar waar.Het betreft hierhet bekende kip en ei probleemOf een cirkelredenering daar ben ik nog niet uitTen tweede'Stijfkop' is maar een woordhet krijgt betekenis volgens afspraaken is positief of negatiefafhankelijk van de context zoals alle gedragHoewel het doorgaans een negatieve connotatie heeften dat is jammerWant ik zie het nu zo:ik drink niet meer en ondanksalle vervelende gevolgen ga ik door op de ingeslagen weg.Zo geef ik er een positieve draai aanen dat mag er wezenDeze gedachte brengt mij ergens...Maar ik geef toe dat sommige gedachtenondermijnend kunnen zijn en gebaseerdop persoonlijke interpretatie van gebeurtenissenDe gedachte 'ik kan aan mijn situatieniets veranderen' is hier een voorbeeld van..Trouwens alle zinnen met superlatieven hebben dat kenmerk: altijd, nooit..etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Achdochter wil nog even op de laptopen k moetook nog wat doenStraks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ladytinne, wat je zou kunnen doen nu?alle drank die er nog in huis is weggooien en verder gaan met frisdan zijn de gevolgen morgen een stuk minder heftig en heb je ook nog iets gedaan waar je trots op kan zijn!gewoon doen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Mensen ik heb nog ff in gelogt. Zit me dwars dat Witte zich misschien toch rot voelt door mijn opmerking.Verder wil ik zeggen dat ik de de diazepam door de w.c. gespoeld heb. Als mensen merken dat ik daarvan geslikt heb, is dat niet goed, maar ik was vanmiddag toch best er gestresst.Ga binnekort de h.a. bellen dat hij het recept uit de comp. gooit. Dan moet ik maar leren om anders met stress om ga.Wil nog ff wachten en kijken of Witte nog komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Help!!Waar is iedereen??Vreemd hoor.Bolletje, ik snap niet dat je je pillen gaat doorspoelen. Ze hebben toch ook hun goede werking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden