Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 januari 2010

Otje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zie het als de combi Sjaak. Hoef je er ook niet meer over na te denken.
Adb training heeft niet voor niets een forum opgezet toch?

Je kan het ook omdraaien Suusje.
Je bent steeds bezig om te stoppen dus moet je wel kracht hebben
Als je er helemaal niets aan doet en er nooit aan denkt om te stoppen das pas slap toch??
Vandaag drink je in ieder geval niet!!!! En das sterk van je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook nog maar twee weken bezig met de behandeling. Ik hou een digitaal schrift bij.Daarin schrijf ik op wel of niet gedronken, mijn gevoelens daarbij. Ik heb daar een persoonlijke hulpverleenster. Twee keer in de week krijg ik opdrachten. Bijvoorbeeld voor- en nadelen van drank opschrijven. Ze zijn nu nog min of meer alles in kaart aan het brengen. Maar tot op heden put ik nog de meeste kracht uit het forum. Echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, ik zal de kracht wel hebben, maar ben door al het gebeurde erg onzeker[dat zou je niet zeggen als je me ziet] en heb een laag zelfbeeld. Ik hoor in RL ook altijd oh jij bent zo sterk en vol vertrouwen wat klaag jij nou. Wat ik ook raar vind is dat ik uit de sociale sector kom en in mn werk dus wel mensen van verslavingen en psychische problemen afhielp?:huh: waarom kan ik dat dan niet op mezelf toepassen?

Enne sorry hoor maar jullie komen juist sterk over en krachtig. Misschien ontdek ik het nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, Via de site van alcoholdebaas. Aanmelden online behandeling. Toen zag ik opeens gratis anonieme behandeling. Die moest ik hebben. Ik heb me toen aangemeld en zo is het balletje gaan rollen.
En die knuffel van de kids..............................de mooiste beloning die je kunt krijgen. Daar doe je toch alles voor sterke vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Witte zo heb ik het nooit bekeken, moest het zlefs twee keer lezen voor het kwartje viel haha.

Jongens ik ga even discovery kijken, ben moe van de spanning in mezlef en het gevecht dus kruip lekker bij mn hondje op de bank met een dikke deken en hoop daarna te kunnen gaan slapen. Als er ooit een meeting weer komt dan kom ik zeer zeker.

Sjaak en Witte wie heeft de eer om af te sluiten van jullie haha:D

Bedankt voor de goede en lieve steun en zeker tot morgen!!!
Dikke hug:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net nog even gekeken. Aanmelden online internetbehandeling, dan aanmelden, dan goed kijken er staat met kleine oranje letters "anoniem deelnemen aan de internetbehandeling" Zo maar eens proberen. He, he viel niet mee. Ik moest dit wel even allemaal onthouden en met een beetje korsacov valt dat niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief sjaak dat je nog even gekeken hebt, attent, Ik ga het morgen of vanacht goed doorlezen en me wellicht aanmelden, baat het niet dan schaadt het niet.

Kom dan ook bij de anti korsakov club haha.
Ik ga ff bankhangen en discovery kijken, misschien val ik dan in slaap[sorry discovery programma makers haha]

Tot morgen:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...