Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 januari 2010

Otje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hier ook ff snel hondje uit gelaten, rare hond, 6 maanden en rukt me het behang van de muren haha.,
Kijk Sjaak, ik ben ook bang en weet niet of het lukt, zit pas op dag 2 en ben al zo vaak gestopt maar het MOET slagen voor mn kindjes dit keer! Ik zei ook al tegen nien op een ander netwerk met 3 letters, zij hebben er niet voor gekozen om hier te zijn, wij hebben ze gemaakt dus mogen wij ze dit wel aandoen en wat verwijten ze ons misschien later??? Die vragen hebben me door deze 2 dagen gesleept, en ja ik wordt nerveus en gek van binnen door de zucht naar drank maar ik wil weten hoe ik me morgen voel!
Maar mocht je stoppen en steun nodig hebben, ik ben dr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi witte, dank je. Ja ik ben terug hier, ik was hier al, je kan me lezen bij wie is wie pagina 2. Ik zal hem even naar boven laten komen anders. Zoveelste stoppoging maar nu moet het lukken verdorie.
Ik ben 33 en in het rijke bezit van 2 kindjes van bijna 4 en bijna 8 en daar zal het voor moeten lukken. En voor mijn man natuurlijk, voor mezelf moet ik eerst aan werken bij de psychologe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, ik weet zeker dat je morgen trots bent op jezelf. En je hebt gelijk. We doen het voor onze kinderen. Daar moeten wij een voorbeeld voor zijn. Ze moeten later kunnen zeggen: "We hebben veel aan ons pap en mam gehad, ze zijn er voor ons." En nuchter met de kids bezig zijn is toch veel fijner dan met een kater? Suus, als je me nodig hebt zal ik er zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bied ik Sjaak ook net aan Witte haha:D Ik heb het Nien ook aangeboden daar onze kids bijna exact even oud zijn en ook nog eens in dezelfde maand jarig zijnB)
Ik hoop en merk ook dat ze heel graag wil stoppen.

Ik rook me alleen compleet gek nu ik gestopt ben deze 2 dagen. maar deze dagen pakt niemand me meer af iig.
Maar het valt me super en super zwaar hoor.
Ik heb mijn man mijn pasjes gegeven en gezegd, je geeft ze pas over min. een week terug. En hij haalt wel alles voor me hoor behalve je weet wel. Maar ik heb dat nodig, geen geld geen je weet wel. Ik heb er alles voor over, nu nog een manier om die zucht en hang naar drank weg te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe tegenstijdig het ook klinkt
maar dat je je pasjes hebt afgegeven
is een teken dat je goed voor jezelf zorgt.

Ik weet dat t zwaar is maar beter nu ff veel roken
Dit is gewoon een hele moeilijke tijd.
Maar morgenochtend zul je BELOOND worden
en je man en kinderen ook!!

Ik las trouwens wel dat je nooit s morgens gevolgen had van het drinken.
Maar beloning zit ook in trots zijn op jezelf en als je het morgen
weet dat je het vandaag gered hebt kun je zeer zeker trots op jezelf zijn
En ga je voor nog een dag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, m'n maatje ben je al. Maar echt stoppen kan ik nog niet. Ik heb de carnaval nog voor de boeg.
Ik heb jarenlang gedronken. Nu al drie weken niet m.u.v. vorige week zondag (feest) en gister (feest).
Zo als het nu gaat ben ik al best trots. Ik ken dit niet. Een nuchtere zaterdagavond. En toch Suus, ik stap een keer bij jou en Nina in het bootje van project anti korsacov.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb een verwijzing gehad voor 1e lijns psycholoog, ik hoop dat het helpt idd, verder volgende week een afspraak bij de ha, want ik wordt er wel erg onrustig van, het stoppen en hypernerveus.
Ik zat op het laatst zeker op drie flessen wijn per dag dus dat wordt wel zwaar maaaaar fysiek heb ik nog geen klachten na het stoppen,meer geestelijk. Soms ook van het een op het andere moment een paniekaanval, van wat moet ik nu zonder die wijn die me zekerder maakt en die verdoofd en ik was op een ander netwerk en daar zei iemand vanavond, even een glas wijn enem en dat vond ik wel erg moeilijk om te lezen:huh:
Ja het is een heel verhaal en er is ook nog meer maar dat houdt ik voor ezelf nog maar dat verklaart de alcohol niet, dat zie ik ook wel in.
Jij bent trouwens ook een kanjer want ik lees al een tijdje weer mee nu en vindt jou wel een topper hoor:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Witte, ja ik zeg ik had nooit een kater en stond trouw om 6 uur weer ''fris' op maar iemand zei hier vandaag iets zinnigs, je kan ook geen kater hebben als je de hele dag drinkt en s'morgens weer opnieuw begint want dan zit je lichaam nog vol met Alcohol! en toen dacht ik huh daar zit wat in.

Sjaak,niemand kan en wil je pushen om te stoppen, haha ik zit zelf pas op dag twee dus ik blaas niet zo hoog van de toren hoor[klopt even op een houten tafeltje] maar als je stopt en dat wil je dan zijn we er voor je hoor!!!
Enne zo een kanjer die al gestopt is met roken is voor mij weer een mega voorbeeld want stoppen met roken moet ik nog maar eens zien te doen en kijk daar sta ik nog niet achter! dus vice versa.

Waar is Alf gebleven???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, ik heb je hele verhaal gelezen. Het is niet niks. Maar tussen al je problemen door lees ik ook dat je een hele sterke vrouw bent. Anders was je niet daar gekomen waar je nu bent. Je hebt twee schatten van kinderen en een lieve man. Dit moet lukken.En het zal niet vanzelf gaan, maar ik weet zeker dat jij wint. En waar ik kan zal ik helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Witte, nog niet iig. Ik ben een beetje bang om mijn gegevens door te geven. Ik heb gestudeerd en ga nu weer met een hbo opleiding beginnen en ben zooo bang dat iemand erachter komt, ik kan het al jaren verbergen door de gewenning, en dat ik dan geen baan meer krijg. Ik wil het wel hoor daar niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...