suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Zo dat is mijn manier om mezelf te bewijzen dat ik erboven sta!!!Even gauw lekker douchen en mensen bedankt voor de pb's, wordt erg gewaardeerd.Ben zo weer terug,SuusjePs; zo stom lig zelf hier in een deuk om mijn eigen grappen:D Komt vast door mijn blonde haar hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Oeidat rode icootje voorspelt niet veel goeds DarIk denk dat ik even een espressootje ga halen..Misschien dat ie bij terugkomst op geel staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Je zult het niet gelovenmaar ik heb een arsenaal aan schuine moppen tot mijn beschikking dat ook nog wekelijks wordt/werd bijgevuld door een collega op t werkMaar als ik die hier ga vertellen krijg ik wrsch een ban tot in Siberië.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ik ga slapenWelterustenIk heb besloten hier weg te blijven als Theemuts online is, of weg te gaan als ze on line komt. Ik heb spanning genoeg in mn leven. Geen behoefte aan nog meer moeilijkheden. Slaap lekker x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Nou ja Jip, ik weet niet wat je bezield maar wil je nu wel eens even ophouden met insinueren dat ik behoefte aan drank oid heb, ik ben gestopt en ben daar dik tevreden mee, sorry wil niemand afvallen maar volgens mij heb je hulp nodig, mij praat je niks aan hoor. Ik voel met je mee want wat je schrijft is gewoon waanzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Is Isa al terug geweest trouwens? Mis haar wel hoor hier!Vm kids al op bed?Straks om 00;30 desperate housewifes kijken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 quote: Originally posted by: AlfSuus Om die laatste moest ik het meest lachen, die raakte me op één of andere manier meer dan die andere:D Vind ik niks gek Alf. Blij dat ik een vrouw ben. Hoewel:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Dat is waar Wing, nou kom op dan geef me een hersenkraker haha, heb je nog iets waar ik over na kan gaan denken???Dat heb ik wel gemist aan je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Kirky, ik zie je ingelogd staan, alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Nee hoor Wing, ik weet dat ik 110% achter mijn stoppen sta en niks of niemand in de werled krijgt mij zo gek meer!En ik kom morgen nergens op terug behalve op mensen die steun, hulp of een oppepper nodig hebben:heart:Aangepast, spelfoutje en dat kan niet he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Dar hoe oud is de kater? Oeps jammer Dar is fietsen. Nou ik wil daar dan toch nog wel op terug komen.Suus:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 @Kirky, wat ben je weinig hier joh, was toch wel gezellig hoor toen je hier vaak was, je hoort bij het meubelair hier hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Suusje,Lekker rustig hier! Iedereen in bed!Kalmte kan je redden! (alhoewel ik ook meer van het explosieve type ben)!Je doet het prima!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Kijk Wing, nu heb je me aan het denken gezet:D en weet je, ik wordt er altijd wel wat wijzer van:heart:Het antwoord komt nadat ik er grondig over nagedacht heb.Thee test een twee drie ja thee is binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Kirk, je bent hier toch met, door en voor ons, je wordt wel gemist hier hoor, vindt het altijd prettig je te lezen!!!Vm ik ben de kalmte zelf[na een oxazepammetje welliswaar:D], heerlijk he die rust in huis als ze op bed liggen.Komen je oren ook weer ff tot rust, heerlijk, om 6 a 7 uur staan ze morgen weer voor mijn bedje hahah, de oudste hoeft woensdag pas weer naar school, die had studiedagen, 5 dagen achter elkaar:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Goodmøning, 'k ben maar lekker gaan liggen, flesje jus, teeveetje aan en bij gebrek aan gewillige dames, de laptop maar naast het kussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ex, goedeavond, hoe was je dag???Dar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Dar en Ari, schattige tweeling zijn jullie zo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Slaap lekker Ari, tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 @Suus, kort, veel te kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Hoezo te kort EFB? Wat had je allemaal nog willen doen dan vandaag waar je niet aan toegekomen bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Jip,Ik ken je niet, maar ik ben ook recht door zee!Denk je niet dat je je eigen problemen een beetje teveel projecteert op anderen, die misschien evenzeer hun best of nog meer hun best doen dan jij?Boos zijn mag, maar met dat chagrijnig gemikmak los je niks op!!!!Zeker, je bent sterk geweest, en nog, maar critisch zijn is niet altijd de manier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Wing,Kijken, denken, voelen.Dat is wat een ieder doet.Om te zien wat ze denken te voelen.Maar voelen ze wel wat ze denken te zien.Of denken ze te voelen wat ze zien.De kunst de harmonie te bereiken.van die drie eenheid.Is een ieder gegeven.Mist ze meer in hun hart zouden kijken .Want wie zijn hart het denken laat doen.Zijn gevoel laat spreken.Vind uiteindelijk zichzelf.Want je gevoel en de spraak daarvan.Maakt je tot wat je bent.Het maakt je uniek.Het maakt.Jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Nien:heart:Zal ik vast reserveren nien voor over een half jaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Oeh, da's een lange lijst, waar moet ik beginnen, wat had ik wel willen doen....Nou bijvoorbeeld vroeg wakker worden naast een hele mooie vrouw, liefst de mijne en daar dan eerst langdurig mee "wakker worden"Dan lekker douche en ontbijten, met z'n tweeën drieën of vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden