bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ja wie wordt er nu om 17.33 wakker en zegt doodleuk goeie morgen. Het laaste stukkie oud gedrag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Mosselen met frietjes gemaakt, en voor de rest *, of kluten zoals Bollie zegt!! Altijd opletten voor de Tactische meneer!Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 @bol, het jij nooit 'allo allo' gekeken? Off Crabtree komt op elk moment van de dag met Goodmøning, wat hij mag, mag ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 @VM, tja wat zal ik zeggen, er gebeurd hier net boven de grote rivieren nooit zoveel maar naar omstandigheden gaat het best waardeloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Jazeker Feestbesie Allo allo was altijd lachen hé? Eng. humor is vet. Monty Python, Benny en nog wat Hill geloof ik. Dat waren nog eens tijden. Met m'n halve zatte kluters voor de t.v. en maar lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Bol, Jazeker maar ik had het naast monty python, waar je op zich al volledig gestoord voor moet zijn om het te kunnen waarderen, meer met the young ones en ander spul van rikky mayhall. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Voor jef van Oekel was ik nog net iets te klein!Maar Monty python was en is fantastisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Tapas, ja gaat best lekker met mn slaapritme. Elke avond braaf om uurtje of 11 naar bed. Ik slaap wel elke nacht minstens 9 uur en heb 2 uur nodig om in slaap te vallen. Geen wonder dat mn slaaptijden zo verschoven waren, want als je dan om 1 uur snachts naar bed gaat....Wordt elk ochtend nu om uurtje of half 11 uit mn zelf wakker en sta pas op als ik me ok voel. Dat is meestal een uurtje later. Dan ben ik de rest van de dag fit Dank voor je lieve belangstelling x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Sjefke!!!! Hoe kan ik sjef nou vergeten?Zuurkool met vette jus..., Waldolala, Boy Bensdorf en W T Schippers, de benen van luv en ik zat als klein ventje tussen mijn oudere broers want ook ik was te jong maar ik vond het wel gaaf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Waldolala; Luv!!!!Fantastisch!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Fesie the young ones is een generatie later. Vond dat wat minder maar ook genieten hoor, maar M. Python is The best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 WHHOOOOAAAA Luv. ff m'n vinger achter in m'n strot douwen hoor. Bulk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Voor ex!http://www.youtube.com/watch?v=GoewYPucIEI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Maar die keer dat hij met een wagen door een pui was gereden en stopte naast het al dan niet echtelijke bed van een stel dat net 'bezig' was....... 'Maar.....Maar.... U... U is naakt, pardon reeds, daar is het toch een ietwat fris voor, vindt u niet, me dunkt?' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ik kan het niet helpen maar ik dacht weer aan Neil, de hippy van de young ones, Neil was verkouden en de groene klodders vliegen in het rond, Rick en Vivian doen uiterste pogingen om een vuilniszak vast te timmeren op het hoofd van Neil, met 4 duims spijkers en klauwhamers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 The young ounes he Dar!Neil was trouwens cool!!Maar wat was het ook al weer? Het mag hier geen "chat" worden!Ik hoop dat jouw dag goed verlopen is!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Hoi Dar, ik heb (nog) geen nieuws.Maar wat niet is kan nog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Hallo DarHeb jij nog nieuws? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 @VM, O, zijn er hier ook al van die ongeschreven regels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ah Herinneringen aan tv avonden van vroegerWat dacht je van Herenleeden Van Kooten en de Bie?">http://www.youtube.com/watch?v=7MILebw7HHw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Yep ex!Controle overal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 VMKen jij Kabouter Wesley?http://www.youtube.com/watch?v=7iLexLOOBRM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 @VM , Ik zou tegen big brother willen zeggen...... UP YOU'RE ASS!! (en een ass is ook een ezel en die bedoel ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Alf, ja Koot & Bie, bijv. "De Vieze man" of de klisjeemannetjes, jacobse en van es en niet te vergeten de gebroeders temmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Dar hoe is het nu met de beslissing om het katertje te laten helpen? Ben je er al uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden