Soothe Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hoi Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Fijn! Ja, alles wel okee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Goed om te horen Marjo!!!Voor jou nog Rapilos:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:bericht aangepast, had in ene alle rozen weggekaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Kweenie wat ik moet etenMeestal heb ik daar niet zo'n last vanMeestal haal ik patat op woensdagMaar nu heb ik nergens trek inIk heb al helemáál geen zin om te kokenVervelend zegVoorheen plopte ik dan gewoon een fles wijn open, probleem opgelostMaar ja dagaatnieMaar het is wel precies zo'n situatieMorgen een verdrietige dag te gaan, dus nu in hongerstaking. Patroon is herkenbaar. Niet eten, veel drinken, gaat morgen de dag vanzelf voorbij (in bed)Nou maar even stoppen met nadenken en mezelf naar de snackbar schoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ik haal wel een extra lekkere grote milkshake en een xtra lekker groot ijsje voor toe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ja ik haal wel twee kaassouflés en een zakje patat. Moet wel iets eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Het denken wil wel eenseen loopje met ons nemenMaar wat stelt het nou eigenlijkallemaal voor?NietsNah jaNiet veel tenminsteErin geproptEruit geploptLet it it plop! Soms lijkt het zwaarWoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Rapilos Gefeliciteerd meisIk vindt het knap van je vooral nu je zo in de ellende zitvoor jou:present:en een hele lieve knuffel van me;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hoi Akelei!Het gaat zoals het gaatDus goedNog enigzins verwardMaar wat wil je...Hoe voel jij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Rapilos geweldig meis. Nou daar gaat ie dan hoor :Nou ik mag een biet worden als me dat ooit eens zal lukken hoor maar het is goed bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Zeg Witte... je hebt wel alle rozen uit de AdB winkel weggekaapt, er waren er nog maar een paar overDus Rapilos voor je 1.5 jaar droge lever:present::present::present::present:Het zijn er niet veel maar dat komt door Witte dus En nog een paar voor Marjo:present::present:WomanNiet voor jou die film?Dan wordt het een van de andere twee?Of met een boek naar bed?Zo, eerste stap gezet:ik ben naar de sportschool gegaan!Mn eigen vertrouwde schooltjeWerd hartelijk ontvangen en kon de oude reductiebon met wat bluffen noginleveren. Ook een meting laten verrichtenop aanraden van de trainerHad teveel orgaanvet Dus dat wordt trainen en weinigkoolhydraten eten, waar is Frankie? (iets van Isa gehoord?)Voor de schrik maar even bijgekomen in desauna, alwaar ik weer geheel bij zinnen kwam.Morgen weer, kan nog net voor dat ik afreis naar mn nieuwe werkplek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hoi Marjo Weer thuis? Gaat het een beetje nu? Blij je weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hey Witte alles kits daar bij jou?En als toetje ons Meiske. Hallo kanjer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 O Alf wat goed van je dat je naar de sportschool bent gegaan zeg:present: hier is m'n laatste roosje voor jou.En de sauna. bbbrrr het dat twee keer gedaan maar ben daar toch gauw van terug gekomen, voelde met m'n teen in het ijskoude water , toen gingen m'n haren ineens heel raar doen en ben er maar me op gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hoi Bolletje, dank jeJoe okee?Ik kom aardig richting thuisAl zwabber-en-de-glijdendeBen in mijn huisje nu, jaAlf, mooi onderschrift ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hier alles goed hoor Marjo. Ik hoop dat je je weer lekker gaat voelen in je huisje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Akelei een beetje lang geleden dat ik jou geschreven heb meis, moet je me maar niet kwalijk nemen.Hoe is het verder nu met je? Lukt het allemaal een beetje met alles, en lukt het om je leven een beetje te ordenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Dank je MarjoIs mooi maar ook verontrustend eigenlijk, er is dus alleen NU, maar daar ga ikniet weer over beginnenNu niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Bol Voor een biet schrijf je nog aardig goed, want die emo's zijn toch gelukt, of had je wat anders in gedachten?Hoe ist met de luchtvochtigheidin de kabouterhut?En sauna's zijn in eerste instantie bedoeldom het warm te krijgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Heej Marjoleuk je weer te zien meisgaat het weer een beetje;rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ach, kijk de rozen zijn echt op gezien de post van Meiske:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hee, lieve mensen.Nou, dank jullie wel hoor voor de felicitaties. Goh, en al die mooie rozen en kadootjes!Marjo,Hoi, tijd niet gezien,Alf,Goed joh, dat sporten van jou, mijn (ex)man sport nu ook 2 keer per week en pakt er dan meteen een saunaatje aan vast.Hij is gaan sporten sinds hij niet meer drinkt.En dat is sinds ik weg ben, nu 19 dagen dus.Het doet hem goed, dus jou ook vast wel denk ik.Je kan dan lekker je energie kwijt he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 gni Alf..Kom ik er net achter- tsja, weer da net -Dat ik geen berk benMaar volgens de keltischeboomkalenderEen ESIt suits! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Even aan de moderatoren vragen of ze een nabestelling kunnen bezorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hoi Meiske!Hee Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden