alaine Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Oef, ik dacht al even dat Alf de hele nacht was opgebleven om als 1e ZIJN draadje te kunnen openen. Goede grap, Dar!Alf, als je dit straks ziet:Fantastisch! 100 dagen, wat een mijlpaal!:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:Ik ben vandaag aan het werk; hoop af en toe even in te kunnen loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 whuaahhh,ik heb 5 minuten zitten kijken naar die onzin van Alf, ik snapte er geen bal erg slaperig nogDar,Is er storm op komst?zo stabiel als je altijd oogt, ben je laatste dagen wel erg wispelturig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Nu niet vergeten!!Alf,van harte met die 100 dagen en je bespaarde drankgeld:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Voor elke dag een roos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 bestaat er eigenlijk een goede routeplanner voor de fiets??heb zin in de rommelmarkt vandaag, maar ik ben er nog nooit op de fiets geweest.is het uberhaupt weer om te fietsen en hoogstwaarschijnlijk te verdwalen:huh:nou dan de trap maar overnieuw!wat zijn jullie plannen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 ik sta hier iets heel stoms te doenmijn muis wil zo af en toe niet meewerken, tijd voor een schoonmaakbeurtje!ik loop linea recta naar de kast en pak een fles wodka, want ik heb geen zuivere alcoholik sta er nu mee in mijn handen en het is een rare gewaarwoording.nou muisje is weer schoon, fles gaat terug tot de volgende schoonmaakbeurt!ik lust toch geen wodka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Alf,ouwe mopperkont,je hebt het maar mooi gedaan..Van harte met 100 dagen.:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 morge tinade dag van gister weer overleefd en lekker geslapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 ALF tjonge 100 dagen da,s toch echt een hele dikke knuffel waard:present::light::present:v:light::present:v:light::light::light::light::light::light::light::light::present:v:light::light::light::light::present:v:light::present:v:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:ennnnnnnn een hele lieve knuf van mij erbij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Goedenmorgen allemaalennnnnnnnn gaan we er weer voor een alco vrije dag?????????ik wens de nieuwe ADB-ers heerl veel succesen denk erom ook jullie kunnen hetdus zet hem op:present:verder wens ik jullie allemaal een fijne dag toe:)met de zon in je hart moet het wel lukken tochIk ga weer joggen hoogste tijd en nu nog maar 4 dagennnnnnnnnKnuffel van me voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 goedemorgen meiske en ren ze maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Tas doe ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Goedemorgen allemaal,Wat een ongeloofelijke nachtbrakers zijn sommige van jullie.Alf,Van harte met je 100 dagen.De vlag kan uit he !De mensen bij wie ik inwoon zijn op vakantie,Dus erg alleen.Enfin, kan ik alvast een beetje wennen.Straks naar yoga,Eigenlijk te duur voor me nu.Maar het doet me zo goed, dat ik maar bezuinig op andere dingen.Vanmiddag naar man, gaan we een eind lopen, en ik blijf bij hem eten.Ondanks dat we nu uit elkaar zijn, kan ik me daar toch op verheugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Goedemorgen!100 dagen is mooi Alf!Gefeliciteerd! Mooi om te lezen dat jemet man gaat wandelenRapilos.Goed van de yoga!Hier lekker geslapenGan nu de dag inLater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Goed zo Marjo,Dan ben je vast goed uitgerust als je lekker geslapen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hoi Dar,Nu alweer wakker, na je nachtbraken en het hoofd van Alf ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Dar,Ja, dat is dan wel humor he, zo midden in de nacht !Enfin, ik ga weer uitloggen.Op naar de yoga, misschien nog tot vanavond.Allemaal een goede droge dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hee Dar, ik was net zo gehecht aan je gezicht met headphone!Ben je toe aan verandering? Midlifecrisis?Ik hoop het niet; ik vind je leuk zoals je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Geniet van de yoga-les!!!!!potverdrie Dar,je houdt me wel wakker!!wanneer komen die nieuwe avatars eigenlijk?ik denk dat we de gebruikersbond maar eens moeten inschakelen want het wordt inderdaad treurig.ben jij wel eens bij de ij-hallen geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Goeie morgen kanjers,Alf bliep bliep, hier een felecitatie groet van Bruintje beer. VAN HARTE GEFELICITEERD :en nog heel veel jaren zonder alcohol en met het frumDar wat een hartstikke leuke felecitatie.En wat een leuk gedicht van jou Suuske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Jan D en jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Want een dag is ook heel belangrijk om de start te beginnen.Alaine ook weer in beeld:heart:Moghu Tina. Rapilos, Tasseke, Sjaak, en Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Grote rommelmarkt Darmaar ik vindt het iets te koud om te gaan fietsen en ik weet niet of het een leuke markt is.en dan daarbij, ik zoek een kapstok, zie je me al gaan op mijn fiets??ach het theekastje is ook gelukt maar echt handig kan ik het niet noemen.misschien toch meer eens op zoek naar een bakfiets heb een nieuwe afwijking, trek tegenwoordig alles van de straat vandaanheb afgelopen maand de complete bovenverdieping gedaan, overloop en drie slaapkamers voor maar €50,--Dat is nog eens leuk klussen, alhoewel de verf zal er over een aantal jaar wel spontaan van afvallen (goedkope verf) maar voor nu ziet het er netjes uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Tas leuk joh een rommelmarkt. Maar het is inderdaad nog erg koud.Dar je hebt nu een leuk koppie hoor, laat ze maar ****. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Zo kippeltjes weer gevoeiërd. En vandaag maar eens gaan schilderen voor de verandering. Heb nu de bedstede helemaal wit en wil het dan met goudverf afwerken. Er zitten wat verticale balken en de ouderwetse handvaten op. Die wil ik gaan accentueren met goudverf. Maar het is zondag dus ga ik niet te lang door.Ben trouwens erg benieuwd naar Dees en hoe ze het gemaakt heeft.Ook hoe h et nu is met Lady T. Ja ik maak me toch een beetje druk. En jammer dat we niets voor haar kunnen doen. Ik hoop maar dat ze gauw weer op het frum komt en eindelijk echt kan gaan stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 mmmm, de trap ok, het is verstandiger om inderdaad maar de trap opnieuw te gaan doen.bespaart weer geld en het is toch te koud om dat eind te fietsen.nee, een staande past niet in mijn halletje (boven de 100 kilo, dan kom je niet meer binnen)maar ik ben op zoek naar zo een ouderwetse van hout.pff, wordt ondertussen een beetje gek van mijzelfzit me doelbewust bezig te houden met van allerlei klusjes, ben erg onrustig en waarom weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden