Spring naar bijdragen

zondag 7 februari 2010


suusje777

Aanbevolen berichten

Oef, ik dacht al even dat Alf de hele nacht was opgebleven om als 1e ZIJN draadje te kunnen openen.
Goede grap, Dar!

Alf, als je dit straks ziet:
Fantastisch! 100 dagen, wat een mijlpaal!

B):musicnote::heart::moon::present::rose:;):D:light::sun:
B):musicnote::heart::moon::present::rose:;):D:light::sun:
B):musicnote::heart::moon::present::rose:;):D:light::sun:
B):musicnote::heart::moon::present::rose:;):D:light::sun:
B):musicnote::heart::moon::present::rose:;):D:light::sun:
B):musicnote::heart::moon::present::rose:;):D:light::sun:
B):musicnote::heart::moon::present::rose:;):D:light::sun:
B):musicnote::heart::moon::present::rose:;):D:light::sun:
B):musicnote::heart::moon::present::rose:;):D:light::sun:
B):musicnote::heart::moon::present::rose:;):D:light::sun:

Ik ben vandaag aan het werk; hoop af en toe even in te kunnen loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nu niet vergeten!!

Alf,
van harte met die 100 dagen en je bespaarde drankgeld

:present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: :present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Voor elke dag een roos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bestaat er eigenlijk een goede routeplanner voor de fiets??

heb zin in de rommelmarkt vandaag, maar ik ben er nog nooit op de fiets geweest.
is het uberhaupt weer om te fietsen en hoogstwaarschijnlijk te verdwalen:huh:

nou dan de trap maar overnieuw!

wat zijn jullie plannen vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik sta hier iets heel stoms te doen

mijn muis wil zo af en toe niet meewerken, tijd voor een schoonmaakbeurtje!
ik loop linea recta naar de kast en pak een fles wodka, want ik heb geen zuivere alcohol
ik sta er nu mee in mijn handen en het is een rare gewaarwoording.

nou muisje is weer schoon, fles gaat terug tot de volgende schoonmaakbeurt!
ik lust toch geen wodka :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf,

ouwe mopperkont,
je hebt het maar mooi gedaan.
;).

Van harte met 100 dagen.
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ALF tjonge 100 dagen
da,s toch echt een hele dikke knuffel waard:present:

:light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present:v:light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present:v:light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present:v:light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present:v:light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present:v:light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present::light::moon::heart::sun::present::heart::moon::present:
ennnnnnnn een hele lieve knuf van mij erbij;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal

ennnnnnnnn gaan we er weer voor ;)
een alco vrije dag?????????

ik wens de nieuwe ADB-ers heerl veel succes
en denk erom ook jullie kunnen het
dus zet hem op:present:

verder wens ik jullie allemaal een fijne dag toe:)

met de zon in je hart moet het wel lukken toch

Ik ga weer joggen hoogste tijd en nu nog maar 4 dagennnnnnnnn

Knuffel van me voor all

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat een ongeloofelijke nachtbrakers zijn sommige van jullie.

Alf,
Van harte met je 100 dagen.
De vlag kan uit he !

De mensen bij wie ik inwoon zijn op vakantie,
Dus erg alleen.
Enfin, kan ik alvast een beetje wennen.
Straks naar yoga,
Eigenlijk te duur voor me nu.
Maar het doet me zo goed, dat ik maar bezuinig op andere dingen.

Vanmiddag naar man, gaan we een eind lopen, en ik blijf bij hem eten.
Ondanks dat we nu uit elkaar zijn, kan ik me daar toch op verheugen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote rommelmarkt Dar

maar ik vindt het iets te koud om te gaan fietsen en ik weet niet of het een leuke markt is.
en dan daarbij, ik zoek een kapstok, zie je me al gaan op mijn fiets??
ach het theekastje is ook gelukt maar echt handig kan ik het niet noemen.
misschien toch meer eens op zoek naar een bakfiets :D

heb een nieuwe afwijking, trek tegenwoordig alles van de straat vandaan
heb afgelopen maand de complete bovenverdieping gedaan, overloop en drie slaapkamers voor maar €50,--
Dat is nog eens leuk klussen, alhoewel de verf zal er over een aantal jaar wel spontaan van afvallen (goedkope verf) maar voor nu ziet het er netjes uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kippeltjes weer gevoeiërd. En vandaag maar eens gaan schilderen voor de verandering. Heb nu de bedstede helemaal wit en wil het dan met goudverf afwerken. Er zitten wat verticale balken en de ouderwetse handvaten op. Die wil ik gaan accentueren met goudverf. Maar het is zondag dus ga ik niet te lang door.
Ben trouwens erg benieuwd naar Dees en hoe ze het gemaakt heeft.
Ook hoe h et nu is met Lady T. Ja ik maak me toch een beetje druk. En jammer dat we niets voor haar kunnen doen. Ik hoop maar dat ze gauw weer op het frum komt en eindelijk echt kan gaan stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmm, de trap :huh:

ok, het is verstandiger om inderdaad maar de trap opnieuw te gaan doen.
bespaart weer geld en het is toch te koud om dat eind te fietsen.

nee, een staande past niet in mijn halletje (boven de 100 kilo, dan kom je niet meer binnen)
maar ik ben op zoek naar zo een ouderwetse van hout.

pff, wordt ondertussen een beetje gek van mijzelf
zit me doelbewust bezig te houden met van allerlei klusjes, ben erg onrustig en waarom weet ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...