zoermuis Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja Woman,Die onwetendheid en dat negeren van hun eigen problemen. Eerder ergerde ik me daarover nu moet ik inwendig lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Kweenie wat je bedoelt, heb wel iets op Marktplaats staan, maar dat is weken geleden.. quote: Originally posted by: tassekeWoman, was jij dat soms op marktplaats??? anders de tip van flip sorry, erg onduidelijk er werden kostuums voor buikdansen aangeboden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Deze triggert mij wel hoor, Amy Wine..... ik was ook zo'n zatlap. En vond het nog stoer ook.... quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeAllez nog es voor Woman!! Ik hou van filmpies naar Woman sturen!! http://www.youtube.com/watch?v=5LTPRJqt2z4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Yep. Amy winehouse. Ik hoor haar graag maar assiocieerd wel met drank. Alleen al haar naam!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Meiske: van harte met je eerste jaar: B)B):present::present::rose::D:DB)B):present::present::rose::D:DB)B):present::present::rose::D:DB)B):present::present::rose::D:DB)B):present::present::rose::D:DJane; nog van harte met je 6 maanden :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 @Dhendro: wie bedoel je nu? Mij niet hoop ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Even douchen, de was uit de trommel, badkamer is weer lekker fris gepoetst. Om 16.00 uur oefenen, heb er héél veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Luitjes. Ik zit er op het moment helemaal doorheen. Ik weet dat maandag mijn D-day is. Vanavond word ik op de proef gesteld door mensen waar ik meega naar optredens in een gelegenheid waar veel alcohol geschonken wordt. Zou graag normaal kunnen zijn maar voel me een attractie omdat ik geen alcohol mag hebben. Kent een van jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ziza, still in the land of the living.Sober and clean?Vriendelijke groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Yep sober and clean ; alive and kicking ...what about you Soothe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Redelijk Ziza.Nu boodshappen doen. Alles gaat door.Beetje eerstelijnspsychologie.Sta even in de stijgers, maar de fundering is intact.Take care man. Life goes on.Wel droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Oke dan...Wel blijf ademen en wandelen Werkt voor mij het beste... all will be well... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja Desi dat ken ikDaar moet je even doorheenMensen zijn toch voornamelijk met hun eigen glas bezigIk dronk altijd Red Bull, dat stond ook wel stoer ofzo, en je gaat er lekker van uit je plaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Het werkt als je er aan werkt. En dat doe ik volop! Maar er is nog steeds groei Ziza.De groeiert;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Groet:heart: shoppen. Anna komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Desi,Misschien ben je de eerste 10 minuten een "attractie" maar daarna maakt het werkelijk niemand een bal uit of je drinkt of niet behalve jijzelf.Misschien is het wijzer om zulke gelegenheden een tijdje te mijden zodat je een stevigere basis hebt voor je sobere bestaan.Ik ben de eerste 6 maanden nergens naar toe gegaan waar mensen veel alcohol en drugs gebruikten.Heeft voor mij gewerkt.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Desi, het beste is inderdaad niet in moeilijke situaties begeven zoals men aangaf.Maar de andere innemers respecteren dat echt wel.Je hoeft geen tekst en uitleg te geven.Vraagt men iets. Dan zeg je, even een tijdje de rem erop.Later vraagt men niets meer.Zo gek is niet drinken nu ook weer niet.Ook "attracties" raakt men aan gewend.Ik houd wel van een attractie, zo nu en dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Jammer maar mijn partner wil ik ook niet teleurstellen.Hij begrijpt me zeker. De rest kan me kapotvallen!Ben toch geen 0dje. Sorry is een limburgse uitdrukking! Dag iedereen tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nu weg. Desi Haje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Dag, dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Desi,Heb je je wel eens afgevraagd dat als je mocht drinken (ook al ben je van plan het niet te doen) en het loopt uit de hand hoe jouw partner zal reageren ? Teleurgesteld misschien ? Of boos ?En hoe weet je dat het een teleurstelling is voor je partner ? Ja misschien eventjes maar die gaat ook gewoon door met wat hij/zij wil doen , met of zonder jou.En of hij je begrijpt of niet doet ook niet echt terzake.Het belangrijkste is dat jij begrijpt in wat voor situatie je zit en wat je er aan kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 he ik gluur om het hoekje en moet direct lachen!een attractie???het mooiste komt als je NIET drinkt, na een uurtje worden de mensen die wel drinken een mega attractie het eerste half jaar kwam ik nog regelmatig in het cafe, uiteraard op een sinasje, maar vond het behoorlijk leerzaam om naar de drinkende mensen te kijken.ze gaan stotteren, complete onzin verkopen, praten met consumptie, zetten zichzelf voor schut en ga maar doorNou er is maar één groep die we een attractie kunnen noemen en dat is uiteindelijk altijd de groep die wel alcohol nuttigd!!!Desi, gewoon nee zeggen en eventjes geduld hebben en je bemerkt het vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Strak Tasseke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 ha hoe is het met Soothe???dat is weer een tijd terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Er is niet leerzaams aan voor mij om naar drinkende mensen te kijken.De meeste van hen vind ik zwaar tegenvallen want ze drinken te weinig (ik kon het een stuk beter gnagna) en degenen die een stuk in hun kraag hebben ach... heb ik ook wel een last van gehad hahha..Het is veel leuker om met aandacht naar mijn gesprekspartners te luisteren en om dat te kunnen.Vroeger was ik alleen maar bezig met : 1. drinken jullie eens door ... 2. wat een saaie bende hier ergens anders is het altijd leuker en spannender... 3. mensen hebben door dat ik veel drink (paranoia)... en uiteindelijk 4. IK MOET WEG !!Is tegenwoordig wel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden