Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 Februari 2010


sjaak

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kweenie wat je bedoelt, heb wel iets op Marktplaats staan, maar dat is weken geleden..

quote:


Originally posted by:
tasseke

Woman,

was jij dat soms op marktplaats???

anders de tip van flip

sorry, erg onduidelijk

er werden kostuums voor buikdansen aangeboden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiske: van harte met je eerste jaar:

B)B)B)
:present::present::present::present::present:
:rose::rose::rose:
:D:D:D
B)B)B)
:present::present::present::present::present:
:rose::rose::rose:
:D:D:D
B)B)B)
:present::present::present::present::present:
:rose::rose::rose:
:D:D:D
B)B)B)
:present::present::present::present::present:
:rose::rose::rose:
:D:D:D
B)B)B)
:present::present::present::present::present:
:rose::rose::rose:
:D:D:D


Jane; nog van harte met je 6 maanden :present::D:present::rose::present::D:present::rose::present::D:present::rose::present::D:present::rose::present::D:present::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luitjes. Ik zit er op het moment helemaal doorheen. Ik weet dat maandag mijn D-day is. Vanavond word ik op de proef gesteld door mensen waar ik meega naar optredens in een gelegenheid waar veel alcohol geschonken wordt. Zou graag normaal kunnen zijn maar voel me een attractie omdat ik geen alcohol mag hebben. Kent een van jullie dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,

Misschien ben je de eerste 10 minuten een "attractie" maar daarna maakt het werkelijk niemand een bal uit of je drinkt of niet behalve jijzelf.
Misschien is het wijzer om zulke gelegenheden een tijdje te mijden zodat je een stevigere basis hebt voor je sobere bestaan.
Ik ben de eerste 6 maanden nergens naar toe gegaan waar mensen veel alcohol en drugs gebruikten.
Heeft voor mij gewerkt.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, het beste is inderdaad niet in moeilijke situaties begeven zoals men aangaf.
Maar de andere innemers respecteren dat echt wel.
Je hoeft geen tekst en uitleg te geven.
Vraagt men iets. Dan zeg je, even een tijdje de rem erop.
Later vraagt men niets meer.
Zo gek is niet drinken nu ook weer niet.


Ook "attracties" raakt men aan gewend.

Ik houd wel van een attractie, zo nu en dan.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,

Heb je je wel eens afgevraagd dat als je mocht drinken (ook al ben je van plan het niet te doen) en het loopt uit de hand hoe jouw partner zal reageren ? Teleurgesteld misschien ? Of boos ?

En hoe weet je dat het een teleurstelling is voor je partner ? Ja misschien eventjes maar die gaat ook gewoon door met wat hij/zij wil doen , met of zonder jou.

En of hij je begrijpt of niet doet ook niet echt terzake.
Het belangrijkste is dat jij begrijpt in wat voor situatie je zit en wat je er aan kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he ik gluur om het hoekje en moet direct lachen!

een attractie???

het mooiste komt als je NIET drinkt, na een uurtje worden de mensen die wel drinken een mega attractie :D

het eerste half jaar kwam ik nog regelmatig in het cafe, uiteraard op een sinasje, maar vond het behoorlijk leerzaam om naar de drinkende mensen te kijken.
ze gaan stotteren, complete onzin verkopen, praten met consumptie, zetten zichzelf voor schut en ga maar door

Nou er is maar één groep die we een attractie kunnen noemen en dat is uiteindelijk altijd de groep die wel alcohol nuttigd!!!

Desi, gewoon nee zeggen en eventjes geduld hebben en je bemerkt het vanzelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is niet leerzaams aan voor mij om naar drinkende mensen te kijken.
De meeste van hen vind ik zwaar tegenvallen want ze drinken te weinig (ik kon het een stuk beter gnagna) en degenen die een stuk in hun kraag hebben ach... heb ik ook wel een last van gehad hahha..

Het is veel leuker om met aandacht naar mijn gesprekspartners te luisteren en om dat te kunnen.
Vroeger was ik alleen maar bezig met : 1. drinken jullie eens door ... 2. wat een saaie bende hier ergens anders is het altijd leuker en spannender... 3. mensen hebben door dat ik veel drink (paranoia)... en uiteindelijk 4. IK MOET WEG !!

Is tegenwoordig wel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...