suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nee Alf dinsdag voor het eerst, ik ben meer een zorger en een helper geen ikdenkaanmezelftypetje, ja maak er maar een woord van haha. Ik sta voor iedereen klaar dag en nacht en vindt mezelf geloof ik niet zo important. Daar moet dus ook aan gewerkt worden. Je kent mijn wieiswie, ik geloof niet zo in mezelf maar dat komt ooit hoop ik.Vraag het honderd mensen om me heen en die zullen allen verklaren, Suss, prblemen ha ja hoor sure. Ik bewaar het voor mezelf althans ik stop het in mn rugzakje maar mijn kast puilt uit van de rugzakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Dat is een goeie Sjaak maar zag pas nog op discovery hoe ze naar beneden kukelden met zn allen tegelijk:D.mensen op sleeptouw nemen geeft me iets van eigenwaarde, het geven en niks terug hoeven ontvangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hoe kan het in godsnaam dat al die pammetjes over de hele dag niet werken vandaag, normaal kan ik zonder hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ben echt ff snel douchen, kalmeerd misschien wat. 10 minuutjes terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aliciana Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hi, ik ben nieuw hier, weet nog totaal niet hoe dit werkt, want probeer mee te praten met mensen die nu online zijn en net allemaal inlogproblemen. Jij bent nu je nachtdienst al uit... Hoop dat je nu lekker ligt te slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aliciana Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Is er nog iemand?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik ben efkes weg. Ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Welkom Aliciana,Ik ben der nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aliciana Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik snap niks van dit forum. Probeer steeds in te loggen en niks werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hoi hoi, nog even kijken hieren natuurlijk meiske feliciteren, met dr geweldige prestatie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hoi aliciana,blijven oefenen, dan heb je het snel onder contole hier.Hoi VM, suusje en marjo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hoi Witje ,Alici lukt er blijkbaar echt niet in om te reageren!Alles ok met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja prima, VMBen uit eten geweest en net thuis,dus beetje rozig nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Voor mij was vandaag een lange vermoeiende dag, toestanden met Lady T. , kids die moeilijk deden....Maar ik heb net een lekkere Steak gebakken en helemaal op m'n eentje opgegeten!!!Ik hoop dat het etentje lekker was Witje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Was heerlijk en gezellig VMMaarre, eet jij nu net nog een steak op, op dit tijdstip???Dan is de kans groot natuurlijk, dat hij vannacht weer gaat liggen draaien toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Weet het Witte, maar heb echt nood aan gaten vullen met vlees!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nah ja de Hungry zal je niet meer triggeren VM zulle we dan maar denken.Wat een toestand zeg met je vriendin.Wat doet dat met jou en je denken over alcohol?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Maakt me bang?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Heb je er nu ook last van, of heb je het wel een beetje van je af kunnen zetten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Moeilijk!!Ze heeft me gisteren heel de nacht gebeld, de dagen daarvoor ook.Ze wou stoppen maar holde 'snachts stiekem naar de nachtwinkel......Ze was in coma, haar vader belde me wenend, hij is naar haar app. gegaan ,heeft duizend flessen, verstopte wodka gevonden............Ze nam 15 benzo's daags om te stoppen maar met dat gehol naar de nachtwinkel?? Combinatie, teveel, coma, crisis opname!!Iedereen in paniek!! Ik had ze gewaarschuwd dat er iets moest gebeuren, maar ze was te ver heen om naar mij te luisteren, telefonisch!Ik heb hier ook mijn eigen struggles te strijden! Ze woont op 50 km van hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Jeetje wat een strijd heeft je vriendin.Triest he dat het haar niet gelukt is.Ik kan me voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt.het is tenslotte niet niks als je je zo machteloos voelt en haar niet kan helpen.Wel goed van je dat je door hebt dat je met jezelf al zo een strijd hebt.In sommige gevallen kun je eenmaal niet veel doen, ook al zou je het graag willen.Ik zou zeggen, blijf scherp op jezelf, juist nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 pfff, ik schrik van de tijd!de trap is mooi geworden maar nog lang niet af en nu???aan het knokken met de pc om een dvd-tje te branden, wat een ellende zeggebeurt er hier nog iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nina, jezelf niet uit het oog verliezen. Zorgen dat je zelf er niet onderdoor gaat door al de zorg en liefde die je aan een ander geeft. Je bent zelf veel te waardevol om dat op het spel te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 En nu?? ff chillen misschien op dit tijdstip Tas???hee Sjaak, kun je de spanning nog aan?? Nog 1 weekend en dan is t zover... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja Witte, op dit moment gaat het prima. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel zin heb in de carnaval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden