witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Kan ik me voorstellen Sjaak,Ik hou er ook van hoor!!Het is alleen jammer/goed dat het nooit meer wordt zoals het was voor je ADB ontmoet hebt ...Snap je wat ik bedoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 dat lijkt me wel Witte, anders gaat het goed fout VM,ik lees je ervaring met je vriendin.het blijft rot om te zeggen maar de beste hulp die je kan bieden is zelf afstand nemen.even nuchter bekijken wat je daadwerkelijk kan doen en heel strak je grenzen aangeven, bijvoorbeeld "ik wil je niet dronken spreken".het is niet leuk en aardig om te doen maar wel helpend voor haar en beschermend voor jezelf.niemand heeft er iets aan als je zelf er aan onderdoor gaat, jezelf gek loopt te maken, blijft piekeren.potverdrie, op papier ziet dit soort adviezen er aardig uit maar in het echie is het verdomd *****, (lastig dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik snap goed wat je bedoeld. Toch mag ik van mezelf met de carnaval best drinken. Als ik het maar niet meer thuis doe als er niets te vieren is. Zo vaak ga ik niet meer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Mijn collega komt me halen. Etenstijd. Even naar de kantine. Ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja joh, je moet doen wat je wilt en wat voor jou goed voelt hoor Sjaak.Maar ik bedoel eigenlijk.IK wil erom wedden dat je nu onder het drinken, je steeds bewust bent van het feit dat je drinkt.Voor je de ADB site gevonden had, dronk je zonder er bij na te denken.Ik hoorde vanmiddag trouwens een carnavalsplaatje over: ik ben een Belg met een zachte G en een harde L.Ik moest vreselijk lachen toen ze dat begonnen te zingen. Ken jij m ook??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Witte, nee ken ik niet!Ben toch Belg nogthans!!( of hoe schrijven ze dat nochthans??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Nou das best raar dan VM dat jij m nog niet gehoord hebt.Maar ja hij is in Nederland gemaakt he...dat zal het zijn.Hij zal eerdaags ook wel overwaaien naar Belgie, tenzij ze m boycotten natuurlijkbij jullie,dat zou ook nog kunnen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik ga proberen te slapen!!Slaap ze!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Witte stuur em morgen es door kan ik zien of hij geboycott wordt!!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Dat is een goed idee VMIk ga hetzelfde doenWerkse nog ff Sjaak en Tas rustig aan he, en eerst slapen he, voordat je een nieuw draadje opent, jij vroege vogel:)Truste allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Zo ver ben ik nog niet hoor met mn 40+knip en plakcursus.Dat gaat iets langzamer.Misschien moet jezelf ff zoeken op you tube, dat lukt jou vast wel.Nu echt weg,byeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 haha,ik zal me niet aan een nieuw draadje wagen!!!maar slaap lekker beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aliciana Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Eindelijk weet ik hoe ik hoe ik op dit forum kan komen,..Net de hele avond gepraat met Vlaams meisje, maar nu is dit dus ook gelukt.Is er nog iemand wakker? XX aLICIANA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Alici,Fantastisch! Wou net gaan slapen, maar geweldug 't is je gelukkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 niemand meer zinnigs of onzinnigs te melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aliciana Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hi allemaal,Vlaams meisje ben je al naar bed?slaap lekker, was leuk om met je te praten!!Wat ik grappig vind hier is dat niemand het over alcohol heeft,Mag dat juist niet?Is dat een soort taboe?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 hou op zeg!!ik kan het woord alcohol niet meer zien of lezen, hoe dan ook het blijft een drama! geintjenee hoor géén taboe maar zeker ook geen must!het leven bestaat uit meer dan alcohol alleenmaar euuh, heeft u een vraag, opmerking of wat dan ook over alcohol?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Klei-tijdenBuren naar bed..OkeeOok goed!Was ook wel fijn zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aliciana Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Vind jullie stoer allemaal.En ik vind jullie denkers.En wijs.Dat vind ik wel van drank: het stemt tot nadenken.Over alles.Het keert je binnenste buiten.Mensendie ons probleem niet kennen, hebben volgens mij niet zoveel over zichzelf nagedacht als wij.Of is dit onzin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Das een waarheid AlicianaVruchten plukken nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 het potverdrie wingga je net loskomen, ga je richting bedpfff, ik heb altijd pech!!!Aliciana,zijn wij denkers?ja eigenlijk wel.........tenminste de meeste van ons gedwongen maar niet te min hebben we allemaal ons leven wel uitgespit, geanalyseerd, uitgeprobeerd, omgedraaid en het hele proces opnieuw.maar vertel eens iets over jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aliciana Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Zijn hier alleen mensen die nooit meer drinken/en/of dit vol willen houden?Ik ben heel erg onwetend op dat gebied.Ik ben geen alcoholist, maar heb wel een drankprobleem en kan er niet mee omgaan.Maar nooit meer drinken.. Kan ik me niet voorstellen,Ben nu voor het eerst op dit forum.Maar iedereen heeft het over alles behalve drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik ben ook weer terug. Heb lekker gegeten in de kantine. Kippensoep, frites met rauwkost en spareribs. en een toetje na. Ik kan er weer even tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Yep!Muts oplekker koeseWant moe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Aliciana,dit is een momentopnameover het algemeen wordt er juist veel over alcohol gepraat maar ook over het leven.het leventje gaat wel erg veranderen op het moment dat je besluit om aan je probleem te werkenverder hebben we hier totale stoppers, minderaars, rommelaars enziedereen heeft zijn eigen doelstelling maar over het algemeen betekend een drankprobleem dat je vroeg of laat totaal moet stoppen.er zijn maar weinig mensen die uiteindelijk een middenweg vinden.maar hoe zie jij je alcoholprobleem dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden