Mai Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Die Sonja!Aan de stamtafel...Mooie gesprekkenSoms...Moest wel lachen altijd!Nee,niet zeker natuurlijkmaar kan het me zó voorstellenMies op de Chesterfield! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Thanks Teveel!!Ik ben wel nog zo lucide dat ik niet op deze gevaarlijke wegen de auto neem om 10 km te rijden!!Wil natuurlijk ook zeggen slecht of weinig slapen vannacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Ok, mensen, ik ga ook slapen, eerst nog een poosje lekker lezen in bed.Ben morgen nog vrij, ga ik maar eens mijn giga puinhoop van een administratie op orde proberen te krijgen.Wel te rusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Ne gele in lederen tweezit? Of zo ene waar je in je eentje cool kan zitten wezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Tuuuurlijk, gaat Alf weer als ik binnenkom.(Ik moet nog lezen hoor hoe het was, lees alleen net je laatste berichtje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Ik ga naar dromenlandSlaap zacht !Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Hey Alf!Ben je alweer weg?Ik had nog graag een latijnse versie gehad van snippertjes lijmen en kwijlen???LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Sweet dreams Woman!Your doing wellzoals ik het leesGenietgeluk..Mooi meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Vlaams meisje,Als ik jouw hoor (lees) krijg ik wat heimwee... Ben in Merksem geboren en in Neuville, tussen Luik en Namen, op kost school gezeten.En dat Belgie blijft trekken...Die school is nu een hotel, daar ga ik binnenkort toch eens logeren met mijn vrouw.Op onderstaand adres, zie je het.http://www.chateaudelaneuville.be/Groetjes,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Mooi Teveel!Daar was ik eens!Teveel..Maakt niet uitHet was mooiIk ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Harry,volgende week hebben de jongens en wij ook verlof! Ik heb nog niet naar de prijzen gekeken maar ga dat zeker doen!!Misschien een goed idee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Hee Cathy,Dank je wel voor je lieve berichtje. Erg aardig van je.Ik schreef eerder al dat ik lekker bank ging hangen hoor;)Maar met mij gaat het goed hoor,geen bijzonderheden, gelukkig.En dat wil ik ook graag zo houden.Ik ben in ieder geval nog elke dag blij dat ik dit forum heb gevonden en ADB gevolgd heb.Ik lees dat jij ook bar met je"zoektocht" bezig bent. Rustig aan, komt vanzelf wel op znplekkie. Veel suc6 ermee!!!Idd Dar, mij zijn van de lezerige he....Oeps Alf, ik had verwacht dat je alweer volop aan de babbel was.Ik hoop dat je het er een beetje goed vanaf gebracht heb endat het je niet is tegengevallen...In ieder geval weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Hoi Marjo,'k Probeer wel eens een cryptogram op te lossen maar dit is er een met teveel sterren voor mij.Misschien leg je het me nog eens uit...Wel te rusten en droom maar mooi,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Ik probeer pbte beantwoordenHet lukt weer eensnietTot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Vlaams meisje,Moet je wel weten dat vlak bij een knots van een kerncentrale staat.Ik heb daar niets tegen, ben zelfs voor, maar niet iedereen denkt zo.Als je niet bij zo een ding in de buurt wil zitten kan ik je onderstaand aanraden, heel mooi en heerlijk eten, ook drinken maar dat vergeten we vanaf nu...http://www.chateaudupontdoye.be/Groetjes,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Harry,Ik woon al mijn hele leven naast een centrale en opslagplaats!Ga zeker kijken!!Thanks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Vlaams meisjeYou'll be fine!!!!(((( ))))Ik zie je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Misschien komen we elkaar dan tegen Vlaams Meisje,Maar dat weten we dan niet, geinig idee...Anders zou ik je een rondleiding kunnen geven, vertellen of jij slaapt waar ik in de schoolbanken heb gezeten.Ga nu echt naar bed anders hoef ik niet meer te lezen.Slaap ze allemaal en vergeet niet te dromen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Blokjes, snippertjes we repareren ze! We will do it Marjo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Hee da Tas!Hoe was da dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 druk hectisch en zeer zenuwachtigmoet eigenlijk naar bed want morgen weer een belangrijke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 truste lieve Marjo, VM, teveel en tassie.(en iedereen die hierna nog inlogt)Ik ga afsluitenLaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Okee!Dat lukt welna druk,hectischen zenuwachtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Marjo en al de andere nog daarIk ga zo dadelijk mijn lenzen uitdoen en aangezien ik pas morgen een nieuwe bril kan gaan halen zie ik jullie amper nog dus slaap lekkerLiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden