AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Sommige wel sommige niet CycloHet heet hier alcohol de baas, en voor de 1 is dat volledig stoppen en voor de ander is dat met mate drinken. zo dat je de alcohol de baas bent en niet de alcohol de baas over jezelfIkzelf ben er met hulp van al deze lieve forummers:heart: nu ruim een jaar vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 en Monique? hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 AR, Misschien kan jij me helpen met een moeilijke vraag van K.,Morgen is er in school carnaval en hij wil gaan als MIchael Jackson, Hij heeft dus gouden handschoenen ,een mond gedoe, wit hemd etc.Probleem welke broek??? Welke schoenen??Groetjes van hem, het was hij ie zei, maar AR weet alles vraag het hem eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cycloptica Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 een nette broek en mokkasins, heb je dat in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cycloptica Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 een broek met hoog water, dat droeg mj altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cycloptica Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 oja, jullie zijn schatten, met jullie raad kan ik wat, moest ik even kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Zwarte broek of pantalon en zwarte schoenen of juist hele opvallende goudkleurig of glitters KB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Voor K.Foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 K.fotofotoGaaf joh en ik hoop dat je wat aan de foto`s hebt, wèl op je tenen staan morgen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Hé Cyclo je bent al lekker thuis hier hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Nee Dar geen idee, maar ik weet wel dat hij maar af en toe schreef, maar à ls hij dan wat schreef waren het ook wel rake teksten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cycloptica Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 schatten, ik ga weer. fijne avond! en tot snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Fijne avond Cycloen truste:lips:voor straksen eet smakelijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Ben even een boodschap halen tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Is handig hoor, als de super nog laat open is AR.Ik ga vanavond bankhangen.Ben uitgeput.... waarvan? Klusjes, klusjes, klusjes....en dan maar es vroeg naar bed.Dag allemaal, fijne avond en trusten voor straks!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 inderdaad handig en helemaal als je er bijna naast woont;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Ik ga ook weer afsluiten en duik er vroeg in. Trusten mensen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 truste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Goedenavond!Ik wil alle nieuwe mensen welkom wensenGo for it!Hier is de lente begonnen!Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Echt!Ik zag een jongkatje aan een takontspringenTijdens mijn wandelingHet lichtDe vogelsDe geur zelfs alin de verte..Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 truste Dar:lips:truste Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Ik ga afsluiten, heb een te gek avondje gehad met de doedelzakken, lekker sinas gedronken Slaap lekker alvast xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Goedeavond allemaal,Net bij (bijna ex ) man vandaan.Daar gegeten, en gesproken over de papieren afhandeling van de komende scheiding.Moeten we toch samen uit zien te komen he.Ook stom, drinken we allebei eindelijk niet meer, gaan we scheiden.Vandaag, lekker bij de oudjes het huishouden gedaan.Vind het nog steeds leuk werk bemerk ik.Welkom, alle nieuwe mensen trouwens.Ik zag cyclo voorbij komen, en Teveel (leuke naam trouwens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Hoi Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Akelei,Ja, het ging vanavond ook heel rustig.Dat was gisteren wel anders, toen had bijna ex een off dag zoals hij het zelf noemde, en maakte zich over veel dingen zorgen.Gelukkig, hebben we er goed over kunnen praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden