Teveel Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Wel te rusten allemaal, ga nu echt naar bed...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Allez, ik wacht nog even op antw.van de tas en log ik ook uit!!Proberen te slapen!!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Tas ,ik hoor het morgen wel ga naar m'n bedje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 goedenavond iedereen,kom ff kort gedag zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 ha was even mijn tandjes aan het poetsenslaap lekker harryVM,haak je nu in op mij? het rijbewijs bedoel ikik snap hem even niet.ooofffffff, ik wil hem niet snappen, doet altijd nog pijn!over het slapen,ik heb het met die kleine gehad, slaapt niet meer dan 4 uur per nacht en dat doet ze al vanaf baby zijndena zoveel jaar ellende van niet slapen, was ik het zat en heb haar op cursus gezet.mar het is echt een kwestie van gewoonte aanlerenook al kan je niet slapen, gewoon blijven liggen, doe ontspanningsoefeningen of fantaseer een eind heen, zolang je maar niet nadenkt over de dagelijkse beslommeringen.jaja, het klinkt makkelijk maar nu nog even doenmaar toch het proberen waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Slaap lekker VMen hoi jan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 he,hebben jullie het al gezien?Vogel is vandaag jarighoe zou het met onze vogel gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 slaaplekker VMhee Harry, slaaplekker en werkze morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Hee Tas hoe weet je wanneer iemand jarig is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Sorry maar ik moet al weer gaan.Morgen vroeg op.Dat sporten goed is kwam ik vandaag achter.Heerlijk geschaatst op natuurijs in de kou met harde wind. Heerlijk!Morgen weer. Hoera!groetjes en welterusten,Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Jan,dat kan je op de homepage zienonder de mensen die ingelogd zijn.ga lekker slapen, je hebt weer een dag geredwelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Hee Vogel!Ze is van hierzeg maar..Gefeliciteerd Vogel!Tas, zo is hetgewoon blijven liggenIk lijk alles weer kwijtIk vind dat heel gekMaar kennelijk werkt het zoNet een mooie sms van eenvriendin van heel lang geleeHet sterkt!Alles sterktHet boort weerongekende krachtenaan..Al blijf ik gevoeligVoor de buitenwereldDie de buitenwereld niet is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 ik geef de moed op!ruzie met een prijsstickerheb mijzelf vandaag verwend met een pyamanieuw levendan ook nieuw slaapoutfitjeben die spijkerbroek ook zatdat is mooi marjoberichten van oude vriendendat is zomaar een kadootjeennuuuhhh,er is maar één ding wat belangrijk is en wat je niet mag kwijtrakendat ben jezelf!de rest kan je laten rondslingersteekt vanzelf de kop weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 een heel verhaal om iets te zeggen en dan uiteindelijk het vergeten ik ga naar bed!welterusten en doe vannacht geen dingen die ik ook niet zou doen (makkie!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 VmMorgen zal ik je uitgebreid antwoorden Help me even herinneren, ok ? quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeWoman, Ik zou nu moeten gaan slapen want ik moet er om half 8 uit!! Maar ik kan helemaal niet slapen!! Jij weet beter dan wie dan ook hoe doe ik dat? 'S middags dutjes doen is fataal! dan slaap ik helemaal niet meer normaal en ben ik contant moe!! Normale ritme terug vinden!!! Maar hoe??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Slaap!Gij slaap-gebrekkigen!Slaap....Hush... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 https://rational.org/index.php?id=59rrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden