VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Bollie ik mis Niky op het forum!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Lieve marjo,Ik had me voor genomen om niet meer op je te reageren omdat ik nooit een reactie terug krijg dus denk dat je mij niet moet maar wil je toch heel veel sterte wensen. Als ik je berichtje van net lees voel ik me treurig en moe worden. Ik zou zo graag willen dat je onderhand eens een fijn rustig leven krijgt waarin je kunt genieten van alles. Ik wens je vanuit het diepst van m'n hart, heel veel kracht en wijsheid toe. Ik hoop dat het geluk gauw terug komt bij je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 O jee, Teveel, de vrouwen zijn uitgebroken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nietrs meer gezien van JanDoedel, of heb ik het gemist?We gingen zo 'n beetje gelijk op, maak me een beetje zorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ja Nien ik mis hem ook. Onze kapitein. Hoelang is hij nu weg? Voor mijn gevoel al eeuwen.Die broek past me niet meer, dus als hij jou past is ie van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Veel sterkte Marjo, ik hoop dat je je snel beter voelt en je een beetje rust vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 If you can beat them, join them zou ik dit geval zeggen ExFe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Net een sms-je gekregen van mijn baas dat hij het blijkbaar een leuk feestje vond vrijdag. Ik ben uiteraard blij dat ik blijkbaar dan toch niks ergs gedaan heb. Maar jullie moeten niet bang zijn, dit doet niks af van mijn voornemen om mijn drankgebruik onder controle te krijgen. Wat heb je aan leuke feestjes als je je ze niet herinnert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 @Marjo, ik hoop dat je het vindt en denk nog even aan wat ik je gisteren zei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Toch mooi dat je je geen zorgen meer hoeft te maken om naar je werk te gaan, Mimi.En inderdaad, gewoon volhouden nu, je hebt de eerste, hel grote, stap gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Juist Teveel, de weg van de minste weerstand kost de minste energie om af te leggen, ergo is dit tevens de minst milieu belastend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Teveel, niet gaan doemdenken joh. Misschien zit hij morgen weer vrolijk bij ons op het frum.En het is hier een komen en gaan hoor. Ik heb al zoveel mensen voorbij zien komen en dan ineens hoor je niets meer. T'Is hier net een doorgangshuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Even een dienstmededeling:Ik ga even wat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Eet smakelijk Feestbeest, ik krijg koffie, Nespresso Variations Creme de Marrons, heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Bolletje,Je hebt gelijk, er zal wel niets aan de hand zijn.Zie hier toch ook veel mensen die al jaren geleden zijn aangemeld.Maar ze kunne natuurlijk af en toe best een poosje weg zijn.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: bolletjeNou Ex ik betaal dus never nooit geen belasting voor m'n katten. die niet verder komen dan mijn eigen tuin die ik netjes samen met mijn huis, gekocht heb. En de eerste de beste die hier binnen komt om belasting te vragen werk ik eigenhandig, heel vlug de deur uit, niet goedschiks dan kwaadschiks maar hij zal de deur aan de buitenkant heel vlug zien hoor. :$ Hier leren we een andere kant van Bol kennen..Trouwens die had ik al eens gezien gelet op dat winkelverhaalmet die vrouw met hond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: bolletjeDadelijk moeten we ook nog belasting gaan betalen voor de vlooien die ze mee nemen. Ja ze doen hier echt alles om aan geld te komen hoor. Dadelijk moet je nog belasting gaan betalen omdat je geen hond hebt. Dat is eerste is geen gek idee...Dat laatste dan weer niet natuurlijkEn levert niks op want er zijn er niet zoveel zonder hond hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: TeveelOkido ExFeestbeest,Heb bijna altijd een afwijkende mening, het houdt de discussie wel levend.Had mijn vrouw trouwens zo 'n gloeiende hekel aan, als ik te veel gedronken had, wanneer niet dus, bleef ik maar door drammen, moest en zou gelijk hebben.Buitengewoon vervelende eigenschap...Die herken ik wel TV,maar dat wordt niet minder nu ik niet meer drink hahatrouwens M (vrouw) kan er ook wat van...Loopgravenoorlog...Maar neehet is toch wel minder eigenlijk nu ik het zo opschrijfIk discuzeur nu toch wat anders..mmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: womanNog steeds niet juist Alf !!! Foei ! quote: Originally posted by: Alfquote: Originally posted by: womanEuh....pardon ????? Nu zeg je iets heel raars Alf...... Eh ach nee snap tbedoeld om voor mannen op te treden natuurlijk!die moeten er naar kijken en dan is rood natuurlijk de kleur van de passie en de hartstocht... Help, zweet breekt me uitwat is er nu nog niet goed W.?Spreek recht, o genadigeIk kan het ok googelen maar hoor het liever van uwe genade... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: bolletjeKom maar op hoor Exje. ik lust je rauw, maar wel beloven dat je geen boek in je broek stopt. Trouwens dat voel ik zo hoor, dat stuitert niet als je mept. En als je jarig bent krijg je meppen met een zweepje als verjaardagskado goed? Ik leer Bol steeds beter kennen, al doorlezende door de dagdraad pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Och nee hoor Alf.Als ik nuchter ben dan dram ik niet zo.Ben dan graag bereid het vanuit iemands anders zichtpunt te bekijken.En helemaal niet te beroerd mijn ongelijk toe te geven.Maar als ik gedronken heb graaf ik me helemaal in, dan kan ik gewoon niet meer terug.En als er dan iemand in het gezelschap is met dezelfde afwijking word het er niet leuker op.Weer een reden om voortaan maar geen eer meer aan Bachus te betonen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: MimiNet een sms-je gekregen van mijn baas dat hij het blijkbaar een leuk feestje vond vrijdag. Ik ben uiteraard blij dat ik blijkbaar dan toch niks ergs gedaan heb. Maar jullie moeten niet bang zijn, dit doet niks af van mijn voornemen om mijn drankgebruik onder controle te krijgen. Wat heb je aan leuke feestjes als je je ze niet herinnert. Dat je baas het een leuk feestje vond wil denk ik nog niet alles zeggen..Hij vond het leuk ja...en waarom sms't hij jou op zondag daarover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Maar wel goed dat je voornemen om niet te drinken hierdoor niet verandert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 'n avond Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Zo, heb even de geschiedenis van de buikdansdoorgenomen, lacune in mijn, toch zo omvangrijke, kennisik geef het toehet zij zo weer wat geleerd.Overigens las ik dat mannen toch ook wel eens de buikdans praktiseren en dat er zelfsvrij goede dansers (geweest) zijn.Mijn beeld is idd vervormd door film en tvNeem me niet kwalijk W.Ik zie nu alles in een anderlicht. Het buhnelicht.Vind rood toch mooier...b-dans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden