ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Maar ik doe Pandora's doos even dicht, dit is een forum voor mensen met een alcohol probleem en geen NUjij.nl of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hou ze sterk Ex! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Wat ik trouwens wel tekenend vind, menig zondag als het slagveld bij het Feijenoord stadion weer ontruimd is, en de colonnes van de bereden politie weer terug zijn naar hun stallen, ligt het ganse plein van honderden bij honderden meters, plus de ruime omgeving, onder de paardenvijgen, en dat duurt wel even eer dat weg is. (dag of 3) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik ben nog niet weg hoor VM, ik zet alleen het gashendel een paar tandjes lager, veel gezelliger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Idd. ex! Anders verschijnen mijn posts weer viijf keer ofzo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Als dat door mij komt, Vlaams Meisje, dan spijt me dat...Harry:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 @VM, Dat zou wat wezen zeg, ben je gestopt met drinken, krijg je het van woede aan je hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nee hoor Harry, maar als ik een tandje terug doe, blijft het voor iedereen gezellig, 10 mensen, 10 standpunten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ja zeker Exfe, en ik sta helemaal achter Bolletje haar slogan:Leer een ander te accepteren zoals die is.Respect voor je medemens kan helemaal geen kwaad hoor!!!!!!! Laat mensen in hun waarde.Dus nogmaals, mocht ik iemand gekwetst hebben of boos gemaakt, dat was beslist niet mijn bedoeling, sorry.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Lieve Teveel. Van waar dat gevoel dat je iemand gekwetst zou hebben? Ik kan het n.l. nergens terug vinden kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Er is helemaal niets aan de hand wat mij betreft, de fout ligt eerder nog bij mij, de natuur is voor mij nogal een heet hangijzer.Ik wil nog wel eens, in een discussie daarover, een beetje teveel opgaan in alle dingen die ik verkeerd zie gaan, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Vandaar die tandjes terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 'k Had echt het idee dat Vlaams Meisje zich behoorlijk opwond over mijn zienswijze.Misschien overschat ik mezelf en denkt ze alleen maar "idioot", ik hoop dat laatste maar.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hey Harry, ik heb haaientanden!! Maar jij bent lief!!!!Niks met jou te maken hoor!!Ik ben nu eenmaal impulsief!Bollie weet dat ze me soms over haar knie moet leggen en zeggen shttt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Gelukkig, een pak van mijn hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 @VM, zou Bol mij ook eens een keertje over de knie nemen?normaal moet ik daar een hoop geld voor betalen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ex. dat soort van info mag ik van cia niet gratis doorgeven!!Wat niet weghoudt dat we over percentages kunnen praten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 @VM, als ik nou wacht tot mijn verjaardag, zou het dan gratis mogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nog steeds niet juist Alf !!! Foei ! quote: Originally posted by: Alfquote: Originally posted by: womanEuh....pardon ????? Nu zeg je iets heel raars Alf...... Eh ach nee snap tbedoeld om voor mannen op te treden natuurlijk!die moeten er naar kijken en dan is rood natuurlijk de kleur van de passie en de hartstocht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Teveel niet Teveel de schuld naar jezelf toe trekken jongen. Je hebt je voor niets druk gemaakt.Nieneke is nu eenmaal een drukkertje en spontaan hoor, maar er zit geen greintje kwaad bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dat moet je met CIA of nog erger KGB die nog steeds stiekem daar zijn, bespreken Ex. Zal ik een goed woordje voor je doen?? We moeten oppassen dat we niet van hier verbannen worden; naar Frans Guyanna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Kom maar op hoor Exje. ik lust je rauw, maar wel beloven dat je geen boek in je broek stopt. Trouwens dat voel ik zo hoor, dat stuitert niet als je mept.En als je jarig bent krijg je meppen met een zweepje als verjaardagskado goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Huisbezoek achter de rug en zaterdag komt woody! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dank je Bolletje, ik ben weer helemaal gerust gesteld.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ha ha! toch gratis! wat een feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden