VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Voila de die Alf,Hoe komt het toch dat steedds ik me opwind, mijn posts, of zelfs als ik me erg opwind, drie keer verschijnen!!Bij deze, zijn jullie gewaarschuwd!! Als ze meer dan drie keer verschijnen word ik boos!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Voila de die Alf,Hoe komt het toch dat steedds ik me opwind, mijn posts, of zelfs als ik me erg opwind, drie keer verschijnen!!Bij deze, zijn jullie gewaarschuwd!! Als ze meer dan drie keer verschijnen word ik boos!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nien als dat morgen dan maar niet is dat je boos bent anders stuur ik je zonder de kids, rechtsomkeer terug naar huis. Zo dat weet je dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dar Bedoel je het hondje van Mimi dat nog zo jong is?Ik begreep 1 jaar en 8 mnd. maar dan zal ik het wel verkeerd gelezen hebben.Had jij de foto ook gezien van die robbedoes? Prachtig lieve ogen, een beetje schuin naar beneden lopend en het snoetje dat er op staat. Een prachtig kereltje. Met zwarte lippen. Heel apart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nee, maar wel katten dus, Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Jippie, hoi ik zie dat Mariek ingelogd is. Ben heel erg benieuwd hoe het met haar is dus Mariek, laat heel gauw weten hoe het nu met je gaat meis. Ben ontzettend nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 En waar is ie dan naar toe Dar?O, jij kent JB ook?Nee geen film, een biopic geloof ikZe heeft overigens in de yobyalP gestaanDat heb ik natuurlijk meteen even gecheckt:D:P Idd, in 2007, was ze 43... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nog véééééél meer films hoor Alf !Maar ja het moge duidelijk zijn dat we niet dezelfde filmsmaak hebbenJij houdt van films als Shaggy, dat vind ik nou echt een vreselijke film.Zwaar depressief word ik daarvan quote: Originally posted by: AlfAch ja VM heb even gegoogeld, actrice dus, bekend van The E. patient een vreselijke film... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nee geen film, een portret, om 18.10 op Ned. 2 quote: Originally posted by: DarKomt er een film met Juliette Binoche? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Fout WomanIk houd helemaal niet van Shaggy, heb dat alleen aangegeven voor de liefhebberswaar ik niet bij hoor, verre van.. en de The Unbearable L. en Chocolate zijn wel goede filmsvan JB..dus het valt wel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Even ter illustratie van mijn filmsmaakop de BBC vanavond een prachtige filmgenaamd Rabbit proof fenceKijk dat vind ik ook mooi....rabbit proof fenceEn vooral waargebeurd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Jullie hebben het inderdaad juist gelezen Dar en Bolletje, hij is 1 jaar en 8 maanden. Er is inderdaad wel een contactpersoon hier in België en aangezien ik er vanaf volgende week zelf als vrijwilliger begin te werken zal ik wel veel feedback kunnen krijgen. Ik vond Bolletjes tips ook echt heel interessant, ik ga daar zeker rekening mee houden. Trouwens leuk dat jullie Woody ook zo'n schatje vinden om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 DarIk wilde als kind graag een hondzou ik toch iets hebben wat onvoorwaardelijkvan me houdt, dacht ikmocht niet want flatbewoners he en de buren.. Nu ben ik een kattenliefhebber, M ook, maar M. is allergisch voor huisdieren met harendus dat gaat ook niet door.Hier zwemmen enkel wat vissen rondop de kamer van de kinderen..Oudste zoon heeft een mooi aqua en de anderen hebben goudvissen...Ach wel handig, hoeven niet uitgelaten te wordenkrabben niet aan de stoelpotenen blaffen niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 MimiBol geeft altijd interessante tipsze is het orakel van dit forumen nog veel meerbruine beer enzo...pijnboom etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dar Daarom had ik wild ook tussen aanhalingstekens gezet. Ikzelf heb in Griekenland ook van die stumpers gezien. Een had net jonkies gekregen. Niemand van de Grieken mocht er bij komen maar wel de toeristen. Ja die waren lief voor die diertjes.Ach ik had ze toen allemaal wel mee willen nemen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: Alf[/ pijnboom etc. Alf ik ben alleen m'n pit kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ben hondenman, heb nix met katten.Ben wel voorstander van kattenbelasting.Da's eerlijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ja Dar die is prachtig !Al een paar keer gezien en ik denk vanavond nog wel een keertje. Grote kwaliteit !Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en ik ga nu definitief voor de volgene kleuren (voor mn kostuum)OliezwartDonkerbruinBronsOranje (een opvallende tint)Goud Dank jullie voor het meedenken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: DarH Ik heb wel zin in een film vanavond, zou dit wat zijn? Darlijkt me niks voor mij danmaar voor een romantisch typ als jij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: AlfMimi Bol geeft altijd interessante tips ze is het orakel van dit forum en nog veel meer bruine beer enzo... pijnboom etc. Haha Alf, ja ik heb op de anderhalve dag die ik hier ben al gemerkt dat Bolletje altijd veel goed advies klaar heeft voor iedereen, ze komt mij alleszins als een superlieve en warme persoon over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Haha DarJa ben erg obstinaat vandaagDe flessen rosé vliegen me om mn oren. Misschien maar even een valdispertje erin ....Ja laat ik dat maar doen. quote: Originally posted by: DarWoman, het is wel lastiger om jou met je nieuwe LOOKS als buikdanseres voor te stellen.. maar alles went wel hoor, denk ik Nou ik ga de keuken in. In de hoop dat straks zoon toch ook een hapje mee eet! Dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 O Mimi wat ontzettend leuk dat je als vrijwilliger daar gaat werken zeg. Weet je al een beetje wat je precies gaat doen? O wat ben ik benieuwd zeg. Wat ontzettend leuk voor je en wat goed van je dat je al gelijk iets gaat doen. kijk dat zijn mensen die van aanpakken weten. Goed hoor. Ik ben zo blij voor je:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: womanIk heb er nog eens een nachtje over geslapen en ik ga nu definitief voor de volgene kleuren (voor mn kostuum) Oliezwart Donkerbruin Brons Oranje (een opvallende tint) Goud Dank jullie voor het meedenken ! Ik had rood geadviseerd en buikdansen is toch oorspronkelijk bedoeld voor mannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Euh....pardon ?????Nu zeg je iets heel raars Alf...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Alf en een poedel? Daar schijn je niet allergisch op te reageren. Ja het zijn van die kleine keutellikkertjes maar erg lief. Of een chinees naakthondje? Niet om aan te zien maar ontzettend intelligent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden