Spring naar bijdragen

Zondag 14 februari 2010


rapilos

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
bolletje

Mimi is Nono honden gewend?




Nee en aan zijn reactie erop, in de wachtzaal bij de dierenarts kan ik ook merken dat hij niet direct de beste vriendjes gaat worden met Woody maar ik hoop toch dat het na een tijdje wel los zal lopen. Ik hoop vooral heel hard dat de kat niet weg gaat blijven want daar zou ik wel kapot van zijn. Woody is gelukkig erg klein (26 cm) dus misschien dat hij dat minder als een bedreiging zal bekijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 463
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mimi hebben ze je ook een beetje advies gegeven hoe je dat kunt voorkomen. Ik bedoel dat ze elkaar in de haren gaan vliegen? Heeft Momo een hokje waar ze in kan als het hondje komt? Of andersom?
Want een vreemde hond kan zo maar helemaal niets van katten willen hoor. En hij komt uit een asiel in Spanje> betetent dat, dat hij voorheen in het wild leefde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ophouden met die foto's
ik krijg ter plekke heimwee,
nee hoor, tis prachtig,maar tis ook maar
wat je zoekt, het weer is niet altijd
even prettig.
En inderdaad E is wat zoeter, maar dat verschilt ook per
county hoor en dan ook al die dialecten, had ik het ene net
onder de knie kon ik bij de volgende weer opnieuw beginnen

EFB, ik was alleen en spreek aardig E. en daardoor heb ik
vrijwel alleen maar hele aardige mensen ontmoet
Reisde ook met de trein, ook een hele aparte ervaring..
Praat wel over 30 jaar terug...
En Shetland ik wou het net zeggen, heb Sh fiddlers ontmoet
in Edinb. Werd uitgenodigd in Sh. maar kon toen niet. Is later niet
meer van gekomen, jammer.
Overigens in de trein meer mensen ontmoet
die me uitnodigden bv naar Alderney te komen
Maar ja dat zijn wel uithoeken allemaal en ik wilde zoveel zien..

Vind Wight ook een prachtig eiland, ach ik kan wel uren doorgaan

Was de laatste vak. dat ik alleen reisde, daarna met vrouw verder
en die houdt meer van de zon, haha
Maar ook van Eng. want kijkt graag naar Eng series van die detectives enzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Mimi hebben ze je ook een beetje advies gegeven hoe je dat kunt voorkomen. Ik bedoel dat ze elkaar in de haren gaan vliegen? Heeft Momo een hokje waar ze in kan als het hondje komt? Of andersom?


Want een vreemde hond kan zo maar helemaal niets van katten willen hoor. En hij komt uit een asiel in Spanje> betetent dat, dat hij voorheen in het wild leefde?



Ze weten zelf zijn voorgeschiedenis niet helemaal dus ik kan ook niet inschatten hoe Woody tov Nono zal staan maar ik hoop gewoon dat zoals VM zegt het wel zal loslopen. Sommige van mijn vrienden snappen totaal niet dat ik zo'n hondje in huis ga halen maar ik neem liever zo'n hond in huis omdat ik het zo zielig vind, al die dieren in asielen. De kat en hond van mijn grootmoeder hebben het ook nooit goed kunnen vinden samen maar bleven dan gewoon uit mekaars buurt en dat scheen wel te werken. Ik zou het natuurlijk wel het leukst vinden als ze allebei bij mij kunnen slapen want dat doet de kat nu ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ExFeestbeest

Hoi VM, tja ik ben goed gammel dus hoe gaat het met me?


Niet best, loop de deur weer plat bij huisarts.


Maar heb het voor de rest wel naar m'n zin.



Hoe is het met de ammoniak, vond dat verontrustend om te lezen gisternacht..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha leuk zeg verkleedpartijtjes, moet smakelijk lachen om Kate :)
Ben nog steeds goed sjaggi
Ben maar flink tekeer getrokken in mn atelier. Met kastjes schuiven enzo.
Nog steeds wel trek, niet echt overgegaan sinds gister. Maar even struisvolgeltje spelen. Kop in het zand en doorfietsen.
Doe je mee Marjo ? of heb je al gehaald ?
Samen sterk is wat makkelijker ?
Gewoon vandaag weer een droge dag ?
De trek gaat over, de trek gaat over, de trek gaat over !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat wel he Ex. moe want ik ben al van vijf uur vanochtend aan het sponzen ,smurffen etc kijken, heb sneeuw stormen moeten trotseren, nu wou ik net beginnen aan tortilla, lekker makkelijk en gezond.

Maar ze beginnen weer net in mijn oren mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa te gillen, hij heeft mijn speelgoedje af gepakt!!!!!!!!! Van mij boenk, trek sleur!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu nog de wecee schrobben en daarna lekker douchen en tijd voor mezelf.
Vanavond patatdag en straks Julliette Binoche op tievie.
Het wordt vanzelf wel weer prettiger.
Mits ik de eerste laat staan, anders wordt het alleen maar nog vervelender.
Marjo ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mimi wat ik zelf altijd doe is in eerste instantie kijken hoe ze op elkaar reageren. Het is inderdaad zo dat je een (wilde) hond krijgt, van nature een jager. Maar wat wil helpen is dat je hem op schoot neemt. Katten zijn niet jaloers, honden wel dus dat zou al verkeerd kunnen gaan als je de kat op schoot neemt. Verder, als de kat een keer uit zou halen, weet hij z'n plaatsje en als hij niet al te dominant is zal hij zich daar aan houden. Als ze gaan vechten en het loopt niet echt uit de hand, laat ik dat altijd gebeuren, omdat dan bepaald wordt wie de baas in huis is.
Soms doen mensen de hond voor een paar dagen in een bench als de kat binnen is. En halen ze de hond eruit als de kat niet thuis is. Zo kunnen ze langzaam aan elkaars lucht wennen. Vaak zie je dat mensen de dieren bij elkaar zetten, dat is verkeerd. Daarmee worden ze gedwongen en dat is niet goed. Maar het zal echt niet zo maar lukken hoor. Zeker als de kat geen honden gewend is. Dit is een lang groeiproces maar op den duur gaan ze elkaar accepteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...