Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 463
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Wat ik trouwens wel tekenend vind, menig zondag als het slagveld bij het Feijenoord stadion weer ontruimd is, en de colonnes van de bereden politie weer terug zijn naar hun stallen, ligt het ganse plein van honderden bij honderden meters, plus de ruime omgeving, onder de paardenvijgen, en dat duurt wel even eer dat weg is. (dag of 3)

Geplaatst

Ja zeker Exfe, en ik sta helemaal achter Bolletje haar slogan:

Leer een ander te accepteren zoals die is.
Respect voor je medemens kan helemaal geen kwaad hoor!!!!!!! Laat mensen in hun waarde.

Dus nogmaals, mocht ik iemand gekwetst hebben of boos gemaakt, dat was beslist niet mijn bedoeling, sorry.

Harry

Geplaatst

Er is helemaal niets aan de hand wat mij betreft, de fout ligt eerder nog bij mij, de natuur is voor mij nogal een heet hangijzer.
Ik wil nog wel eens, in een discussie daarover, een beetje teveel opgaan in alle dingen die ik verkeerd zie gaan, vandaar.

Geplaatst

'k Had echt het idee dat Vlaams Meisje zich behoorlijk opwond over mijn zienswijze.
Misschien overschat ik mezelf en denkt ze alleen maar "idioot", ik hoop dat laatste maar.

Harry

Geplaatst

Hey Harry, ik heb haaientanden!! Maar jij bent lief!!!!
Niks met jou te maken hoor!!:present:

Ik ben nu eenmaal impulsief!
Bollie weet dat ze me soms over haar knie moet leggen en zeggen shttt!

Geplaatst

Nog steeds niet juist Alf !!! Foei !

quote:

Originally posted by:
Alf

quote:

Originally posted by:
woman

Euh....pardon ?????

Nu zeg je iets heel raars Alf......

Eh ach nee snap t

bedoeld om voor mannen op te treden natuurlijk!

die moeten er naar kijken

en dan is rood natuurlijk de kleur van de passie en de hartstocht...

Geplaatst

Teveel niet Teveel de schuld naar jezelf toe trekken jongen. Je hebt je voor niets druk gemaakt.
Nieneke is nu eenmaal een drukkertje en spontaan hoor, maar er zit geen greintje kwaad bij ;)

Geplaatst

Dat moet je met CIA of nog erger KGB die nog steeds stiekem daar zijn, bespreken Ex. Zal ik een goed woordje voor je doen??

We moeten oppassen dat we niet van hier verbannen worden; naar Frans Guyanna!

Geplaatst

Kom maar op hoor Exje. ik lust je rauw, maar wel beloven dat je geen boek in je broek stopt. Trouwens dat voel ik zo hoor, dat stuitert niet als je mept.:P
En als je jarig bent krijg je meppen met een zweepje als verjaardagskado goed?;):P

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...