AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goede morgen allemaal,Maak er een fijne dag vantot later:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 he goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 er is er een jarig hoera!hoera!Tijn van harte gefeliciteerd!!dat je maar een mooie dag mag hebben vandaag en ouderwets verwend wordt: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 morning de morning everybodyvalt wel mee met de kou hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 echt koud is het hier nietkan ook niet andersouderwets op de bank in slaap gevallenen vannacht om drie uur kon ik thermosstaat niet zo goed lezenhet is dus 17,5 graad hiervervolgens doet alles pijn en een hoofdpijn van jewelsteheb juist de neiging om de deur eens open te gooienvoor de broodnodige frisse lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goede morgen alllemaal en Tijn van harte, maak er een feestdag van.Laten we er allemaal maar een mooie droge feestdag van maken...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Tas,Het is hier droog en absoluut windstil, als dat bij jouw ook zo is zijn het de ideale omstandigheden voor een verkwikkende wandeling, nog heerlijk rustig nu.Wat je ook doet, knap maar snel op en pluk de dag, 17 februari is eenmalig, kun je nooit meer overdoen.Oeps, zo vroeg al zo zeveren :$Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Morrie allemaal!!!!Vandaag een cursus.De hele dag luisteren en oplettenDas niet mn favoriet zeg maar.Tijn van harte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Fijne dag Witte,Hoop dat het een interessante cursus is.Ik mis nog wel eens een stukje als het me niet echt boeit en het is zo genant als ze dat in de gaten hebben.Nou was mijn laatste cursus weliswaar toen ik eigenlijk geen dag echt nuchter begon dus misschien valt dat nu wel mee.Veel plezier in elk geval en als je er iets nuttigs van opsteekt deel het dan met ons,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 har,ik ben nu nog even druk bezig met de ontbijttafel!!kleine moet toch wel met een volle buik de deur uit!maar inderdaad17 februarieen verschrikkelijke mooie ochtend om te gaan wandeleneerst even de tortelinni erin werken voor de broodnodige energieen dan17 februari............ here i come!!morge Witte,pfff, de hele dag stil zitten en alles nog onthouden ook!!ik heb met je te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dank je wel Teveel!!Ik g mn best doen....Jij ook een heerlijke dag toegewenstIk wens jullie allemaal een hele fijne dag.Ik ga genieten van de zonsopgang..Daren Tas tis echt te koud nog hoor, om de deuren nu al open te hebben...Laterzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Prachtige dag om met een wandeling te beginnen, blauwe lucht, windstil, zon die langzaam zich laat zienen als je goed om je heen kijkt zie je dat de bomen en struiken stiekem knopjes hebben gekregendie zaten eerst verstopt onder de sneeuwde duiven hebben het ook al erg druk en je hoort steeds meer en meer vogelsIk kan het me nog niet voorstellen, maar ik geloof dat we eindelijk toch richting de lente gaan?!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 ha morge tapas,ik zit net naar de tuin te kijken!het viel me in een keer op dat alle sneeuw weg ismaar verder ligt de tuin brak mooi klusje voor vandaag!de tuin een beetje fatsoeneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goedemorgen iedereen!De zon schijnt hier al, heerlijk. Gefeliciteerd Tijn met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hai luitjes,Vind Caro Emerald geweldig, word zo blij van die muziek en onderstaand clipje er bij geweldig.Ai, en nu vinden jullie het allemaal niets natuurlijk, nou ja smaken verschillen... Hoorde het net en moest het even delen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Thanks harry!!!ik vertrekheupwiegend langs de stratendromend over een nacht als dezeflanerend en genietendik ben op weg!!ik maak er wat vantenslotte maar 1 keer 17 februarilekker nummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hoe krijg je de smiley's in de berichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 In de tuin werken is ook lekker Tas!!Lekker muziekje Teveel!! Prettig wakker worden!Tjonge ik had gisteren een dag, 3 vergaderingen: 2 gepland en 1 ongepland7 uur vergaderen op 1 dag!en ik heb het nog volgehouden ook!!Vandaag werken en smiddags een bespreking voor een fotografie-opdracht.Een mooie oude kerk fotograferen van binnen voor ansichtkaarten. Spannend wel!!Het is momenteel wel balanceren op de grens hoor en ik moet goed opletten dat ik niet teveel aan ga pakkenwant anders stort het bouwwerk zo weer in!maar het gaat gewoon goed en dat is fijn!Nu proberen om dat vast te houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Moggûh!Het ziet er inderdaadzeer prettig uit buiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goeiemorgen.Summer, rechtsboven in je berichtvenster staat "selecteer emoticon" en de rest wijst zich vanzelf.In de tuin werken? Als je hier een spade in de grond wil steken heb je zowat een electrische hamer nodig, zo hard bevroren is de grond nog.Ik heb vanmiddag de intake bij PsyQ. Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Goedemorgen,het ziet eruit als lente buiten,heerlijk.Ik had vanmorgen het snode plannetje om niette gaan werken vandaag.Nee, dat doe ik toch maar niet plicht is plicht.Ik werk op AT basis, 2 dagen per week,meer kan ook niet want de andere 3 dagen ben ik in de dagbehandeling.Ah Vie, eindelijk.Spannend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Morge Vie,Geen idee of dat heftig is zo 'n intake bij PsyQ. maar wens je voor de zekerheid maar heel veel sterkte. En het dient ongetwijfeld het doel dat je nastreeft.Hoop dat het een hele mooie dag voor je word,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dat is zeker spannend Vie,veel succes vandaag, enne.... die therapeuten zijn ook maar gewoon mensen he!!Ik ben zo weer weg, fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Heel goed Albertina, niet versagen, dat zou deze mooie dag uiteindelijk iets minder mooi maken voor je.Wat is AT basis?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dankje Vie, Kun je ook smiley's krijgen in Quick Reply? Of kun je ook via nieuwe discussie reageren. Of heb je dan een hele nieuwe discussie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden