Spring naar bijdragen

Donderdag 18 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Realiseer me weer eens dat ik w.d.b. geweldige ouders heb gehad. die hadden het motto, wat je ook doet, blijf met je poten van kinderen af.
Ik ben erg afgeremd in m'n jeugd omdat ik erg nieuwsgierig was naar sex. enz. Dit werd afgeremd door mijn ouders en ik ben altijd vreselijk bang gemaakt voor kinderlokkers. Dat ik er wel mee in kontact ben gekomen, is een andere zaak maar die angst zat er goed in. Daardoor hadden ze weinig vat op mij. Gelukkig.

Goed mensen ik ga weer eens naar Jos toe. Kijken hoe het nu met hem is.
Later allemaal.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallootjes
Lekker wakker georden met Loreena Mc Kennett
Vandaag deed ie het wel goed. Fijn hoor !
Kan het iedereen aanraden zo'n cedeewekker.
Hij geeft alleen megaveel licht. Electric Blue
Die heb ik gericht op een palmboom dus dat ziet er nu ook mooi uit. Beetje magisch.

Vandaag buikdansen jippieieieieie
Echt heel veel zin
Ook in de workshop van zondag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Most people tell you they want to get out of kindergarten,
but don't believe them. Don't believe them! All they want
you to do is to mend their broken toys. "Give me back my
wife. Give me back my job. Give me back my money. Give
me back my reputation, my success." This is what they
want; they want their toys replaced. That's all. Even the
best psychologist will tell you that, that people don't
really want to be cured. What they want is relief;
a cure is painful.

-- Anthony de Mello

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje ik heb hier ook een bedstee, in de woonkeuken.
Als ik zover ben wil ik de deuren eruithalen en een soort nisje maken waar jedan kan zitten. Met veel kussens en een marokaanse lamp enzo :)
Mijn hondje eet ook heel slecht. Moet het echt 3 keer joepiedepoepie aanbieden en dan nog eet ze met moeite. Natuurlijk alles al geprobeerd.
Wat ze wel helemaal te gevindt is bami, gister weer gehaald en dan zit ze al te wiebelen in de fietsmand. Ze heeft drie borden opgegeten gister !
Wil eens uitzoeken of dat kwaad kan, bami, want dan krijgt ze dat van mij mij gewoon wat vaker.

quote:


Originally posted by:
bolletje

Zo ik ga vandaag zijl leggen in mijn bedstede. Dat is een kleerkast geworden omdat ik helemaal geen kasten in huis heb. Waar deden ze vroeger met 7 kinderen, hun kleren in dan?


Verder straks naar Jos en vanavond vergadering. Ben benieuwd.


Zo nu eerst ff Gup en de kippeltjes verzorgen.


Rare hond hoor. Hij heeft brokken uit blik, heerlijke harde broken, maar neeeeee Meneer wil gewoon brood met leverpastei en jus.


En dan een heel brood hoor, niet zo maar een paar sneetjes.
:(
Die kerel kost me handen vol met geld.


Witte broodjes vind ie nog lekkerder.
:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als familie of relatie om wat voor reden niet goed voor me is, dan sta ik met die familie meer
alleen in de wereld dan zonder die familie. Iets wat me kapot maakt kan ik niet blijven opzoeken
omdat ik dan de zelfvernietiging in mezelf blijf opzoeken die gezaaid is. Die is gezaaid omdat ik
simpel te jong was om het onderscheid te kunnen maken tussen goed en kwaad. En als ik
mijn destructieve kant zou blijven zoeken, wat verslavend is want bekend, geef ik dat wat
wel heel is of wat ik kan helen weinig kans. Maar omdat ik met iets wat van buiten af is gezaaid
ik van binnen wel een keus heb wat daar uit komt bloeien, kan ik leven.

Over mijn moeder zijn er mensen die zeggen; ze had nooit kinderen mogen krijgen.
De stap om dan tegen mezelf te zeggen ik had niet geboren mogen worden, ik kan niet leven,
is klein. Maar ik ben wel geboren en ik kan wel leven. Kiezen voor leven is mijn(positieve)
bestaansmogelijkheid, niet de (negatieve) bevestiging van: wat een ellende,
zonder familie ben je wel alleen etc.

Om het op z'n Wings te zeggen: leven herkent leven, daar mag je uit mijn ervaring
rustig aan toe voegen: dood herkent dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Carolien.

Ik drukte op antwoord in jouw bericht. Dan zie ik heel snel het vakje oplichten "send message" maar die verdwijnt dan ook onmiddellijk weer.

Ik zal het de moderator even vragen.


Maar: stel dat iemand zijn postvak vol is: hoe merk je zoiets dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Kit, Tapas! Wat er erge verhalen! Wat goed dat jullie jeder toch nog zo sterk bij blijven :rose::present:

Niwi, ik heb al veel aan jou antwooden gehad!! Dat is het goede van oudgedienden op dit forum die blijven komen.

Bollie, mijn toverfee, tover de jongens eens terug kalm want ze vliegen elkaar in de haren over een of ander spelletje!:heart:

Teveel ik zou die borrel toch proberen te laten staan!

Alle anderen ook vandaag veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes Cathy, ze gaan in alle geval moeten helpen! Ik ga hier niet in m'n eentje blokjes lego onder de kast uit halen!

Ik zal blij zijn dat ze terug buiten kunnen spelen!

Krijtjes kapot getrapt op de grond, Piepkleine onderdelen van playmobile mannetjes.....

Pffff, gelukkig is het volgende week terug school!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...