Soothe Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Triest, dat kan.Gedichten zijn zelden vrolijk.Meestal is het een beschouwing over het leven, dat loopt niet over van vrolijkheid.Over vrolijk zaken is zelden een mooi gedicht te maken.Overigens is dit niet zo erg triest.Iemand die teneer zit bij het riet, waar een ieder achteloos aan voorbijtrekt.Iemand die dezelfde taal spreekt en begrip voelt wanneer hij daar teneer zit.Dat is niet al te droevig.Maar goed, misschien dat het een ander bekoort.Zou zomaar kunnen.Trusten Witte.En geloof me nu, ik ben ECHT weg.P.S en... en het Vlaamse taalgebruik bekoort mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 truste dan Scoothe.Voor mij ook tijd om te gaan.Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bam opende de dagin verwonderingIk zou graag willen afsluiten in verwonderingOver het leven endat ik daar van houOnvoorwaardelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Captain.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Quote{De mooiste en diepste emotie die we kunnen ervaren is de gewaarwording van het mystieke. Het is de kiem van alle ware wetenschap. Iemand die deze emotie vreemd is, die geen verwondering meer kent en niet meer bevangen wordt door ontzag, is zo goed als dood. Te weten dat wat voor ons niet te doorgronden is, werkelijk bestaat en zich manifesteert als de hoogste wijsheid en de allerstralendste schoonheid, die onze afgestompte zintuigen slechts in primitieve vorm kunnen bevatten - - deze wetenschap, dit gevoel, is de kern van religie. Albert Einstein } unquoteHeeeeeel mooi citaat, woman. De man was zo gek nog niet. Je eigen nietigheid bekennen is 'n groot goed. Weg met de zekerweters. Zekers te weten.De wetende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 quote: Originally posted by: marjoCaptain.. Heee, Marjo. How goes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik bedacht me netlaat ik stilletjes hetpand verlaten..Mooier kunnen we niet afsluitenEen bloedmooi citaat inderdaad!Het is okee Had!Ik mijmer nog wat..Old habitWel een goeie!Work done? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Mijmerse, Mar, en berlaat het pand dan maar eerst stillekes. Opslomen noemen ze 't hier, heel goed.Work just starting, last night, though.Ach, houdt me verre van de bedelstaf.Rus an, meid en tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Laters Had!Werkze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden