BamBam Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Nu VandaagNu, Vandaag, wil ik proberen alleen deze dagte leven en niet te proberen alle problemen vanmijn hele leven in één keer aan te pakken. Ik kan gedurende twaalf uur iets doen, dat mehelemaal van mn stuk zou brengen als ik het een leven lang zou moeten volhouden.Nu, Vandaag, wil ik gelukkig zijn. De meestemensen zijn zo gelukkig als ze zich voornemen.Nu, vandaag, wil ik mezelf aanpassen aan de situatie en niet proberen alles naar mijn hand tezetten. Ik zal mijn kans grijpen als die komt enme daar naar richten.Nu, Vandaag, wil ik proberen mijn geest ster-ker te maken. Ik wil studeren. Ik wil iets nuttigs leren. Ik wil geen geestelijke nietsnut zijn. Ik wil iets lezen dat inspanning, overdenking en concentratie vergt.Nu, Vandaag, wil ik mijn geest op drie manieren oefenen: Ik wil een goede daad doen voor iemand zonder dat het uitkomt. Als iemand er weet van heeft, telt het niet. Ik wil tenminste twee dingen doen waar ik geen zin in heb,alleen maar om te oefenen. Ik wil niemand mijngekwetste gevoelens tonen. Het kan best zijn, dat ze gekwetst worden, maar vandaag wil ikdat niet laten merken.Nu, Vandaag, wil ik vriendelijk zijn. Ik wil er zo goed mogelijk uitzien, me netjes aankleden,rustig praten, beleefd zijn, nergens kritiek ophebben, nergens aanmerkingen op maken en niet proberen iemand te verbeteren of de wetvoor te schrijven behalve mezelf.NU, Vandaag, heb ik een programma. Het kan zijn dat ik het niet precies uitvoer, maar ik heb het in elk geval. Ik wil mezelf twee rotdingenbesparen; haast en besluiteloosheid.NU, Vandaag, wil ik een half uur voor mezelfnemen en ontspannen. Tijdens dit half uur,wanneer het ook is, wil ik proberen meer inzichtin mijn leven te krijgen.NU, Vandaag, wil ik onbevreesd zijn. Ik wil niet bang zijn om te genieten van alles wat mooi is. Ik wil vooral niet bang zijn om te geloven, datals ik aan de wereld geef, de wereld ook aan mijzal geven.(niet zelf geschreven hoor, is een overdenking, weet niet van wie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Lieve Bambam,Wat heb je dat mooi geschreven, chapeau, Meid wat ben jij gegroeid!Respect,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Fer, niet zelf bedacht he! Dit was al bedacht. Lees het bijna dagelijks, voor de broodnodige innerlijke rust:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 doet me denken aan reiki,...ik ben pas in gewijd en zit in mijn reiniging periode , nou die word goed aan gepakt kan ik je zeggen .en deze text is inderdaad een hele mooie , ik ga hem denk ik ook maar ergens op hangen warme groet van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Bammetje, dank je voor delen.Nu, Vandaag..........dat is waar ik voor ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Nu, Vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Nu, vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Nu, vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Lieve, lieve Bam, gaat me veels te ver. Use up your own signals, I'm a GlamRocker with an old face.... and a true love.The seeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2009 Voor mij werkt het Haddock. 2.5 jaar nuchter en bezig mn verantwoordelijkheid op te pakken. Misschien werkt het niet voor jou. Jammer. Ik heb het in mn eerste jaar droogstaan erg vaak gelezen en haalde er moed, hoop en inspiratie uit. En het hielp me en helpt me in het nu te blijven.Ik kan een ander niet vertellen hoe hij of zij hun leven moeten leiden. Ik deel mn ervaring met je. Ik heb geen behoefte aan drank, ben nog niet teruggevallen, verlost van mn obsessie, voor nu, vandaag. En meer is er niet. Gisteren was gisteren, morgen is pas morgen. Nu, vandaag.En vandaag heb ik niet gedronken.En Haddock, ik hoef niet meer te zoeken, ik weet waar ik mn antwoorden kan halen. Daarmee zeg ik niet dat ik er al ben. Oh nee, still lots of work to do. Maar dat geeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Niet morgen maar NU,Mooi Bammetje, ik ga het uitprinten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Voor Hannah1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 tnx BamBamIk heb hem gekopieerd. en ga het zo uitprinten.Dit is ook wat voor mij.Lieve groet Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Voutje???Goedemorgen deze morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Nu, Vandaag, ga ik straks patat eten en dan een heerlijk tukkie doen:lips: Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 k smijt em nog maar weer es omhoog:-) Dit heb ik vaak gelezen en lees het nog regelmatig. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Dank hiervoor.Ik ga ze printen en in m'n wallet bijsteken.Kan nooit kwaad, zoiets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Voor Houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2009 Dank Hannah:DMaar ff voor de duidelijkheid; dit heb ik niet zelf bedacht hoor! Had ik wel gewild maar het was al bedacht. Haha. Dit kreeg ik, tijdens mijn eerste AA bezoek, mee. Ik heb het heel erg vaak gelezen en er veel steun aan gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2009 En daar zijn we weer:)Heb een fijne dag allen.Alleen vandaag drink ik niet. Morgen, ach, morgen is pas morgen! Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden