Otje Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Ik ben vandaag ook kwips geworden. quote: Originally posted by: SootheB)B) Toch ben ik ook vaak ongesteld. Zie de synoniemen. Woord: ongesteld (bijv. naamw.) Synoniem van ongesteld: menstruerend Synoniem van ongesteld: onpasselijk -------------------------------------------------------------------------------- Het puzzelwoordenboek kent de volgende omschrijvingen: ongesteld: beroerd ongesteld: flauw en slap ongesteld: gederangeerd ongesteld: geïndisponeerd ongesteld: in lichte graad ziek ongesteld: krank ongesteld: kwips ongesteld: licht ziek ongesteld: niet lekker ongesteld: menstruerend ongesteld: misselijk ongesteld: naar ongesteld: onpasselijk ongesteld: onwel ongesteld: onklaar ongesteld: zwak ongesteld: ziek Bijna alles is op mij van toepassing. Vooral gederangeerd, klinkt apart.
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 HHeeeee Woman,ja mooi woord he dat moeilijke woord hahaHeb je m,n berichtje nog gelezen?Ben onder de indruk!
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 leuk trouwens om het hoofd bij Woman ineens te zien! hihi!KWIPS GEWORDEN???
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 ohhhhhh,ik denk dat ik hem heb! haha!KWIPS!!!das een raar woord! haha!ga er bijna van kwispelen! of KWIPSELEN!!
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Ach, anders worden we met z'n allen "Onklaar"!
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Is er iets spannends op tv of hebben ze een meeting bij de stembus?
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Ik krijg ooit nog wel weer eens een opgeruimd huis, ik heb net mijn grote tafel leeggerruimd met allemaal papierentroep, wat daar dus terecht komt nadat ik het uit de brievenbus heb gehaald:$
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Tapas heeft dan misschien niet het bewustzijn het is en blijft een scheetje;) laat ie zich daar dan wel van bewust zijn:)Leuk zoals je dat schreef Tapas, over dat kijken naar dat raam
tapas Geplaatst 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Geen idee AR, heb wel de tv aanstaan hoewel ik het eigenlijk helemaal niet wil wetenIk word een beetje misselijk van dat hele Wilders wel of niet gedoeVorige verkiezingen sprak men zijn of haar onvrede uit door op de SP te stemmenNu gaat dat richting PVVHet enige wat duidelijk is is dat er dus onvrede isIk ben die klaagcultuur in Nederland af en toe zo ontzettend zat!Ik ben best wel actief in mijn eigen wijk en daar merk je het ook al, dat eeuwige gemopper en geklaagHet is zo demotiverend en ik kan er gewoon niet zo goed tegenMensen zijn maar rare wezens hoor!
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Eindelijk AR, Tapa's!!Waar zitten jullie allemaal, bij de stembus dan toch????
An Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Hoi hoi allemaal, even hallo van hier, kwam ff kijken
tapas Geplaatst 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Haha, ik dacht even dat je het over mij had AR, een scheetje, (ben ik ook wel hoor hihihihi)Yalala is het hoge woord er al uit?
tapas Geplaatst 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Ha An, wat gezellig!!!!Lekker knus samen om de PC zitten
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Ze gaan nu beginnen tellen Tapa. Ben benieuw of Wilders wat gaat uitmaken of neit!Hier is het niet veel beter hoor!!
An Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Ik ga naar bed, ... errug moe. Was wel even leuk hier!!! Ga goed allemaal
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 je mag rustig nog een keertje komen kijken An:heart:
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Geplaatst 3 maart 2010 Tapas ik wéét dat je ook een scheetje bent:)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden