Soothe Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Woman, wat nu?Word je duizelig? Of zwik je veel? Overmoe?Groet en hou je staande. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 soothe,zullen we vechten over de dikte van de handleiding??pleur op , is iets te hard gezegdmaar wel hoe ik er over denkdus moet het al 3 maanden vriezen wil ik een keer gaan nadenkendus wees niet bang.........ik heb nog geen kopie nodig van de handleiding.mmm, springt in eens een advertentietekst door mijn hoofd......beschik over veel zelfspot maar een ander kan dat zien als negatiefmmm, niet voor het forum geschikt....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Woman,ik ga me zorgen maken als je ook niet meer ingelogd staat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Groet allen, ik ga doessen.Ik heb NIETS gedaan.Shame on me.Actie. PfffMijn aanpassingen waren vergeten lettertjes of teveel lettertjes.Eerst wat doen, zo heb ik te weinig rust.Gejakker geeft fouten.P.S Emile Roemer voor de SP schept vertrouwen.Aardige kerel.Lettertje vergeten. Toch broodje nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Haha Tasseke toch. Gna, gniffel. Wie weet. En als die vent je echt leuk vindt laat hij zich door 1 telefoontje niet weerhouden. Woman is vast ok, no worry's Tas. ga je haar verven meid en veel plezier vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Shame on Soothe voor een dag niets doen. Proficiat. Niets doen is ook iets doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Bammetje, ware het niet dat het hier oorlog is.Een schande is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 driewerf hulde voor soothe!!!!!gossie daar ben ik jaloers op!NIETS DOENzullen we ruilen? please??Bam,hoe is je zondag bevallen? ik heb de uitslag even gemistwas het voor herhaling vatbaar?**oeps sootheoorlog?wereldoorlog of een oorlog in den bolleke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik weet niet wat het is hoor, moe, maar anders moe dan een algemene moeheid. De burn out denk ik. Het gevoel gesloopt te zijn. Mn voeten niet optillen. Zoiets. Vanmiddag Ginseng gehaald. Die had ik nog niet gehad. Varié ....Dansen dansen dansen dansen dansenOwja, speaking off, ik heb gister mn kasteeljurk getest. Wauwie Echt zo gaaf. Als ik een foto heb zal ik 't on-mid-del-lijk hier plaatsen Ja Tas, wel D day. Het was ook echt een nachtmerrie. Dat speelt wel weer op rond deze tijd. Geeft niet. Ik ben weer heel. En steeds meer de oude. Dat ik weer alleen durf te stappen zegt genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 woman,ben vanavond ook in het centrum!mocht je gaan panieken.............telefoon bij me.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 ik weet ook plotseling weer waarom ik alleen ben en geen vriendschappen aan durf te gaan.ik zag mijn buurvrouw en oude vriendin langskomenen ik dacht laat ik hoi zeggenben niet verder gekomen dan de voordeuren waarschijnlijk doe ik alles fout ze zijn klaar met meik wil geen hulpdus hoef ik ook niet voor de gezelligheid te komenhet zal wel aan mij liggenwat is er mis met kennissen of bekenden?waarom moet vriendschap altijd betekenen dat je heeeeel erg close bent????er wordt potverdrie wel atijd gepraat over mijn gebruikshandleidingmaar waar is die van de rest??ben ik nu zo anders?sik stop ermee!ga nu echt mijn haar verven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik ga morgenavond, Tasseke quote: Originally posted by: tassekewoman, ben vanavond ook in het centrum! mocht je gaan panieken............. telefoon bij me.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 WEEKEND!!!!!!!!Nou maar hopen dat t morgen ook weer mooi weer is.Tis toch wat he, zitten we de hele week vast aan ons werkschijnt de zon en nu, dit druilerige weer.maar niet getreurd, geen wekker morgen yesssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 woman,dan ben ik thuis.......dus ook in het centrum heb ik ook mijn telefoon bij mekan niet zo goed lezen en begrijpen maar dat maakt niet uit!het gaat erom dat je weet dat je zomaar kan terugvallen op iemandzonder uitleg of verontschuldigingkan zomaar...............geen verplichitngen, verantwoordelijkheden of wat dan ook.......paniek?bellen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 witte!!!welkom thuis en een prettig weekend! plannen voor vanavond en weekend?behalve uitslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Hallo allemaal, ben ik ook weer even.Qua drinken gaat het goed. Het vandaag laatste intakegesprek voor schemagerichte psychotherapie gehad... pfff ben helemaal leeg maar goed 21 mei start voor minimaal 40 weken dus werk aan de winkel.Tas heb je perikelen met je dochter gelezen. Neem jezelf niets kwalijk v.w.b. niets gemerkt hebben. Ik heb toen ik nog thuiswoonde heftig geblowd maar het voor mijn ouders op de een of andere manier altijd verborgen kunnen houden (en nog haha). Houdt de dialoog open is eigenlijk alles wat ik je aan kan raden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Heee tassie ik wens je sterkte en veel wijsheid toe met je meissie:present:Ohhh en dan las ik ook nog sjansssssssss???????Go go go go Tassie spannend....Albertina ziek, nou jij ook een bloemetje dan uit eigen virtuele bloementuin:present:Suus veel sterkte hoor, en we denken aan je!!!rose; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 jeetje Hermie dat klinkt best wel zwaar he, 40 weken...Ga is ff googelen wat al die termen betekenen.Ik leer hier allemaal nieuwe therapieen hier.Maar bij mij staat met stip op 1 nog de nordicwalking van Vie.Daar had ik echt nog nooit van gehoord.Jaaa ik heb zeer zeker plannen tassie.Alhoewel mn afspraak voor vanavond is afgebeldVind ik niet zo erg, beetje jammer maar lekker ff niks op de vrijdagavond is ook niet zo erg.en voor morgen en zondag staan er 3:o verjaardagen.Dus echt vervelen doe ik me niet zakmaarzegge.En Rosenberg trio???Dat klinkt me als heet ouderwets in de orenof is het iets anders??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 We gaan er lekker van genieten he Dar??Wat zijn uw plannen voor dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ja Witte ze gaan uit van schema's/groepen waar je in valt, in mijn geval o.a. hoge eisen stellen aan jezelf. Dat wordt hard werken maar daarna ben ik er ook klaar mee. Rosenberg Trio heb ik een paar keer op North Sea Jazz gezien, absoluut niet ouderwets hoor, funky zigeuner jazz. Aanrader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Goeden avond allemaal,Eet smakelijk of wel bekome het U (doorstrepen wat niet van toepassing is)Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik heb ff gegoogeld, Lijkt me niet zomaar wat.Kan me voorstellen, dat je nu wat leeg bent.Volgens mij krijg je het er nog druk mee Hermie.Nou over zolders en kelders gesproken;)Veel succes ermee in ieder geval!Jaaa zie je ik heb een ander Rosenbergtrio in mn gedachte.Aan ons vertel je het toch wel Dar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 No pain no gain Witte;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 thats the spirit, girl!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Sorry Teveel, ik vergeet je helemaal goeiedag te zeggenen dat is niet omdat je hier teveel bent hoor:)Tis zeker geen weekendje-weg weer voor je,of laat jij je niet door het weer weerhouden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden