Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Wat dat betreft ben ik het met je eens, heb ook ontzettend veel zin in zon en vooral warmere temperaturen!

De lange strandwandeling gisteren was erg lekker, maar het was me nog een beetje te koud.

Kan niet wachten tot ik weer zonder jas naar buiten kan!

Geplaatst

Ik heb er tot nu toe geen moeite mee om gewoon Spa Rood te drinken.
Natuurlijk is een koud biertje of roseetje ook erg lekker als het warm is, maar als ik me goed voel door het zonnetje, dan overleef ik dat ook wel weer.

Geplaatst

Hoi Yajala
Ik ben nog helemaal in de gloria van het optreden van gister, waar ik ben wezen kijken. In de Vondelkerk (Vondelpark Amsterdm) was dat. Echt zo gaaf was dat !!
Ben weer nog mee geinspireerd, kan dat dan zou je denken, ja dat kan dus blijkbaar. Wat een te gekke wereld, die buikdanswereld.

Geplaatst

Weet je, als er ergens bier gedronken word en dat was jouw drankje
dan is spa rood met veel bubbels eigenlijk een heel goeie vervanger.
Qua drank is het dorstlessender en de bubbels geven er sjeu aan.

Daarnaast meng ik alle andere drankjes zoals sappen ook met spa rood
minder zoet en toch met een 'bite'

Om eerlijk te zijn mis ik het nu niet eens meer en vind ik het juist prettig om met mooi weer helder te blijven
want eigenlijk is dat wel een heel prettig gevoel!
dronken worden met mooi weer maakt het zwaar, alsof er een warme isolerende deken over je hoofd zit
Ik geniet echt steeds meer van de helderheid, fris je bed in gaan en nog frisser en helderder weer opstaan!

Geplaatst

Tapas, ik was altijd gewend om bier uit een flesje te drinken. Nu drink ik sinas uit een flesje. Moet ik altijd wel even om vragen, maar dat doe ik echt bewust.

Yajala, met buikdansen verbrand je meer calorieen dan met fitness heb ik weleens horen zeggen, en ik moet zeggen, dat ik dat wel geloof. Vooral met die shimmy. Dus ja verslavend, na 10 minuten dansen zit ik er altijd weer helemaal lekker in :)
Goed voor ons, verslavingsgevoeligen, om een gezonde verslaving te hebben :)

Geplaatst

Ik vind Spa Rood ook lekkerder dan water, juist vanwege die bubbels.

En dat helder in je hoofd blijven is voor mij ook een zeer prettige ervaring.
Het is zo'n fijn gevoel om telkens gewoon helder na te kunnen denken.
Ik ben behoorlijk intelligent (*kuch* opschepper) maar heb mijn denkvermogen jarenlang op een laag pitje gehad door de drank.
Het is erg fijn om nu overal helder tegenaan te kunnen kijken.

En ook het 's ochtends vroeg en helder op te staan om vervolgens lekker te gaan sporten, is ook fantastisch.

Geplaatst

Vannacht trouwens weer over drank gedroomd.
Ik had een glas bier in mn hand en die had ik al half op gedronken, toen ik me pas realiseerde wat ik aan het doen was.
Maar er kwam geen paniek, want dat glas kon ik niet verder opdrinken. Er zat een grote handrem op, die heel sterk was. Ik voelde geen trigger en ook geen graving, ik stond heel stevig in mn schoenen hoog boven dat bier.
Pas later bedacht ik dat het maar goed was ook want ik had die dag ervoor een refusal geslikt dus de rest van het bier gooide ik weg.
En ik was heel dankbaar en opgelucht en voelde me bevrijdt van mn drankverslaving.

Geplaatst

Er schiet me nog iets maf te binnen: gisteren zat ik in een restaurant en ik dronk Spa Rood uit een glas.
Terwijl ik een slok nam viel het me op dat het glas verschrikkelijk naar bier stonk.
Ik heb daarop een ander glas gevraagd, maar die stonk dus ook naar bier.
Ik heb vervolgens meerdere mensen aan tafel aan het glas laten ruiken, en niemand die bier rook!
Kennelijk wordt je reuk ook sterker als je alleen water/spa drinkt, want ik was gewoon de enige die het rook.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...