Spring naar bijdragen

weer een dag

suusje777

Aanbevolen berichten

Ik kom me even melden
Lekker gedanst
Ik had van de week mn juf bemoedigend toegegesproken, haar man is moslim en vindt het maar nix dat ze buikdanst, dus er waren wat problemen daarover...
Nu was ze weer helemaal vrolijk tijdens de les, dat was wel heel fijn om te zien.
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blijft een rot maand want ook maandag gesprek over opname in een revalidatiecentrum. De sterfdag van moeder komt er ook weer aan. Maar einde van de maand komt Caro logegen en dat weekend ook een vriend van me. Dus tussen donkere wolken zijn er altijd weer stukjes blauw. Bedoel dat ik het ook erg moeilijk heb met mijn ziekte maar ergens is er toch altijd een stukje licht. Zie het en pak het want het is niet moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je verleden niet Dim maar ben zelf gestopt met de intentie minder te drinken.

Is me gelukt want drink nog zelden maar blijf zeggen pas op. Dit willen we als alcie allemaal maar is weinigen weggelegd. Hopen doen we dit allemaal. Ik ben begonnen zonder pillen of wat dan ook met een half jaar helemaal droog te leggen. Toen eens kijken of ik me normaal kon gedragen en dat is wat ze hier sociaal drinken noemen. Nogmaals pas op want voor een alcie is elke slok gevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik weet het niet maar ik ben extreem moe.
Ik ben 4 januari weer begonnen met werken na een jaar thuis geweest te zijn na een hersenbloeding.
Dus die vermoeidheid komt daarvan dacht ik.
Van de hersenbloeding en van het weer werken.
Gisteren ben ik naar mijn hulpverlener geweest van de verslavingszorg en ik vertelde haar van die vermoeidheid en ze dacht niet dat het van de Refusal kon komen.
Toen heeft ze gebeld met een arts en die dacht ook niet dat het kon.
Maar nu jij dit allemaal verteld, denk ik.... zou het dan toch zo zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...