Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ik kom me even meldenLekker gedanstIk had van de week mn juf bemoedigend toegegesproken, haar man is moslim en vindt het maar nix dat ze buikdanst, dus er waren wat problemen daarover...Nu was ze weer helemaal vrolijk tijdens de les, dat was wel heel fijn om te zien. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Blijft een rot maand want ook maandag gesprek over opname in een revalidatiecentrum. De sterfdag van moeder komt er ook weer aan. Maar einde van de maand komt Caro logegen en dat weekend ook een vriend van me. Dus tussen donkere wolken zijn er altijd weer stukjes blauw. Bedoel dat ik het ook erg moeilijk heb met mijn ziekte maar ergens is er toch altijd een stukje licht. Zie het en pak het want het is niet moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Zaterdag win ik met Banjo van jou woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hahaha Drupje glapjas hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Sorry was ff plagen maar dit gaan we winnen. We doen de pasjes en gaan erg sjiek in zwart met goud. Mijn eerste optreden met een hondje wat niet luisterd en ik met mijn handicap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 You go girl !! Dans de sterren van de hemel met je hond, leuk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Even wat eten, eitje koken, tomaatjes erbij, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
strongenough Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Goedenavond! Zo ben aan het bijlezen gegaan maar dat gaat geloof ik niet lukken in 1 avond haha. Dus begin maar gewoon ergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hihi en toen viel zelfs woman stil. Soms ff laten horen wie hier de oudste is hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hallo allemaal,Ik ben nieuw hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Nou nou ....... wat een onthaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ik gebruik nu 3 maanden refusal en begin het het eigenlijk sinds deze week pas moeilijk te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hoi Dim van harte welkom en jij ook fotograaf want in mijn haast walste ik over je heen. Sorry.Wens jullie veel sterkte hier en hoop dat je kan vinden wat je verwacht.Ik ben druppeltje, zwaar aan de drank geraakt 5 jaar geleden toen ik weduwe werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Zij er mensen aanwezig die ook Refusal gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Dankjewel druppeltje,Gebruik jij ook refusal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Heb ik absoluut geen ervaring mee Dim maar vele anderen hier wel dus laat dat aan hun over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Weet je verleden niet Dim maar ben zelf gestopt met de intentie minder te drinken.Is me gelukt want drink nog zelden maar blijf zeggen pas op. Dit willen we als alcie allemaal maar is weinigen weggelegd. Hopen doen we dit allemaal. Ik ben begonnen zonder pillen of wat dan ook met een half jaar helemaal droog te leggen. Toen eens kijken of ik me normaal kon gedragen en dat is wat ze hier sociaal drinken noemen. Nogmaals pas op want voor een alcie is elke slok gevaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Verleden , pfffffffffffffffffffSinds 05 dec 2009 heb ik niet gedronken en sinds 15 juni 2009 niet gerookt daarvoor ben ik 15 jaar bezig geweest om te stoppen, ik ben nu 35 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hey Dim, welkom hier en verder alle nieuwelingen.Ik gebruik ook sinds drie maanden refusal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Das toevallig,en hoe ervaar jij dat, want ik heb het gevoel dat ik nog steeds bijwerkingen heb in de zin van vermoeidheid, druk op me hoofd , slecht kunnen concentreren en erg moe wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Welkom Dim!Druppeltje, goed te horen dat ik nog een zekere functie vervul,en vervuld heb.Ik groet u, enige echte.Wat ga je doen met woef, het is me niet geheel duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Speaking off....ik moet ook mn groene pilletje nog nemen vanavond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ik slik refusal op ma/woe/vrij 1 tablet, ik heb bewust even vanaf afgelopen maandag niks geslikt en voelde me weer energieker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Nou ik weet het niet maar ik ben extreem moe.Ik ben 4 januari weer begonnen met werken na een jaar thuis geweest te zijn na een hersenbloeding.Dus die vermoeidheid komt daarvan dacht ik.Van de hersenbloeding en van het weer werken.Gisteren ben ik naar mijn hulpverlener geweest van de verslavingszorg en ik vertelde haar van die vermoeidheid en ze dacht niet dat het van de Refusal kon komen.Toen heeft ze gebeld met een arts en die dacht ook niet dat het kon.Maar nu jij dit allemaal verteld, denk ik.... zou het dan toch zo zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Misschien kun je de dosis iets verminderen of op een ander tijdstip nemen, bv voor het slapen gaan ?Overleg anders even met je huisarts...Ben weer even weg, zo weder zuruck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden