Spring naar bijdragen

Zondag 21 februari

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Freddy,

Ja, prima joh, is me alles mee gevallen.
Meisje van dit forum heeft me meegenomen, geweldig.

Hou jij het ook nog steeds droog?

Achteraf bedenk ik dat ik beter op dinsdagavond kan gaan, maar ik weet niet of dat nu nog gaat...
Wij hebben namelijk een stacaravan, :$ , en daar gaan we vrijdagsmiddags heen als ik een weekend vrij heb.
Het is 170 km rijden dus vertrekken na de AA is geen optie.

Freddy ik wens je een hoop droogte entot ziens,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina,
het enige vereiste voor lidmaatschap is een verlangen te stoppen met drinken....punt....niks meer, verder geen ene voorwaarden.
In 1988 ben ik een keer in Reykjavik naar een groep geweest...was daar net zo welkom als in iedere andere groep, zoals het hoort.
Bovendien als ik een andere groep bezoek, kunnen ze daar niet weten of en welke moeilijkheden ik zou hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa,
Ik voel me soms wel, soms niet goed in m'n vel!! Idd niet eerlijk verdeeld!!!

Freddy, de Lady is opgenomen, was anderhalve week ok maar ze mocht een weekend buiten, en heel herkenbaar, de eerste beste winkel binnen!! Zondag terug binnen, conrtole, posiitief!! Nu schuld gevoel, wat ik ook ken, en afwachten of ze mag blijven!! Ik steun haar in alle geval!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
isa

Dat vind ik dus zo moeilijk als mensen wat melden op het forum, dat ze niet lekker in hun

vel zitten of dat er iets is gebeurd (neem drup nu even als voorbeeld) en dat die persoon daarna niet

meer schrijft of niet meedeelt wat ie gaat doen...

Je gaat je bewust en ook onbewust toch een beetje ongerust maken!

Isje ik heb me echt de hele middag druk gemaakt, maar daarbij mezelf afgevraagd waarom ik zo door het lint kan gaan. Dit heeft toch te maken met vroeger. En ben ff een beetje het verleden in gedoken.
Doordat ik dat gedaan heb, voel ik me nu een stuk rustiger. Niet meer boos, en zelfs niet meer bezorgd.
Want wat er ook uit komt w.b. Druppie, ik kan het niet veranderen, maar door niet meer zo negatief in te vullen wat er eventueel allemaal gebeurd zou kunnen zijn, (want dat deed ik vanmiddag n.l. wel) voel ik me een stuk rustiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Emmaroos,

Wij kennen elkaar (nog) niet , daarvoor ben ik te nieuw op het forum

Ik maak uit je berichtje op dat het goed met je gaat, de drank onder controle en aan het werk.
Dat doet me plezier en is een motivatie om vast te houden aan het niet drinken.

Moe zijn is een lekker gevoel, kapot zijn is minder maar ala je over een tijdje weer echt in het (arbeids) ritme zit gaat dat kapot zijn wellicht weer over in heerlijk moe zijn.

Geniet van wat je bereikt hebt en hou vol,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...