Freddy Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Goeiemiddag allemaal,Teveel, ben je bij de AA geweest ? Op de vrijdaggroep ?Hoe gaat ie verder ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Hoi Freddy,Ja, prima joh, is me alles mee gevallen.Meisje van dit forum heeft me meegenomen, geweldig.Hou jij het ook nog steeds droog?Achteraf bedenk ik dat ik beter op dinsdagavond kan gaan, maar ik weet niet of dat nu nog gaat...Wij hebben namelijk een stacaravan, :$ , en daar gaan we vrijdagsmiddags heen als ik een weekend vrij heb.Het is 170 km rijden dus vertrekken na de AA is geen optie.Freddy ik wens je een hoop droogte entot ziens,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Teveel,je zult welkom zijn in iedere AA-groep, of dat nu dinsdag is of vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Lees net wat er met Drup gebeurd is.Buitengewoon schandalig, weet iemand hoe het met haar is nu?Weet verder niet wat te zeggen, dit is te erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Hier alles goed, HarryVoor de dinsdag willen ze wel dat je eerst even belt.Kan bij ons niet zomaar binnenlopen.Nummer staat op de site van AA.Jij nog steeds helemaal droog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 In Gorinchem, Carolien,Is dat in de buurt voor jouw?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Hoi Carolien,Ben bij de dinsdaggroep in Gorinchem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ok, Freddy.Gaan we doen, bedankt.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ik hoop dat alles goed is met Drup!!!!!Niwi, veel hangt toch ook af van de groep waarin je terecht komt, hier op platte Vlaamse land niet eenvoudig! Hoewel ik wel geloof in principe AA!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Nina,het enige vereiste voor lidmaatschap is een verlangen te stoppen met drinken....punt....niks meer, verder geen ene voorwaarden.In 1988 ben ik een keer in Reykjavik naar een groep geweest...was daar net zo welkom als in iedere andere groep, zoals het hoort.Bovendien als ik een andere groep bezoek, kunnen ze daar niet weten of en welke moeilijkheden ik zou hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Strak plan Carolien,Maar aanstaande dinsdag kan ik niet.De broer van mijn vrouw is dan jarig.Dat wordt de eerste verjaardag sinds ik Bachus ben afgevallen!!!!!Ik hoor nog van je??Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Voor Woman , Isa en al de rest!Van het Vlaamse landhttp://vi.be//bands/video/video.jsp?id=138573 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 I am happy with who i am!!Jij bent leuk ,lief enz. dus die extra 10 kg. doen der niks toe! Maar ik begrijp je wel hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Isa, ik doe mijn best om veeeeeeeeeeeeeel te eten !Ik ben 1m64 en weeg 50 hoewel ik liever 55 zou wegen! Zit in de famillie ook!Maar ik steun je!! Ga voor de marathon!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 VM,deze week niet veel meegelezen.Hoe gaat het met LadyT ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Gaan we doen, Carolien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Sorry Dar, zal er in het vervolg aan denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Isa, Ik voel me soms wel, soms niet goed in m'n vel!! Idd niet eerlijk verdeeld!!!Freddy, de Lady is opgenomen, was anderhalve week ok maar ze mocht een weekend buiten, en heel herkenbaar, de eerste beste winkel binnen!! Zondag terug binnen, conrtole, posiitief!! Nu schuld gevoel, wat ik ook ken, en afwachten of ze mag blijven!! Ik steun haar in alle geval!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 quote: Originally posted by: isaDat vind ik dus zo moeilijk als mensen wat melden op het forum, dat ze niet lekker in hun vel zitten of dat er iets is gebeurd (neem drup nu even als voorbeeld) en dat die persoon daarna niet meer schrijft of niet meedeelt wat ie gaat doen... Je gaat je bewust en ook onbewust toch een beetje ongerust maken! Isje ik heb me echt de hele middag druk gemaakt, maar daarbij mezelf afgevraagd waarom ik zo door het lint kan gaan. Dit heeft toch te maken met vroeger. En ben ff een beetje het verleden in gedoken.Doordat ik dat gedaan heb, voel ik me nu een stuk rustiger. Niet meer boos, en zelfs niet meer bezorgd.Want wat er ook uit komt w.b. Druppie, ik kan het niet veranderen, maar door niet meer zo negatief in te vullen wat er eventueel allemaal gebeurd zou kunnen zijn, (want dat deed ik vanmiddag n.l. wel) voel ik me een stuk rustiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Hey Ari, nu pas de piepertjes op gezet? Niet wat te laat, of eet je altijd rond deze tijd? En wat zit er bij die piepertjes. Ben niet nieuwsgierig hoor maar dit wil ik toch wel ff weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 BOEHOE:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 hallo allemaal.Ik ben er ook weer eens na een hele lange tijd.Ik ben nu ongeveer 6 weken aan het werk en het is super om daar weer te zijn maar ik ben kapot na het werk.Dus niet al teveel tijd om te forummen.Hoe is het met jullie allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Hoezo Bolletje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Hallo Emmaroos,Wij kennen elkaar (nog) niet , daarvoor ben ik te nieuw op het forumIk maak uit je berichtje op dat het goed met je gaat, de drank onder controle en aan het werk.Dat doet me plezier en is een motivatie om vast te houden aan het niet drinken.Moe zijn is een lekker gevoel, kapot zijn is minder maar ala je over een tijdje weer echt in het (arbeids) ritme zit gaat dat kapot zijn wellicht weer over in heerlijk moe zijn.Geniet van wat je bereikt hebt en hou vol,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Avond allen Ik ben er ook nog even!Dacht ik! Krijg net bezoek van mijn Japanse vrienden met 1 jarige dochter!! Dus de jongens ,net in bed , terug uit bed nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden