Spring naar bijdragen

Zondag 21 februari

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lief Bolleke al mijn respekt hoor voor jou. Ik kan niet voelen wat jij voelt en neem mijn pet voor je af. Ben ook mindervalide en soms er boos over maar zal hier nooit of van niemand gebruik van maken want zie dat dan als misbruik.

Ben na tig jaar eens verkouden geworden. Hups opeens en spontaan. Naja niks bijzonders als dat ik wat teveel tv heb gekeken want daar bleven ze mooi en volledig opgemaakt. Nou hier niet heb rode ogen, druppels aan mijn neus, mascara uitgelopen, prutlip en schrale neusvleugeltjes van het snotteren. Koele douche genomen en en slobberpak aan. Maar eindelijk een prachtig excuus een naar de drop te grijpen die niet goed voor mijn bloeddruk is hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhh ik dacht ff, ik schrijf het niet.
maar ik kan het niet laten Bol, gewoon omdat ik je mag
Weet je nog vd week dat je toch weer naar Jos toe gegaan was, terwijl je overtuigd gezegd had dat je een paar dagen later zou komen?
Je voelde je toen schuldig.
Misschien moet je hem dat is zeggen als hij zegt dat je het niet verdient.
Gewoon om hem te laten weten dat jou schuldgevoel naar hem toe zo groot is, dat ondanks je voor jezelf wil kiezen je hem toch voor laat gaan.
En wat hij er vervolgens mee doet moet hij zelf weten.Maar in ieder geval zal hij er over na gaan denken.
Ik geloof niet dat het jou om het geld te doen is, maar wel om de waardering.
En terecht, wat dat verdien je hoor!!!

Oh en benen scheren, ik ben blij dat t winter is:P

En internetdating is iets wat je moet gedaan hebben voor je t niks vind toch??
Maar als je echt voor serieus gaat, kun je beter een betaalde site nemen.
ohh wat valt daar veel over te zeggen, maar ervaring is vogens mij de beste leermeester.
Ohhh ik word oud.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah! Niet meer nodig zie ik!
Waarvoor mijn dank Dar!

De vier inzichten
Mij aangereikt
door dochter's handen

We komen altijd weer
terug bij de kinderen..

Zij die zonder oordeel zijn

Maar komen op het juiste moment!

:heart:

En ik blijf gewoon oefenen
Net zolang tot het weer gewoon is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Druppie met al je druppeltjes aan je neus.
Jij bent zo anders. Natuurlijk is het heel erg dat je minder valide bent maar je onderneemt dingen, je trekt er op uit en deelt nog mee aan de maatschappij. Dat vind ik zo knap aan je je laat de moed niet zakken, je bent gewoon een heel tof wijfie. En dat respecteer ik zo aan je. Dat is het grote verschil.
Je kunt wel bij de pakken neer gaan zitten maar daar help je jezelf niet mee, je zakt in die put en komt er, als dat te lang duurt, niet meer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, ja dat weet in nog. Ik zal moeten proberen om me door het gevoel van schuld niet meer te laten overrompelen, maar het is zo'n rot gevoel. En ja dan geef ik er maar weer aan toe, dan ben ik tenminste van dat gevoel af maar inderdaad, je hebt gelijk, en ik ga er echt mee aan de slag.
Ga jij trouwens nog iets leuks doen of kom je een bakkie heerlijke boillon halen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar. Daar heb je een groot punt. "Vat niets persoonlijk op". Maar dat is de moeilijkheid juist. Als iemand je aan kijkt en met verwijten komt, kun je wel denken, ja joh dat is jouw gevoel maar dat vind ik niet de juiste manier. Oké ik weet dat je moet gaan kijken of die dingen die gezegd worden wel kloppen, maar dat vind ik dan zo moeilijk. Het is vaak in eerste instantie dat ikzelf het gevoel heb, gelijk te hebben maar draai het dan toch altijd zo dat ik later vind dat die ander gelijk heb. En vervolgens komen de schuldgevoelens.
Wat een klutengevoel is dat toch je schuldig voelen.
Om daar het juiste evenwicht in te krijgen is een opgave hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol, ik ben in Nl volledig arbeidsongeschikt vindt men, hier een stuk minder vind ik zelf.
Door elke keer zo mee te benoemen dat "heel erg" is, door zo mee te gaan in de zielige kant
van iemand versterk je dat alleen maar, vind ik. Door mezelf zo zielig te vinden,
nadat ik door een ongeluk niet veel meer kon; topbaan kwijt, opleiding niet kunnen afmaken etc etc
raakte ik aan de zuip. Pas toen ik 12 jaar later zei: ok ik kan niet alles maar 1.000 andere dingen wel
en dat ik ga nu ontdekken raakte ik van de zuip af en van me zelf zo zielig te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke :heart:

Ga nu mijn haarmasker uitspoelen. Nog nooit gedaan en weet niet hoe lang het moet intrekken maar alle haren zijn stijf dus denk dat het wel genoeg is hahaha. Snotneus erbij dus moet goed gaan met spoelen.

Doggy heeft zin de natuur in te gaan dus ik ga mee. Owwe las terug van gisteren dat Mimi een Spaans hondje heeft, ik dus ook. De mijne was ook erg mager en gered uit de dodencel (3 dagen geen eten en dan nek gebroken). Woman heeft er ook eentje daar vandaan dus miss fijn om ervaringen uit te wisselen.

laters maar weer want kwebbel al weer te veel voor mijn doen en er ligt alweer een druppel op het toetsenbord hahahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro. Jos wil eigenlijk maar een ding en dat is MEDELIJDEN. Iedereen die dat laat zien naar hem, kan niet kapot.
Het stadium van mee lijden heb ik al ver achter me gelaten, vandaar de uitspraak van Jos van de week, dat ik erg ongevoelig en afstandelijk over kwam.
Dat zijn dan de momenten waarin ik het gevoel krijg gemanipuleerd te worden. Ik wil niet meer spelen dat ik medelijden heb. Dat heb ik af en toe nog maar, en dat zijn de momenten waarop hij dat niet vraagt.
Als ik binnen kom en hem hoor hoesten, gaat dat normaal maar als hij weet dat ik er ben, gaat het overdreven. Als ik binnenkom ligt hij in bed en als ik hem begroet, heeft hij een heel zielig, zacht stemmetje. Als ik dan gewoon blijf praten en er niet in mee ga, is dat zo af gelopen.
Dus in veel dingen ben ik erg gegroeid omdat ik beter kijk naar wat er gebeurd in onze relatie. Pijnlijk maar wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

warom hebben jullie altijd één woord
waarvoor ik een heel verhaal nodig heb??

trek het me niet persoonlijk aan, ik heb gelukkig andere gaves :)

Dames,
het is gebeurd!
het heeft iets gekost, mijn rug en veel energie
maar ik ben gereed met de overloop die ik heb getranformeerd naar een bijbadkamer (zonder bad)
alles geschilderd, behangen, zelf een kastje gemaakt, een kastje gevonden en opgeknapt, creatief bezig geweest met de accessoires.
Dan heb ik voor het eerst in drie jaar 2 afgemaakte slaapkamers en een prachtige overloop
nog 1 slaapkamer, douche en trap +{ hal te gaan.
ben zomaar trots op mijzelf
eindelijk kan ik weer een klus afstrepen.

sorry voor de onzin maar voor belangrijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben als de koe
en ook wel als Jos

Koe

Er was een koe die niet gemolken wilde worden
en steeds met zijn poot naar achter trapte als iemand
bij haar uier in de buurt kwam. De dorpsbewoners wisten
zich er geen raad mee.
Op een dag kwam er een verlicht meester langs die er van
hield alles te onderzoeken. Toen hij hoorde over deze koe
was hij direct geïnteresseerd. Hij pakte een stokje en ging
achter de koe zitten. Steeds raakte hij met het stokje de poot
van de koe aan en de koe trapte met al zijn energie naar achteren.
Hij ging de hele dag en de nacht hiermee door totdat de koe ineens
niet meer naar achteren trapte.
Hij zei tegen de dorpsbewoners: "Het is klaar, ze kan gemolken worden".
De mensen waren verbaasd, maar de koe heeft zich tot de dag van
vandaag niet meer verzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig Tas. Wat heerlijk hé meis dat je trots kunt zijn op jezelf. Bovendien zul je misschien ook al het voorjaarsgevoel krijgen en dat is kicken.
Wat voor 'n kleur heb je je kastje gegeven? Je hebt het geloof ik wel geschreven maar ben het weer vergeten. Ach maakt ook niet uit. Jij hebt weer een bijna nieuwe badkamer en overloop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar. je bedoeld die uit die zakkies en die met zonder geur, kleur en smaakstoffen? Ja :wacko:
Hier ruikt het heerlijk in huis. Soepie staat te trekken, kaarsje aan, game aan het spelen.
O ja trouwens wel heel frapant. In het spel werd net gezegd "Ieder mens is te manipuleren".
Vreemd hé? Hebben we het er de hele ochtend over gehad.
Niets is toeval. Als je open staat voor signalen, zie je die altijd, en daar kun je veel van leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
Zo Bol deze zijn voor jou!
En elke keer als Jos op je schuldgevoel gaat zitten
((gelukkig weet je inmiddels wanneer hij dat doet, das ook een grote stap vooruit hoor)
Dan pak je zo een hartje en wapper je hem letterlijk van je schouders af
En ga je weer lekker je eigen ding doen.
Als hij niet wil/kan veranderen is dat zijn onvermogen, maar niet de jouwe.

Zo en dan nu voor Dar en mij een lekker boulionnetje
Gaat er wel in denk, Dar nu je eigen soep een enkeltje riool heeft?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank u Dank u

heb het applaus al 10 x afgespeeld
sommige idingen voelen zo lekker :P

Bol,
alle kleuren wit (heb geen dachtlicht daar) kastje heb ik taupe geschilderd en het zelfgemaakte kastje heb ik beplakt met foto's uit bladen vandaan
wit , goud en aquakleuren.
vond nog wat oude garderobehaken op de zolder, diverse stalen ornamenten bij de vuilnis vandaan en ik heb vroeger oud gekleurd glaswerk verzameld.
beetje brocant maar dan stoer! niet te lief want daar kan ik niet tegen.
oh, ja en een gruttersbak gemaakt, ook taupe geschilderd samen met 2 wijnrekjes die ongebruikt in de kast lagen.
de wijnrekken zijn nu handdoekenrekken geworden en van twee oude lantaarns uit de tuin heb ik een medicijnkastje gemaakt.

sodemieters en dan alles tegelijk!
snappen jullie nu warom ik eenb eetje hyp ben?
dan vertel ik nog maar niet maar andere dingentjes die ik even tussendoor doe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je bent een traditionele ADHDer Tas,
Ik lach me echt suf om je verhalen dat je aan tien
dingen tegelijk begint en tussendoor ook nog ff van alles moet doen.

Tis best wel irritant he, als je weet dat t anders moet maar dat dat niet lukt.
Volgens mij af en toe ff rustmomentje inbouwen voor je zelf.......
ff weer de boel overzien.
Ohh en ik lach je niet uit hoor, maar ik bedoel dat t typisch de H is waar je
dan last van heb en je schrijft t zo mooi op. Niet verkeerd opvatten dus aub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...