witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik ook van jou Tassie.Fijn bericht voor je!! Enne wel beter de wie is wie draad lezen, dan wist je nu dat fotgraaf niet onder de 40 is:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 bol,je weet niet hoe opgelucht ik me voel.kom op!ik heb de toeters en bellen en daar gaan we nog een rondtje traladalaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dankje, witte, Dar staat genoteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: albertinaWat ik mezelf wel afvraag is waarom sommigen zo'n moeite met de 2 emotions (beer, wine) hebben. Je wordt toch overal met alcohol geconfronteerd? Op een terras op het werk, in een restaurant zelfs commercials op tv en in de bios. Dan zou je je nergens meer kunnen begeven. Tenminste, dat is mijn bescheiden mening. Ik wil er ook niemand mee triggeren ik blijf het wat vreemd vinden. Tienie dat heb ik me ook vaak afgevraagd maar heb dan gelijk zoiets van, ik weet niet wat een ander voelt, iedereen reageert zo anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik heb hier een racefiets staan, alleen stuur is niet goed, daarom fiets ik er niet meer opDus ja voorliefde voor racefiets is er al quote: Originally posted by: Vie(Woman, hij houdt vast wel van een buikdanseres en hij is levendig genoeg om dat zelf ook uit te gaan proberen. En als jij nu ook nog een voorliefde voor fietsen op de racefiets ontwikkelt.... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Gefeliciteerd Tasseke, ik weet niet de voorgeschiedenis, maar het is duidelijk een heel fijn bericht. Geniet er maar van.Enneehhhhhhhhh ik denk dat Witte het al wist, hoor, want deze fotograaf is 61!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ja lekker he Carolien, je krijgt er een mooi zacht rond vrouwelijk lichaam van. Zo'n zandloper taille. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Tralaaaalaaaalaaalaaaa (ho ik blijf hangen) Joepie onze Caro is een kanjer tra enz.Wordt beroemd en rijk fiedeldediedel. En nu met zun allen een tweee eeee jaaa zo gaat ie goed. En het frum heeft er een zuster bij hoelahoelahoeperdepoep. Nou stop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Tassie,Joehoeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Caro, nu nog een paar honderdduizend kaartjes verkopen en je bent binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: womanJa lekker he Carolien, je krijgt er een mooi zacht rond vrouwelijk lichaam van. Zo'n zandloper taille. Dat zijn de mooiste lichamen om te schilderen. Als ik een vrouwenlichaam schilder doe ik er altijd een paar pondjes bij. Bij de heupen dus. Prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Nee, ik weet ook niet wat een ander voelt,daar kan ik niet over oordelen.Het lijkt me alleen vreselijk lastig al getriggertd te worden door een emotion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: CarolienWoman stuur die muziek ff naar allemaal joh, polonaise met Tas en Bollie voorop, hups 1 bil links en hups 1 bil rechts tralalalalaaaaaa :D:D Heu Caro een bil links en een bil rechts:huh: hoe versier jij dat nu:heart: Gaat het dan niet verschrikkelijk meuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 nou nou het is vandaag wel een feestelijke rommelkonten dagcaro wordt rijken ik schat elke blonde look onder de veertig bolletje snuffelt achter iedereen aanzo ik ga vandaag zonder zeuren en mokken de macaroni klaarmaken!!hoe doe je dat ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 ">http://www.youtube.com/watch?v=ZEuxBX1EAPcIk zoek nog even verder Ja deze is ook lekker http://www.youtube.com/watch?v=oKFKRaC64T8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: CarolienWHAHAAHA Bol neeeeeeeeeee..... op aquarobic roept de lerares steeds hou een euro tussen je billen geklemd! Dus linkerbil gaat met rechter mee en rechterbil gaat met linker mee. Raak je je euro kwijt dan w.s. ook je vriendje. (of juist niet ) Ik dacht al was laatst wat euro's kwijtweet nu waar ik ze moet zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: womanJa lekker he Carolien, je krijgt er een mooi zacht rond vrouwelijk lichaam van. Zo'n zandloper taille. Dat zijn de mooiste lichamen om te schilderen. Als ik een vrouwenlichaam schilder doe ik er altijd een paar pondjes bij. Bij de heupen dus. Prachtig. Ik maak soms beeldjes van was, dan zijn het ook bij voorkeur 'gevulde' naakte dames. Rubens was geen domme jongen.Maar ook met mijn fotografie lukt dat ook. Met name zwart-witfoto's. Als kunstenaar nog steeds mijn voorkeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 God zij dank Caro, dat gaat me lukken hoor een euri tussen m'n billen. En ben tegelijk aan het oefenen met de opdracht van Woman over buikdansen. Voeten op de grond, flink aarden enz. 't Is geen porum maar ik houd de billen bij elkaar hoor. Nu moet ik het hele ritueel terug uit doen. Want in ene kan ik m'n eigen kont zien dus ik heb iets niet goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik ga even eten maken. Krijg trek, en om te voorkomen dat ik trek krijg in iets wat ik niet wil ga ik alvast even eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Fotograaf, als je nog eens een model nodig hebt, ik doe het graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hahaha die Alfje Hij is er weer, m'n beste vriendje. Vraagje, wil jij met die euro's nog gaan betalen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Jammer dat ik geen foto kan plaatsen hiero anders had ik wat geplaatst van wat ik bedoel. Maar inderdaad Rubens was een geweldige schilder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Zwart geld kun je wit wassen Bolmaar bruin geld?tsja...geld met een luchtje eraangeld stinkt niet pecunia enzo maar kan blijkbaar toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: bolletjeJammer dat ik geen foto kan plaatsen hiero anders had ik wat geplaatst van wat ik bedoel. Maar inderdaad Rubens was een geweldige schilder. Was ook veel verf kwijt op die manier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Gatver, bende viespeuken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden